I dalje je u ruci držala nož, те samouvjereno stajala iznad beživotnog tijela portugalskog plemića. Izgleda da je uživala u ovim trenucima svog trijumfa, dok se još uvijek igrala sa oštricom u njegovom vratu.
Nives je bila drugačija. Bila je mnogo mračnija nego ranije. I nesumnjivo, uživala je u ovim krvavim orgijama. Ipak, to je bio čovjek koji je učestvovao u onim bolesnim igrama na Sardiniji. Bio je jedan od onih koji su pred njenim očima ubili Terezu Tahiri i koji su te večeri ubili na desetine njenih djevojaka. I koji su pokušali da ubiju i nju.
Zato mu je bilo jasno zašto je ona bila toliko ogorčena. I zašto je bila tako temeljna na svom osvetničkom putu. Bio je spreman da je podrži u tome, bez obzira na njena očita skretanja na mračnu stranu. I sam je bio na toj strani. I imao je svoje lične demone koji su ga opsijedali.
Njegove divlje seksualne želje su proizilazile iz tog mraka. Ti demoni ga nisu napuštali, čak ni sada kada se nalazio u ovakvoj dramatičnoj situaciji. Čak naprotiv.
Nivesino krvavo orgijanje nad portugalskim grofom, veoma ga je uzbudilo, a posebno ta njena izražena mračna strana koja je i u njemu budila divlje želje. Osjetio je određene procese među nogama u trenutku dok je stajao iznad golog i beživotnog tijela portugalskog plemića i seksipilne operativke Prve sekcije koja se opijeno igrala sa njegovom krvlju.
Izgleda da je i ona bila uzbuđena. I da je trebala ono što i on. Bio je siguran u to dok je pohotno gledao u zanosnu plavušu koja je nožem sjekla grudi i stomak na beživotnom tijelu grofa Markosa.
U narednom trenutku, pogledi su im se susreli. I kao da su bili telepatski povezani. Kao da su oboje u vazduhu osjećali tu izrazitu seksualnu napetost. On je bio siguran u to. Mogao je da vidi u njenim očima tu ogromnu želju koja ju je sada obuzimala. I bio je siguran da isto to i ona može da prepozna u njegovim očima.
Prišao joj je i rukama je snažno zgrabio oko struka. Počeo je da je ljubi po vratu. I dodirivao je svojim usnama njene. Osjetio je njen slati okus, pomiješan sa grofovom krvlju koja joj se i dalje slivala niz lice. Prstima joj je, preko crnih pantalona, pritiskao međunožje. I njeno tijelo se već počelo uvijati. Očigledno se u potpunosti prepuštala ovoj divljoj seksualnoj igri.
„Miloše... tako sam se napalila", u sljedećem trenutku je rekla ona. Nije prestajala da ispušta strastvene uzdahe i da, očigledno, uživa u njegovim dodirima. „I tako mi treba da me pojebeš."
„I ja! I ja... tako želim da te naguzim... sada i ovde", odvratio je vođa Prve sekcije koji više nije mogao da kontroliše svoje nagone.
„Tihana... Tihana te voli. I ne smiješ da je iznevjeriš", nesigurnim i isprekidanim glasom, rekla je ona.
„Volim i ja Tihanu", iskreno je odvratio Miloš. Ipak, nije prestajao usnama da prelazi po njenom vratu i da joj rukom stišće međunožje. „Ali... sada si ti ovde. I tako mi trebaš."
„Mene možeš pojebati kada god želiš", nesigurnim tonom, nastavila je ona. Ali, iako joj je glas bio drhtav i iako je, očigledno, imala dileme oko svega ovoga, ipak je njeno tijelo pokazivalo nešto sasvim drugo kroz te strastvene divlje pokrete. „Ali... nemoj da razočaraš Tihanu."
U tom trenutku, Miloš je odlučno okrenuo njeno zanosno tijelo, te je licem i grudima naslonio na sto na kojem je mrtav ležao portugalski grof.
Nives je ležala na grofovom beživotnom tijelu, a on je otpozadi svlačio njene pantalone. On je sada želio da se igra jedne druge igre. Želio je da ga smjesti u njenu pičkicu. I zbog toga je šakama snažno zgrabio njenu, tako dobro oblikovanu zadnjicu. I onda joj ga je stavio otpozadi.
Tako je uživao u ovim trenucima. I nije mogao da se kontroliše. Sve agresivnije je ulazio u nju. A ona je, po svemu sudeći, veoma uživala u tome. Nesumnjivo je sva gorjela od plamenova strasti dok se njeno tijelo lomilo od njegovih sve dinamičnijih penetracija. Počela je da uzdiše. I da vrišti. Počela je sve agresivnije i intenzivnije da se uvija na grofovom krvavom i beživotnom tijelu. Njegova krv joj je prskala po licu. Ali, izgleda da joj to nije smetalo. I izgleda da je čak uživala u tome. Njena guza se tako prepuštala njegovim prodorima i tako je velikodušno prihvatala njegovu ukrućenu muškost.
Želio je da je što intenzivnije i snažnije uzme. I da je potpuno potčini svojim potrebama i divljim nagonima. Želio je da što jače i potpunije osjeti njeno međunožje.
„Hoću da te razvalim! Hoću da te razbijem od kurca!", vikao je uzbuđeni Miloš. Bio je potpuno van kontrole.
„Pojebi me! Dobro me pojebi... Aaah! Velikom... Aaah! Tako velikom... i moćnom.... Aaah! Pojebi me... velikom kurčinom", vikala je Nives. Definitivno je veoma uživala u ovom krvavom koktelu masakra i divljeg seksa. „Nemoj da staješ! Nemoj da ga vadiš iz mene... Aaah! Nemoj da ga vadiš iz moje pičkice."
I tada je osjetio da je stigao do vrhunca. Više nije mogao da izdrži. I tada je konačno došlo do erupcije. Ispunio joj je pičkicu sjemenom i osjetio ogromno olakšanje.
Naslonio se na njeno tijelo. I ona je sada bila opušterna. Nije se više pomjerala u divljem ritmu. Samo je ležala na grofovom beživotnom tijelu, naslonjenog lica na njegovim krvavim grudima.
Dolazila je k sebi od svega ovoga. I očigledno je bila veoma zadovoljna. Barem je on stekao takvo mišljenje u trenutku dok je zakopčavao kaiš na pantalonama i opušteno posmatrao njene gole i skladne obline.
ESTÁS LEYENDO
Balkanske hronike III - Vrli novi svijet
Misterio / SuspensoStigli smo do kraja. Pred vama je posljednji dio trilogije Balkanske hronike. Nakon mračne i krvave završnice prethodnog dijela, ništa više neće biti kao što je bilo. Pravila igre se mijenjaju. I novo pravilo je da uopšte nema pravila. Sada ćemo svj...