DIO 6: Osveta Iluminata - Poglavlje X

2 0 0
                                    


Ponovo se nalazio u poznatom stanu u centru Štokholma, u kojem je bio prije više od mjesec dana. Sjedio je na kauču i lagano pijuckao „džek deniels", u društvu lijepe crnokose Šveđanke i plavokosog muškarca iz Malmea. Već je bilo jedanaest sati naveče. Tek je maloprije stigao avionom u švedsku prestonicu. Nije baš bilo lako ovih dana da se iz raške oblasti putuje u Evropu. Prvo je sinoć morao da putuje kroz Hercegovinu i južnu Hrvatsku, u pratnji operativaca Organizacije, da bi se potom provukli motornim čamcima do italijanske obale, gdje su ga sačekali Mariovi ljudi. Onda se odmorio u Trstu, a zatim je danas krenuo za Veronu. I napokon je upio da stigne u Štokholm, u poznati stan kod Epike, gdje je već ranije proveo jednu zanimljivu i strastvenu noć.

Ona je sjedila pored njega na kauču, u bijeloj majici i plavim uskim farmerkama, te lagano povlačila dimove „davidofa". Zavodljivo ga je gledala tim plavim očima, a što mu je prilično godilo iako su mu misli bile opterećene mnogo bitnijim stvarima.

Anton je sjedio u fotelji preko puta njih i takođe lagano ispijao gutljaje „džeka". Njegov hladni izraz lica nije govorio puno. Kao ni te njegove plave oči koje su ga analitički posmatrale. Djelovao mu je poput pravog esesovca iz Drugog svjetskog rata, koji je proračunat, okrutan i siguran u svoja uvjerenja. Po svemu sudeći, njegov novi saradnik iz Legije je upravo odgovarao takvom profilu. Ako ništa drugo, barem je ostavljao takav utisak na njega.

„Kakva je situacija na Balkanu? Koliko smo mi upoznati, nije nimalo dobro", nakon nekoliko trenutaka, otpočeo je razgovor plavokosi Šveđanin. I dalje na licu nije pokazivao nekakve posebne emocije.

„Veoma je teško. Borimo se svim silama protiv invazionih snaga, ali uglavnom smo u defanzivi", ozbiljnim tonom je odvratio. „Tamo ne možemo ostvariti odlučujuću pobjedu. Ne u borbi protiv NATO snaga. Pobjeda se može ostvariti samo ovdje, odnosno tamo gdje su ključne pozicije Iluminata."

„Da. Potpuno se slažem sa tobom", nastavio je Anton. „To i namjeravamo da učinimo."

„Čini mi se da u Grčkoj nije tako loše. Tamo je NATO doživio veliki poraz", uključila se Epika. „Ako im nanesete nekoliko teških poraza, oni bi pod pritiskom evropske javnosti mogli da odustanu. Oni ne mogu da podnesu velike gubitke u ljudstvu... kao što ni Amerikanci to nisu mogli da podnesu u Vijetnamu."

„Na žalost, nismo ni mi previše raspoloženi za velike gubitke", zabrinuto je odvratio Miloš. „A već imamo jako puno izgubljenih života. Previše, što se mene tiče."

„Zbog toga smo sada ovdje. Zato što možemo da preokrenemo situaciju i udarimo ih tamo gdje najmanje očekuju", uključio se samouvjereni plavokosi muškarac. „Mislim na laboratoriju u kojoj proizvode novi virus."

„Saznali ste lokaciju tog objekta?"

„Da. Saznali smo", hladnokrvno je odvratio Anton. „Nalazi se u blizini Hamerfesta, na krajnjem sjeveru Norveške. Smještena je u izolovanim i teško pristupačnim predjelima arktičkog pojasa. I veoma dobro je skivena."

„Ipak, ne dovoljno dobro da ne saznamo njenu lokaciju", nadovezala se Epika, sa zadovoljnim osmijehom na svom lijepom licu.

„Odlično. To je ono što nam treba u ovim okolnostima", odlučno je rekao vođa Prve sekcije. Zapalio je cigaretu „marlbora" i lagano povukao ukusni dim. „Moraću da kontaktiram Uroša i da vidim kako ćemo to da izvedemo. Vjerujem da će nam trebati podrška naših prijatelja iz Vašingtona i Moskve."

„Mi na raspolaganju imamo određen broj ljudi", nastavio je Anton. „I imamo dovoljno snage da pokrenemo jedan takav napad. Ali, ipak, ne znamo sa čime tačno imamo posla. I slažem se da nam treba podrška za jednu tako ozbilju operaciju, kao što je napad na taj objekat Iluminata."

„Budite spremni za akciju. I pripremite što više možete ljudi", odlučno je rekao vođa Prve sekcije. Potom je povukao naredni dim cigarete, te ispio gutljaj „džeka denielsa".

„To sam i namjeravao", i dalje ozbiljan, bio je plavokosi pripadnik Legije. Dovrši je svoj viski, nakon čega je ustao sa fotelje i krenuo ka izlazu iz Epikinog stana.

Ona mu je samo mahnula, ne ustajući sa kauča na kojem je sjedila pored Miloša. I nije prestajala da mu se zavodljivo osmjehuje, dok je nastavila da povlači lagane dimove „davidofa".

„Dok si u Štokholmu, kod mene imaš smještaj i sve što ti je potrebno", rekla je ona. Provokativno se smješkala i gledala ga u oči.

„Hvala, Epika. Vjerovatno ću ovdje ostati nekoliko dana. Dok ne pripremimo sve za operaciju", odvratio je on. Prilično je uživao u tim njenim zavodljivim pogledima i toj ljepoti koja ju je krasila i koja ga nije mogla ostaviti ravnodušnim.

„Sigurna sam da će ti biti lijepo u Štokholmu. Posebno ovdje kod mene", nastavila je ona. I dalje se zavodljivo smješkala, te je narednog trenutka, poslije dva lagana dima, dovršila svoju cigaretu. „Kao što je bilo i prethodni put kada si dolazio."

„Hmm... Epika, nisam siguran da je to dobra ideja. Ja imam nekoga... ko mi jako puno znači, a ko je sada u Srbiji i izlaže se riziku u borbi protiv neprijatelja", nesigurnim tonom je rekao. Intimno je bio u velikoj dilemi u vezi njenih zavodljivih poruka.

„Da li si imao tu osobu i prošli put kada si bio?"

„Da. Jesam. Ali, ipak, sada je..."

„Ona je tamo. A ti si ovdje. I za nju ne možeš učiniti ništa drugo, osim da budeš opušten i zadovoljan, kako bi u narednim danima mogao da uradiš ono što se bude moralo", uporna je bila ona. Nježnim prstima je počela da ga miluje po desnoj ruci i da ga dovodi u dodatno iskušenje.

„Mmm... naredni dani bi mogli da budu interesantni", rekao je on. Shvatio je da neće moći odoliti zanosnoj Šveđanki koja ga je u ovom trenutku tako uspješno zavodila.

Epika mu se lagano primakla, te prislonila usne na njegove. Njih okus mu je tako prijao i dodatno ga je uzbuđivao. Osjetio je nemir među nogama i oluju koja se dolje podizala. Osim toga, podizalo se još nešto.

Prstima je prelazila po njegovim pantalonama i stiskala mu ukrućenu muškost. I jednostavno, nije imao izbora nego da se potpuno prepusti plamenovima strasti koji su ga obuzimali. Lijepa Šveđanka je, očigledno, znala kako da ga uzbudi. I to joj je jako dobro išlo.

Zatim je ustala sa kauča i skinula bijelu majicu ispod koje nije imala grudnjake. Njene skladne grudi su mu zasijale pred očima. Svukla je i uske plave pantalone, ispod kojih su zablistale crne tanga gaćice. Potom se oslobodila i njih, te izložila međunožje njegovim pohotnim pogledima. Uzela je sa stola bocu „džeka", te se ponovo vratila na kauč pored njega. I onda je krenula da prosipa sadržinu boce po sebi. „Džek deniels" je tekao niz njeno tijelo, preko tih prekrasnih golih grudi i preko njene savršene bijele kože, te se slijevao među njene noge.

„Hajde, uživaj u „džeku"... i u meni", u narednom trenutku je rekla ona. Koketno ga je gledala tim svojim dubokim plavim očima.

Njemu nije trebalo dva puta reći. Odmah je krenuo na posao. Skočio je na nju i počeo da je ljubi po vratu i ramenima. I polako se spuštao, sve niže i niže. Uživao je u okusima viskija kojeg je ispijao sa njenih golih grudi. Uživao je u okusu njene kože. I njenom mirisu. Njene obline su ga dovodile do ludila. I gorio je među nogama od silne želje da njeno tijelo potčini svojim potrebama.

Prelazio je jezikom i usnama po njenim golim obinama i nastavio je da se spušta, uživajući u okusima viskija i njene kože. I onda joj je zaronio među noge. Prepustio se užitku dok je jezikom prodirao u pičkicu lijepe Šveđanke. I dok je uživao u koktelu mirisa i okusa. „Džek deniels" u kombinaciji sa tjelesnim tekućinama zanosne Epike. To je bilo ono što mu je trebalo. I što ga je dovodilo do ludila.

Njeni uzdasi su bili sve glasniji. I njeno tijelo se savijalo od zadovoljstva. Očigledno mu je prilično dobro išlo u oralnom zadovoljavanju dok je jezikom kružio po unutrašnjosti njene vrele i ukusne pičkice.

„Daaa... daaa... Tako, nemoj da prestaješ", povremeno je vikala Epika. Glas joj je bio isprekidan od konstantnih uzdaha zadovoljstva.

On, svakako, nije ni namjeravo da prekine. On je, takođe, uživao u svakoj sekundi u kojoj je ispijao okuse njenog međunožja koje je bilo poput nekakvog najslađeg i najljepšeg nektara. Epika je zaista znala kako da ga maksimalno uzbudi. I seks sa njom je, definitivno, bio epski.

Balkanske hronike III - Vrli novi svijetWhere stories live. Discover now