Kram

532 14 1
                                    

- Va skrek jag på pappa.

- Ja dom kommer åka med flygplan från Afrika till Londons största sjukhus.

- Jag och pappa kommer åka tillbaka till London om en timme, där vi kommer möta upp familjerna till dom andra soldaterna.

- Så jag och Lisa måste stanna här säger jag försöker hålla inne tårarna.

Allt mamma och pappa kan göra är att nicka,det är det värsta som kunde hända i mitt liv. Ingen vet hur skadad han är eller dom andra.

Mamma och pappa åkte för en halvtimme sedan, Lisa hade gått upp på sitt rum och hade inte svarat när jag sa att hon skulle komma ner.

Jag började få panik och kände hur jag hade svårt att andas , jag kände igen känslan den känslan jag hade känt så många gånger innan.

Jag tog upp min telefon och slog numret som hade fastat i mitt huvud.Det gick några signaler innan han svar.

- Hej Panda

- Hej , kan du komma så snart som möjligt säger jag och försöker andas normalt.

- Visst, killarna följer med säger han och sedan läger vi på. Jag hade precis tagit på min bikini när jag hörde hur det ringde på dörren, jag tänkte föst öppna dörren i bikini men sedan ändrade jag mig och slängde på mig en tunn tröja som går ner över rumpan.

Jag tog mig ner till hallen och öppnade dörren, känns konstigt att se hela one direction utanför ens dörr. Jag gav alla killarna en kram och bjöd in dom.

- Var är Lisa säger Niall och kollar på mig. Jag tänker på vad jag skulle svara, ska jag ljuga eller säga sanningen.

- Hon är på sitt rum och är ledsen säger jag och tar fram sex glas och en Cola, plus en vanlig vatten.

- Varför är hon ledsen säger Louis och lutar sina händer mot våran köksö.

- Min bror är i militären och han och några till i hans grupp blev skadad säger jag och försöker hålla tårarna inne.

Innan jag hann reagera så kände jag hur någon kramade mig och jag kände igen den söta doften av parfym.

- Vi är så ledsen sa Niall och kramade om mig igen.

- visste ni var han var , eller hur skadad han är säger Louis och ger mig en kram när Niall motvilligt släppt mig.

- Det är hemlig , men jag tror jag vet typ vilken land dom var i

Vi hade tillslut fått ner Lisa från sitt rum, kan säga att hon blev väldigt paff. När Liam och killar knakade på så skrek hon på svenska att jag skulle gå. Vår mamma är svensk och Lisa trodde att killars var mig, vilket fick mig att små skratta.

Liam hade då öppnat dörren till hennes rum och gått in i en av sina fans rum. Kan säga att hon älskar one direction.
Killars hade börjat kolla runt i rummet innan Lisa hade märkt att hela one direction står i hennes rum.

- Amanda ta med killarna till poolen så jag kan skämmas i ensamhet tack säger Lisa på svenska och jag säger till killarna att vi ska gå ner.

Vi beställde pizza och satt ute på altanen.
- Amanda borde dom inte ha ringt nu om han/dom var okej säger Lisa som hade suttit hela kvällen och pratat med Harry.
Jag och resten hade pratat om typ allt , mycket om min bror.
Jag ryckte på axlarna fast jag visste att dom borde ha hört av sig vid detta laget.

Jag kände hur min telefon vibrerade i min ficka , jag tar upp den och ser mamma på skärmen.
- hej mamma
- Jag har bra och dåliga nyheter hör jag mamma säga i ändan
___________________________
Hoppas att ni gillade denna delen😊❤️

Fake it With Niall horanWhere stories live. Discover now