DIO 6: Osveta Iluminata - Poglavlje XIX

2 0 0
                                    


U prostoriju su ušle tri mlade djevojke. Na sebi su nosile uske crne kombinezone. I stale su između njih i izlaznih vrata. Dugokosa brineta, kasnih dvadesetih godina, stajala je u sredini. Oko struka je imala opasač sa futrolama u kojima je, sa desne strane, imala pištolj, a sa lijeve, mač.

Pored nje su stajala djevojke sličnih godina, jedna kratkoošišana plavuša i jedna dugokosa crnka nešto tamnijeg tena. U rukama su držale pištolje i kratke mačeve. Na njihovim licima se jasno mogla prepoznati hladnokrvnost. Gledale su ih sa visine i očigledno ih nisu doživljavale kao nešto važno.

„Ko ste vi?", na engleskom, zbunjeno je upitala Nives. Stajala je pored svoje crvenokose saradnice i oprezno gledala prema njima.

„Zovem se Frančeska", odvratila je brineta, takođe, na engleskom sa izraženim francuskim akcentom, „i ovdje sam sa svojim sestrama da se pobrinem za virus."

„Valkire!", konfuzno i pomalo uplašeno, uzviknula je Nives. U tom trenutku, krajičkom oka je mogla da primijeti kako Alma prema njima već podiže ruku u kojoj je držala „glok".

Sljedećeg trenutka, njen pištolj je bio usmjeren prema glavi smeđokose djevojke. Ipak, to nije bilo dovoljno. Kratkoošišana, plavokosa Valkira, istog trenutka je potegla svoj kratki mač i udarila Almu po šaci u kojoj je držala pištolj. Njen „glok" je na pod, i ona se, na trenutak, uhvatila za ruku na kojoj se mogla da primijeti krvava posjekotina.

Plavokosa i crnokosa Valkira su napravile nove korake prema njoj. Alma je odstupila za te iste korake, te je iz opasača izvadila svoju oštricu. Nives nije stigla ni da „taurusom" nacilja ove opasne djevojke, a one su munjevito krenule na njih.

Osjetila je snažan udarac u stomak. I srušila se na pod. Pištolj joj je ispao iz ruke i otklizao se u stranu. Vidjela je kako su se ove dvije djevojke sada ustremile na Almu. Sa svojim kratkim mačevima.

Crvenokosa operativka Organizacije vješto je izbjegla njihove početne napade. Potom je, iz okreta, nogom udarila u lice kratkoošišanu plavušu. Zatim je izbjegla još jedan zamah tamnopute crnke i njen pokušaj da je posiječe svojim kratkim mačem. A onda je pesnicom udarila Valkiru u lice, te je odbacila nekoliko metara unazad.

Plavuša se opet zaletjela na nju. Iz okreta je pokušala da je udari nogom, ali uspjela je samo da joj zakači lijevo rame. Alma se, na trenutak, zateturala, ali nije izgubila ravnotežu, nego se vješto održala na nogama i ponovo uzvratila napad. Nožem je zakačila Valkiru po stomaku, te joj nanijela znatno ozbiljniju posjekotinu nego ona njoj.

Krv je prsnula po bijelim pločicama. I kratkoošišana plavuša je podigla ruku u kojoj je držala „glok". Međutim, Alma je bila brža od nje. Iz okreta, udarcem nogom, izbila joj je taj pištolj iz ruke.

Ali, crnokosa Valkira joj je iza leđa ciljala u glavu. Nives je to jasno mogla da vidi u tim dramatičnim trenucima. I onda je, takođe, vidjela kako se njena crvenokosa koleginica munjevito okrenula i kako je nogom udarila ovu djevojku u glavu, te odbacila nekoliko metara unazad.

Bila je impresionirana. Bila je zaista oduševljena predstavom koju joj je pred očima priredila Alma. Divlji ples nindža-ratnice u njenom susretu sa Valkirama. Smrtonosna ljepotica koja je pobjedonosno stajala pred njima. Po njenom mišljenju, Alma je dominirala. I očigledno je bila spremna da okonča sve ovo i spriječi Valkire u njihovim namjerama da odnesu uzorke virusa iz laboratorije.

U narednom trenutku, odlučno je krenula na treću djevojku koja se predstavila kao Frančeska. Ona je iz opasača izvukla mač. I čekala je Almu da napravi prvi potez.

Zamahnula je oštricom prema njoj, nesumnjivo, sa namjerom da je posiječe po vratu. Ipak, Valkira se uspješno pomjerila u stranu i tako izbjegla ovaj njen pokušaj.

Balkanske hronike III - Vrli novi svijetTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang