Niall p.o.v
" Niall horan flickvän var ute på en dejt med Nialls bandmedlem Harry styles . Kan hon inte nöja sig med en i one direction"
Jag hörde hur min telefon började ringa.
- hej det Niall här svarade jag medan jag hade ögonen fast klistrade på tv.
Jag hörde simon cowell ljuva röst ( vilken ironi i denna meningen)
- Mitt kontor om en halv timme horan och ta med Amanda. Jag kallar till kris band möte.Jag fick upp Amanda på fem minuter men hon ska fixa sig. Asså herregud tar det hundra för en tjej att bli klar.
Amanda var äntligen klar så vi tog oss ner till garaget där min älskade Range Rover står.
Jag satte plattan i matten till simon cowell kontor.När vi kommer det så står det massa paparazzi utanför, jag tror att dom andra killarna är här.Jag öppnar min bildörr samtidigt som Amanda gör det.
Jag går runt bilen och tar Amandas hand och fake ler mot kameran.Jag och Amanda kommer in till "lobbyn" där resten av killarna sitter och håller på med sina telefoner. Det är lite fönster så man ser in så jag och Amanda måste hålla händer.
Jag skyndar mig fram till killarna som kollar upp mot oss när vi kommer.
- vet någon varför vi är här säger Liam som håller på att sms.
- kan vara det på nyheterna om Amanda och Harry säger Louis och på oss.
Jag sätter mig ner i en av sofforna och tar fram min telefon och börjar sms med ett par kompisar från Irland.Vi alla tittar upp när någon harklar sig brevide oss .
Det är Eva, Simons snygga assistent.
Vi kan säga att Harry har försökt några gånger men lyckas inte.
- Simon kan ta i mot nu , vi alla stoppar ner telefonerna i fickorna och följer med Eva.När Eva lämnar oss vi vid Simons dörr så har Harry försökt typ femton gånger att få Evas nummer. kan säga att det inte går bra.
Liam är den som öppnar dörren till kontoret.
Det är ett stil rent kontor med ett skrivbord med en dator på & framför skrivbordet är det två fåtöljer i läder.Sedan är det ett stort fyrkantigt bord där man kan sitta 20 personer. Det sitter redan 8 personer vi bordet.
Vi alla kliver in och sätter sig på vars en stol.
Amanda sitter i mellan mig och Liam.
Alla sitter och väntar på att någon ska börja. till sist så öppnar Simon munnen.
- jag vill veta vad det här är säger han och slänger en tidning över bordet som hamnar framför oss, det är en artikel om Amanda och Harry.
Sedan en artikel om när Liam och Amanda var ute och gick en runda.- Om ni inte visste det så är Amanda inte ledig säger någon gubbe med för mycket hårvax , seriöst badar han i det eller?
- Det vara bara två vänner som äter ute med varenda säger Harry och läger händerna på bordet.- Vi vill att ni ska skriva på Twitter att Amanda bara vill lära känna Harry som en vän inte mer , det ska även du göra Amanda säger damen som har glasögonen på nästippen.
Alla nickar och sedan sitter vi i 45 minuter och bara pratar om olika saker. Vi alla skulle skriva på Twitter när vi kommer hemNär vi var utanför rummet
- omg såg ni hans hår, har han badat i hårvax sa Louis och skattade så mycket att han var tvungen att lägga sig på golvet.
Vi alla började skratta även Amanda som hade varit tyst hela mötet.När vi skulle gå ut så tog jag tag i Amandas hand.
Det var typ mysigt...
YOU ARE READING
Fake it With Niall horan
FanfictionVarför just honom. Amanda är en helt vanlig tjej som har haft lite trubbel i sitt liv. Att säga att hon hatar Niall horan och one direction är att ta i . Hon kan bara inte lyssna på deras musik eller något som har med dom att göra. Men Niall behöver...