19- ➿Numara➿

3.9K 203 34
                                    

Yazardan
Bazı sırlar vardır. Kimsenin bilmemesi gereken. Küçük ya da büyük. Fark etmez.

Ve yalanlar vardır. O sırları korumak için söylenen. Küçük ya da büyük. Fark etmez.

Sırların ve yalanların sonuçları vardır. Küçük veya büyük. Fark eder.

Laçin'in de sırları vardı. Ve sırları korumak için söylediği yalanlar. Yalanlar ve sırları o kadar büyüktü ki küçük veya büyük fark ediyordu. Tıpkı sonuçları gibi.

Laçin bir bataklığa düşmüştü. Bataklığın çamuru gözlerine bulaşmıştı. Ne yapmalıydı? Gözlerini temizleyip bir çözüm mü bulmalı, yoksa daha çok çırpınıp birilerinin yardımını mı beklemeliydi?

"Anlar tabi canım niye anlamasın. Ama ne hâlde gördün Laçin'in kollarını Alaz?"diyen Alar ile yutkundu Laçin.
Bir yalan bulmalıydı.

"Kollarım... Ben daha önce kollarımı yakmıştım. İzlleri hala duruyor. Onun için sıcak soğuk demeden uzun kollu giyiyorum. Alaz'da kollarımı o halde görünce..."diyerek yalanını hazırlamıştı. Ve Alar buna inanmıştı.

"G-gerçekten mi? Sen bizden utandığın için mi öyle gitmiyorsun yani?"dediğinde Laçin hızla itiraz etti.

"Asla! Ne utanıcam be sizden?! Beni yargılamak ne haddinize?!"diye söylendi. Hızla yanlarından ayrılarak odasına girdi.

Laçin Aden Faris
Odama girer girmez Asel yanıma geldi.
"Haftaya davet varmış niye söylemiyorsun?"demesi ile ona döndüm.
"Kim söyledi?"demem ile Asil kucağında İrmik ile kalktı.

"Elisa tabiki de." demesi kafamı salladım.
"Aklımdan çıkmış."demem ile elimden tutup sürükledi.

Giyinme odama gelince elimi bıraktı ve içeri geri döndü.
Asel ve Asil'in sesi geliyordu lakin anlaşılmıyordu.

Asel yanıma geri döndüğünde ona döndüm.
"Noldu?" Dolaplarda birine yönelirken konuştu.
"Gönderdim."dedi ve dolaptan elbise bakmaya başladı.

"Napıyorsun?"
"Kıyafet seçiyorum."
"Ne için?"demem ile bana döndü. Bayık bakışlarla konuştu.
"Sence mankafa? Davet için."demesi ile güldüm.

"İyi de benim kombinin hazır."demem ile şaşkınca bana döndü.
"Allah için ne seçtin?"
"Sence?"
"Düz siyah elbise deme!" dediğinde güldüm ve üstümde kıyafeti çıkardım. Etek ve yarım atlet ile kaldığımda sehpanın üzerindeki kremi alıp kollarıma sürdüm. Dolaptan yarım kollu t-shirt alıp giydim.

"Askılı düz siyah elbise aldım. Sol bacağında da bir yırtmaçı var."dememle durdu.

Kaşlarını kaldırarak şaşkınca konuştu.
"Askılı?"diye sordu.
"Hııhım. Askılı."
"Hani nerede bana da göster!"demesi ile diğer bir dolaba yöneldim. Bu dolapta full elbiseler vardı. Kombini Asel'e gösterdiğimde durdu.

"Laçin kombinin çok güzel ama çok sade takı yok bir kere."
"Takı takmayı çok sevmem. Biliyorsun." dediğimde kafasını salladı.

"Neyse. Şimdi hazırlan. Azıcık dışarı çıkalım."dediğinde kaşlarımı çattım.
"Şimdi mi?"
"Evet şimdi. Benimde ikizim var seninde. Takılır öyle. Hem sen Alaz ile Asil'in kavga ettiğine bakma. Çok iyi anlaşırlar normalde."
dediğinde kafamı salladım.

Laçin /Gerçek Ailem  ( Gerçek Serisi 1. Kitap.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin