Jag drog mig bort från kyssen.
- Förlåt , jag vet inte vad som flög i mig sa Harry och tittade ner i golvet
- Det är lugnt sa jag och försökte möta hans blick
Harry möte min blick med ett snett leende. Jag kramade Harry och sedan pussade han på kinden.
Jag tog upp min nyckel till lägenheten när Harry hade gått. Jag kom in i den nersläckta lägenheten.
Jag ställde mina skor på skohyllan och började gå upp för trappan , jag tänkte kolla om Niall sover , eller han borde sova om jag får bestämma.
Klockan var halv två på morgon.Jag öppnade dörren till Nialls rum och ser att den blonda kille inte är i sin säng. Jag kollar om han är i badrummet eller i mitt rum.
Jag började få lite panik, jag har bara ett rum kvar att kolla.Jag öppnar dörren till inspelningen rummet, jag känner hur en sten lättar från mitt bröst när jag ser den blonda killen sitta mitt i det lilla rummet.
Han har inte sätt mig än så jag smyger in och tittar när han tar tag i en gitarr från vägen och sätter sig ner på pallen och sätter på sig hörlurarna.Han fibblar med ett papper som han sätter på notstället. Och när han öppnar munnen så kommer ängel rösten fram
You'll never love yourself half as much as I love youAnd you'll never treat yourself right darlin' but I want you to
If I let you know I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you, ohJag har alltid vetat att han sjunger som en ängel men det är så länge sedan jag har hört han sjunga.
Jag har inte märkt att Niall har sluta sjunga och tittar på mig.
Han hänger tillbaka gitarren och öppnar dörren till det lilla rummet.- hur var dejten sa Niall och lutade sig mot mixerbordet. Jag kan höra på lång väg att han har en hes röst.
- Det var jätte kul och det var inte alls pinsamt sa jag och fästa blicken på en blå gitarr.
Niall har alltid gillat gitarrer med olika knäppa färger.
- Kommer du eller sa Niall som står utan för rummet, jag nickade och följer efter honom tills mitt rum.- godnatt panda sa Niall och skrattade över smeknamnet , det hade Niall kommit på för jätte många år sedan när vi bara var några år gamla.
Han hade tyckt att mitt namn var för långt att säga så han kom på det. Jag hatade det smeknamnet.
- Godnatt blonde sa jag och Niall mumlade något surt tillbaka
Han var ju brunett när vi var små, men jag brukade vara smartare än han så jag kallade honom det.Nästa dag.
Niall p.o.v
Jag kunde inte sova igår allt jag kunde tänka på vara Harry och Amanda.
Jag tog mig mot badrummet i mitt rum, Aa vet det är skit lyxigt men men😂Jag satte på duschen och tog av min kläder och slängde dom i tvättkorgen.
Jag tvättad mitt hår, sen gick jag ur duschen.
Varför ska jag stå länge i duschen när man kan köra Fifa✌🏼️Jag tog med ner till köket och gjorde en macka och sedan satta mig vid teven.
Jag satte nästa mackan i halsen när dom på nyheterna sa....
YOU ARE READING
Fake it With Niall horan
FanfictionVarför just honom. Amanda är en helt vanlig tjej som har haft lite trubbel i sitt liv. Att säga att hon hatar Niall horan och one direction är att ta i . Hon kan bara inte lyssna på deras musik eller något som har med dom att göra. Men Niall behöver...