Merhabalar. Yine yeni bölüm. Bu sefer biraz geciktim kusura bakmayın. Bomba gibi bir bölümümüz var. Okumaya geçmeden lütfen satır aralarına yorum yapmayı unutmayın.
Diğer bölüme hiç yorum gelmedi ve çok üzüldüm. Böyle olunca insanın yazası gelmiyor. Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizleri çok seviyorum. Çokça kalp.
🌙
Ahu'nun beş dakikaya oradayım mesajına kalp atıp küpemi takmaya koyuldum. Biraz geri çekilip aynadan kendimi süzdüm. Siyahlara bürünmüştüm bugün. Siyah bir üst, altına ise siyah yırtmaçlı mini eteğimi giymiştim. Eteğimin biraz aşağısında biten deri ceketimi elimle düzelttim.
Uzun zamandır giymek için can attığım dizimin üstünde biten topuklu çizmelerim ise tamamlamıştı kombini. Bolca dans edip eğleneceğimiz için saçlarımı sıkı bir topuz yapmıştım. Maskaramı elime alıp koyu renkli makyajıma son dokunuşu yaptım. Parfüm banyosundan sonra hazırdım.
Korna sesi duyduğumda hızla çantamı alıp evden çıktım. Binanın önünde duran arabaya atladım hemen. Arabaya binmem ile gözlerimin ışıldaması bir oldu. Şayet Ahu dehşet güzel görünüyordu. Pespembe, taşlarla kaplanmış, vücudunu saran elbisesi şahane olmuştu ona. Yine aynı tondaki makyajı ve topukluları ben buradayım diye bağırıyordu.
"Doğum günü kızı güneş gözlüğü alsaydım keşke. Işıldıyorsun kızım." dedim gülerek.
"Şımartma beni." dedi ve bana sarıldı. Kısa süre içinde yola koyulduk.
🌙
Işıkla yazılmış mekanın ismine baktığımda içimden bu gece gerçekten eğleneceğimi söylüyordu. Bir club'a gelmeyeli seneler olmuştu. Sanırım üniversite dönemlerimde gitmiştim. Onun sonu hüsranla bitmişti. Umarım bu sefer öyle olmazdı. Çantamı kavradım ve Ahu ile aynı anda indik arabadan. Küçük bir sırıtışla göz göze geldik. Kol kola girip girişe yöneldik. O kadar heyecanlıydım ki. Üniversite yıllarıma dönmüş gibiydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Derin Nidam (Asker Kurgusu)
Romanceİki insan ister istesin ister istemesin, kader onları sürekli bir araya getirir. Kaderi şansa çevirip çevirmemek ise iki insana kalır. Bu iki insandan biri öldürür biri iyileştirir. Bazen bu iki insanın hikayesi derin nidalara dönüşür. Bu da kaderin...