Och vi mötes i en perfekt kyss .Det kändes konstigt men ändå inte, jag menar vi har kysst innan.
Niall drog sig ifrån kyssen.
- förlåt men det var ett momentet som var bra.
- Jag vet sa jag och vi mötes i en kram.
Två veckor senare.
Jag trodde allt skulle bli konstigare när vi hade kysst men det är inte det. Niall och killarna håller på att packa till en liten tour dom ska ha i U.K i en månad.
Niall håller på att packa och han frågar om vad han skulle ha med sig och vad som passade med vad.
Idag skulle killarna åka iväg. Det kändes sorgligt för att jag hade spenderat så mycket tid med dom här killarna.
Nu står vi här på flygplatsen och ska säga hej då. Liams flickvän är här för att säga hej då.
Jag kramar om killarna och sedan bort till Niall, jag ser att han inte heller vet vad han ska göra så han tar sin hand på min svank och sedan lutar han sig ner och vi möts i en kyss. Sedan för jag en kram.
Jag vinkar hej då och ser när planet lyfter.
Jag sitter hemma i soffan och tittar på tv när telefon ringer, jag tar mig motvilligt upp ur min plats i soffa och hasar mig bort till köket där min telefon ligger.
- Hej det är Amanda svarar jag
- Hej detta Eva Perez från Simon cowells kontor hör jag en pipig röst säga
- Simon vill att du kommer till hans kontor så snart du kan, jag kan fixa så en bil kommer och hämtar upp dig om 30 minuter.
- okej men vet du varför han vill möta mig på så kort tid frågade jag eva.
- det kan ja tyvärr inte ta över telefon och så är det inte mitt område.
Jag sa hej då till eva och la på.Jag började fixa mig medans jag spelade hög musik i lägenheten.
Jag tog på mina Nike air max och tog på min barbour jack. sedan tog jag trappan ner till lobbyn.
Jag frågade han i receptionen om det fanns en bil som var till mig. Han tittade på sin dator och sedan kallade han på två säkerhets vakter som skulle hjälpa mig ut för det vara one direction fans utanför.
Jag kom in till Simons kontor och frågade hon i disken var Simon var. Hon sa att Simon snart skulle ta i mot men att jag skulle sitta ner och vänta till hon sa till.
Jag gick in och kollade twitter, det var bara lite elak kommentarer men jag brydde mig inte så mycket länge.
Jag kollade upp från min telefon när Eva kom och hämtade mig.
Jag öppnade dörren till Simons kontor. Simon och han som simmar i vax satt också där. Louis hade döpt honom till det.
Jag satte mig ner på en stol. och väntade på att någon skulle säga något.
- du kommer ihåg varför du skulle vara Nialls låssas flickvän va sa Simon och kollade på mig.
Allt jag kunde göra var att nicka.
- Men nu är det så att vi inte behöver dina tjänster längre så du kommer flytta tillbaka till Irland , dina saker håller nog på att packas ner medans vi sitter här sa den Killen som simmar i vax.
VOUS LISEZ
Fake it With Niall horan
FanfictionVarför just honom. Amanda är en helt vanlig tjej som har haft lite trubbel i sitt liv. Att säga att hon hatar Niall horan och one direction är att ta i . Hon kan bara inte lyssna på deras musik eller något som har med dom att göra. Men Niall behöver...