Fem år

467 13 10
                                    

Fem år senare.
-När kommer pappa hem säger Chloe och tittar upp från sina leksaker.
-Jag vet inte när han kommer hem men det är nog snart säger jag och tittar tillbaka till min tidning. Jag och Niall hade flyttat en ett hus i u.k . Killarna hade tagit paus i 6 månader men sedan klarade dom inte mer så dom är tillbaka att vara one direction det störa pojkband i hela världen.
- Jag är hemma och jag har gäster med mig hör jag Niall ropa i hela huset. Chloe släpper allt hon har i händerna och skyndar in så hon kan kram Niall och resten av killarna som hade kommit in genom dörren. När jag skulle kram killarna så blir det svårt pågrund av min mage som är väldigt stor nu.
-Hej Emma säger jag och ger Liams dotter. Harry kommer in i med sin flickvän . Dom hade varit tillsammans i 3 år men ingen ville ha barn än. Louis fick en pojke föra året tillsammans med hans flickvän .
-Så när kommer James frågar Louis och vi alla sättet oss ner för att äta.
- Om 11 veckor så det är lite kvar men inte mycket säger Niall och lägger en hand på min mage. Vi kollade upp könet denna gången.
Jag ville stanna i detta ögonblicket hela mitt liv. Jag är om ringade av folk som jag älskar.
VIKTIGT!! LÄS DET SOM STÅR NEDANFÖR !!!!!
///////////://///////////////////////
Detta var sista kapitlet för denna boken. Jag vill tacka alla som har läst och kommenterat på denna boken. Alla som har tagit sig tid att läsa denna boken.
Jag vill börja på en nu bok så snart som möjligt . Men vem vill ni läsa om. Kommentera det här nere så vet jag. Jag kommer göra en lottning av vem så blir huvudkaraktär i nästa bok
Det är ju så att vissa vill läsa om en kille men så blir det den andra killen. Så snälla bli inte sura om det inte blir den ni vill läsa om . Det hade varit jätte kul om ni läste den andra boken fast det inte är om den ni vill.  Tack så sjukt mycket för att ni läste denna boken, jag kan tacka er i flera år. Tack igen ❤️❤️❤️❤️

Fake it With Niall horanWhere stories live. Discover now