Amandas p.v.o.
Jag och Niall satt och kollade på tv men jag satt och kollade på twitter. Jag tänkte kolla på hashtaggarna om mig och Niall.
Jag sökte på #Niallhoranflickvän. Det jag såg var förskräckligt. Alla var jätte elak och kallade mig ful och otrevliga namn.
Jag kände hur tårarna började komma, så jag reste mig snabbt från soffan och gick in på toaletten och låste.
Jag kollade mig i spegel och började tänka på vad dom skrev om mig. Dom skrev till exempel att jag var tjock och så konstig ut, och att Niall kunde få mycket bättre än mig.
Jag kände att tårarna var på väg och denna gången lätt jag tårarna rinna. Jag borde inte bry mig om vad dom tycker. Jag är ju inte ihop med han på riktigt, men det är klart att det inte är kul att höra det.
jag hörde små lätta knakningar på dörren och en lugn röst som sa
- Är du okej sa Niall
- jag är okej ska bara fixa en sak
- okej sa Niall och lämnade hans plats vid dörren.
Jag titta mig i spegeln och såg mina röd spräckta ögon och att mitt smink hade runnit.Jag öppnade dörren till badrummet och såg att Niall satt utanför dörren och höll på med sin telefon men när jag öppnade dörren så la han ner sin telefon och tittade upp mot mig.
Jag försökte att låta tårarna rinna men det gick inte.Så jag släppte allt och började gråta inför Niall. Niall reste sig snabbt från där han satt och omfamnade mig i en mysig kram. Jag kände hur mina knän vek sig så Niall satte oss på golvet.Han försökte lugna ner mig men det gick inte. så han började nynna på en låt och jag insåg inte att jag hade slutat gråta förens Niall slutade nynna.
Jag reste på mig och Niall stärkte ut en arma som typ betyder att jag ska hjälpa han upp från golvet, vilket typ var omöjligt. men jag klarade det till slut.
Jag och Niall gick ut på balkongen och satte oss på hans utemöbler.
Jag kände den lätta sommarbrisen, då det började bli sommar här i London.
Jag ställde mig vid staket på lutande mig mot det.Jag kände att Niall ställde sig brevide mig. jag vände mig om mot honom.
- tänker du säga vad som hände där inne sa Niall och drog irriterat tillbaka några hårstrå så hade smitit från kepsen han bar på huvudet.
- det var inget som du behöver bry dig om sa jag och tittade i Nialls ögon.
Han närmande sig och la sina händer runt min mage och jag la mina händer runt hans nacke.
Sedan.....
___________________________
Jag ber om ursäkt för att detta kapitlet är så sent . ska försöka fixa ett kapitel till er. Och förlåt för att detta kapitlet inte är så långt
Tack för att ni tar er tid att läsa min fanfiction❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Fake it With Niall horan
FanfictionVarför just honom. Amanda är en helt vanlig tjej som har haft lite trubbel i sitt liv. Att säga att hon hatar Niall horan och one direction är att ta i . Hon kan bara inte lyssna på deras musik eller något som har med dom att göra. Men Niall behöver...