DIO 3: Između svjetlosti i tame - Poglavlje XX

2 0 0
                                    


U polumračnoj prostoriji, u podzemnom sjedištu Prve sekcije, trenutno su bili samo njih dvoje. Ona i Miloš su sjedili su za metalnim stolom na kojem se nalazio uključen laptop. Na njega je kablom bio spojen eksterni hard disk. I na monitoru su, upravo sada, imali priliku da gledaju veoma zanimljive sadržaje koje su samo rijetki imali priliku da vide. A sada su ona i njen kolega bili među tim odabranim.

Famozna video snimka, koju je Elena Šmit ukrala iz prostorija Prve sekcije i koje su se pokušali da domognu Milorad Škrbić i njegovi saradnici, ponovo je bila na sigurnom, tamo odakle je i bila odnesena.

Tihana je imala potrebu da vidi o čemu se tu tačno radi. I Miloš joj se pridružio u tome. Sigurno je bio veoma zainteresovan za malo takvih dekadentnih sadržaja, a kojih je, prema pretpostavkama, trebalo biti na pretek u ovim video snimkama oko kojih se podigla tolika fama.

Vladimir Veličković je sjedio na krevetu, potpuno go i sa punom erekcijom. Pored njega je ležala nekakva mlada brineta, takođe, potpuno gola, i očigledno spremna za njega. Zatim je legao na nju i započeo sa penetracijom u njeno međunožje. Prvo je ulazio lagano, da bi onda, sve intenzivnije i grublje, nastavio da prodire u nju.

Nesumnjivo je tadašnji ministar postajao sve agresivniji. I sve više je gubio kontrolu nad sobom.

„Koliko ova devojka ima godina?", upitao je Miloš u jednom trenutku dok je zadubljeno gledao u snimak na monitoru.

„Ne želim da znam", kratko je odgovorila Tihana. Nije mogla biti sigurna u to da li je ova mlada djevojka bila punoljetna.

„Naš premijer izgleda baš voli da divlja. Pravi je outlow!", sa osmijehom na licu, konstatovao je Miloš. Nije skidao opčinjeni pogled sa ove erotske video snimke.

„A ti kao ne voliš?", provokativna je bila ona. Nije željela da prećuti njegove upadice koje su je tako iritirale.

„Ja sam u sasvim drugoj priči", kratko je odvratio. Izgleda da se nije puno obazirao na njenu provokaciju.

„Ti si pravi outlow! Zar ne? Balkanski Džesi Džejms", sarkastična je bila Tihana, uz provokativni osmijeh na licu. „I ti možeš da jebeš klinke. To je tvoj lifestyle."

„Ja mogu da jebem koga hoću. I kada hoću."

„Misliš da možeš i mene? Kada hoćeš?"

„Nisam govorio o tebi. Nemoj da se ljutiš", nešto pomirljivijim tonom, odvratio je on. „Ti si prva počela da provociraš."

„Zaslužio si da te provociram."

„Znam da jesam. Izvini."

Nastavili su da gledaju video snimak. Za sada je prestala sa provokacijama. Ipak, on je zaslužio tako nešto. I mnogo gore od toga. Ona je to dobro znala. Pokušavala je da bude ljuta na njega, ali joj to nikako nije polazilo za rukom. Trudila se, istinski, ali sve je bilo za badava. Bilo je nečega u njemu što ju je tako sumanuto privlačilo i čemu, jednostavno, nije mogla da odoli. Ma koliko se trudila.

Istovremeno sa ovim njenim razmišljanjima, Vladimir je još više pojačavao intenzitet svojih penetracija. Sada je zaista nastupao grubo. Dok su noge mlade djevojke bila na njegovim ramenima, on je sve više nasrtao na njeno krhko tijelo.

„Razvaliću te, kurvo! Razbiću te od kurca! Razjebaću tu tvoju pičkicu! Razjebaću je do bola!", vikao je. I glasno uzdisao.

Tako je trajalo još nekih minutu ili malo više, sve dok konačno nije doživio orgazam i potom se srušio na krevet pored nje. Izgleda da je ova partija bila okončana.

Balkanske hronike III - Vrli novi svijetWhere stories live. Discover now