DIO 7: Do posljednjeg daha - Poglavlje IV

2 0 0
                                    


Tijelo joj je treperilo u trenutku dok je gledala u njegove gole i mišićave grudi. Sva se topila od vreline koju je osjećala, dok je njen atraktivni ljubavnik ležao na krevetu pored nje. „Parila je oči" njegovim mišićima i vlažila među nogama. I tako je uživala u tome.

Miloševo golo tijelo je izazivalo nemire u njoj. Gubila je kontrolu kada bi vidjela njegove obline. I gorjela od divlje i nekontrolisane želje. Za njegovim mišićavim tijelom. Za njegovim nježnim dodirima. I njegovom velikom muškošću.

Ležali su na krevetu u polumračnoj spavaćoj sobi. Nalazili su se na privremenoj lokaciji na periferiji Štokholma. U prostranoj rezidenciji koju su dobili na korištenje, a koja je bila u vlasništvu jednog od vođa Olujne legije.

Sada su bili samo njih dvoje. Poslije svega što se desilo, nakon toliko toga što su prošli, sada su bili daleko od kuće, u tuđoj zemlji i tuđoj rezidenciji, i spremali su se za konačni obračun sa opasnim neprijateljem. Stigli su do kraja puta i uskoro će uslijediti finale. I prije tog velikog finala, morali su, definitivno, malo da se opuste. I da opet uživaju jedno u drugom, na način kako su to samo oni znali, onako divlje i strastveno.

Ležala je pored svog ljubavnika u crnoj kratkoj haljinici i uživala je u njegovom obnaženom torzou. Bila je sigurna da i on uživa u njenom dubokom dekolteu i onom što se djelimično skrivalo ispod njene „siromašne" haljinice. Bila je jako svjesna činjenice da se njen ljubavnik jako ložio na njeno tijelo. I nije bio jedini. Muškarci su se ložili na nju i na njene obline. I ona im je uvijek svesrdno pomagala u tome, sa izazovnom odjećom koju je obožavala da nosi. Voljela je da bude seks-bomba. I maštarija svih tih muškaraca. To joj je posebno godilo. I uzbuđivalo je. Znala je da svi gledaju u nju, u njene bujne grudi koje je uvijek isticala ispod uskih majica ili dubokim dekolteima, ali i u njenu obimnu i skladnu zadnjicu kojom je voljela da miješa pred njihovim očima. I posebno je voljela to da radi u omiljenim uskim kožnim panatalonama. Dobro je znala da su te pantalone i ostalima bile omiljene, upravo zbog onoga što se tako dobro ocrtavalo ispod njih.

Ipak, najvažnije joj je bilo da se Miloš loži na nju. To joj je godilo već dugo vremena. Znala je da on voli sve to što su voljeli i drugi muškarci. I on je uživao u njenim velikim grudima. I u njenoj vreloj guzi. I takođe, u tim njenim punim usnama koje bi on nazivao „pušačkim". Sve to joj je godilo. I palilo je. A u ovom trenutku, posebno njegovo obnaženo mišićavo tijelo koje je tako željela da osjeti na sebi.

„Uskoro ćemo biti tamo... u finalnoj bici", u sljedećem trenutku, rekao je on. Govorio je tiho. I djelovao je zamišljeno dok je rukom nježno prelazio preko njene duge kose. „I tada će se napoko rešiti sve ovo. Ili mi, ili oni."

„Mi ćemo pobijediti. Mi uvijek pobjeđujemo", samouvjerena je bila ona. I dalje je „parila oči" njegovim golim grudima. „Toliko toga smo prošli ranije, toliko puno teških i opasnih situacija. I uvijek smo izlazili kao pobjednici. Tako će biti i ovaj put."

„Neće biti lako, ljubavi", i dalje zamišljen, bio je vođa Prve sekcije. „Ovaj put će zaista biti gadno."

„Ti i ja možemo učiniti sve", uz opušteni osmijeh, rekla je Tihana. „I jebaćemo mater tim prokletim Iluminatima. Sve ćemo ih naguziti tamo u Londonu. Ti i ja."

„Ha, ha! Drago mi je što si tako sigurna. To mi puno pomaže u ovim trenucima", napokon se osmijehnuo njen ljubavnik, u trenutku dok je gledao u njeno raskošno tijelo.

„Hajde da se večeras opustimo... ti i ja", tihim i senzualnim glasom je rekla. Gledala ga je tako zavodljivo. I tako jako je priželjkivala da osjeti njegovo tijelo na sebi.

On ju je tada, napokon, poljubio. To joj je tako trebalo u tom trenutku. I odmah je uzvratila. Bukvalno je naskočila na njega. I nije prestajala da razmjenjuje strastvene poljupce sa njim. Plamenovi su joj buktili među nogama. I željela je da osjeti dodire njegovih snažnih ruku na svom tijelu.

Balkanske hronike III - Vrli novi svijetWhere stories live. Discover now