Jutro je bilo prilično prohladno. Hladan vazduh je grubo grebao njenu senzibilnu kožu. Pokušavala je da se zaštiti od hladnoće pomoću bijele jakne koju je navukla preko svoje crvene majice i bijelih pantalona. Koračala je u crnim čizmama po bijelom sniježnom prekrivaču i oprezno se kretala između gustih stabala zimzelenog drveća. Iako je bilo hladno, nebo je bilo sunčano i vedro. I to je bar malo popravljalo kompletan utisak.
Ipak, ono što ju je u ovom trenutku najviše grijalo nije bila ta udobna i topla jakna koju je nosila na sebi, niti su to bili sunčevi zraci koji su se prolamali kroz krošnje drveća. Bila je to želja za osvetom. A nju je, upravo sada, trebala da ostvari.
Sa njom u pratnji ponovo je bila Alma. Kretala se uz nju u bijelom kombinezonu, zajedno sa još četvoricom operativaca Četvrte sekcije. Svuda oko njih je bila nepregledna borova šuma. I negdje u dubini te šume se trebala nalaziti njihova sljedeća meta.
Helmut Keler je, kao što je ona jako dobro znala, bio strastveni lovac. I kada nije lovio ljude sa svojim prijateljem Rajnerom, onda se posvećivao nešto konvencionalnijim oblicima lova. I tada bi, sa svojim prijateljima i saradnicima, zaista lovio životinje. Najviše je volio da dolazi upravo ovdje, u ova šumovita prostranstva smještena na zapadu Austrije.
I tako je bilo i ovih dana.
Helmut je viđen u Gornjoj Austriji, odakle je sa grupom svojih prijatelja otišao na lovišta koja su se nalazila u ovom regionu i gdje je namjeravo da provede nekoliko dana u prirodi. Tu informaciju je saznala Četvrta sekcija, te je odmah proslijedila onima kojima je ta ista informacija jako puno vrjedila. I Aleksa je to potvrdila. Dobro je poznavala navike njemačkog skijaša i njegove povremene odlaske u lov na ovom području.
Nives nije mogla da propusti ovakvu priliku. I odmah je, sa svojom crvenokosom saradnicom i prijateljicom, požurila na ovo mjesto, sa namjerom da surovo kazni još jednog od učesnika one krvave orgije.
Helmut je u njenim očima imao posebne zasluge. On je bio osoba koja joj je smjestila metak u stomak. I sada je bilo vrijeme da mu uzvrati uslugu. I da mu učini nešto slično.
Kao što je Lora na svojoj koži osjetila njeno novo i mračno izdanje, odnosno jednu novu Nives, tako će i ovaj njemački sportista uskoro imati istu priliku.
U gustoj borovi šumi su uloge sada bile zamijenjene. Nekadašnji lovac je postao lovina. I ona više nije bila žrtva. Ona sada nije bila bespomoćna žena koju je jurio čopor divljaka i koja nije mogla ništa da učini kako bi spasila svoju ljubav iz njihovih zločinačkih kandži. Ona više nije ta ista Nives koja je, te famozne noći, sa ivice litice gledala kako joj Rajner i njegovi prijatelji masakriraju ženu koju je tako voljela. Ona više nije bila osoba koju je pogodio Helmutov hitac i koja je pala sa litice u ambis.
Što se nje tiče, ta Nives nije ni preživjela njegov metak i taj užasni pad u provaliju. Ta Nives je umrla.
Danas je ona sasvim druga osoba, daleko mračnija i surovija nego što je ikada bila. Opsednuta demonima prošlosti i neutaživom žeđi za krvlju. I njihova krv je bila ono što joj je trebalo, poput hrane i vode, ili poput vazduha. To je bila potreba od koje se nije mogla odbraniti. I to je bilo nešto što ju je u ovim trenucima pokretalo da ide dalje i da izdrži sve te mentalne izazove sa kojima se suočavala prethodnih dana i mjeseci.
I tada je napokon ugledala svoj plijen. Poput predatora, iza gustog zelenog lišća, posmatrala je plijen koji joj je sada bio na dohvat ruke. Helmut Keler je koračao kroz šumu u društvu još trojice muškaraca. I oni su bili približnih godina kao on. Plavokosi Nijemac je bio u punoj lovačkoj opremi, sa karabinom u rukama. Kao i njegovi prijatelji. Izgledao je prilično opušten i bezbrižan, dok je nešto neobavezno razgovarao sa muškarcima oko sebe i dok su se smijali nekakvim šalama koje su razmjenjivali. Nije skidao osmijeh sa lica. Djelovao je neobično normalno, za razliku od one večeri u kojoj ga je upoznala i kada je bio aktivni učesnik u Rajnerovom lovu na ljude.
BINABASA MO ANG
Balkanske hronike III - Vrli novi svijet
Mystery / ThrillerStigli smo do kraja. Pred vama je posljednji dio trilogije Balkanske hronike. Nakon mračne i krvave završnice prethodnog dijela, ništa više neće biti kao što je bilo. Pravila igre se mijenjaju. I novo pravilo je da uopšte nema pravila. Sada ćemo svj...