Alaz Faris
Laçin koluna ne oldu?"diye sordum yanlarına giderek. Laçin bana korku ve şaşkınlıkla bakıyordu.
"A-Alaz?" kekeliyerek konuştu.
"Laçin bir soru sordum!"
Laçin Aden Faris
Alaz'ın bağırması ile gözlerimde ki o korku ve şaşkınlığı sildim.
Kırıcı olucak.Kendimden emin bir şekilde Asil'e döndüm.
Film bitti. Rolden çıkıyor." Benim neye bulaştığım seni hiç ilgilendirmiyor. Ve bir daha benden izinsiz bana! Dokunursan senin o parmaklarımı kırarım! Arkadaşım olmanıda umursamam!"dedim ve kıyafetimin kollarını indirdim.
İçindeki psikopat ortaya çıkmasa bari.
Sinirle Alaz'a döndüm.
"Ve sen! Sen bana sesini yükseltemezsin! Bunu yapacaksan sonuçlarına katlanırsın!"diyerek tam gidicektim ki telefonumdan bir ses yükseldi.
"Ve o sonuçlar ölüme kadar gidiyor. Bilin istedim."diyen ses ile telefonuma doğru sinirle tısladım.
"Kes sesini Erim!"
Niye hacker ki bu? Yani işe yarıyor ama bazen çok gıcık oluyor."Ha bu arada seni bekliyoruz Melek!" diye seslenerek telefonumdan ayrıldı. İstediği zaman sızıyordu telefonuma.
Yüzüme yine ifadesizliğimi yerleştirerek salona doğru adımladım. İçeriye girmeden önce yüzüme yapmacık gülümsememi yerleştirdim.
"Laçin? Alaz ve Asil nerede?"
"Bilmem. Görmedim Pars."diyerek tekli koltuğu oturdum. Yanıma daki tekli koltuğa oturan Asel ile ona döndüm."Noldu?"
"Az kalsın öğreniyorlardı. Ki hala şüpheleri var."
"Tamam da Erim niye de aradı ki?"
"Erkan itini bulmuşlar."
"Elisa sağ bırakmaz o adamı."
"Biliyorum."diyerek önüme döndüm. Telefonun titremesi ile telefonu elime aldım.Boğaç; Nasılsın?
Siz;İyiyim. Sen?
Boğaç; İyi olmana sevindim.
Bende iyiyim.Siz; Neden yazdın?
Hal hatır sormak için mi?Boğaç; Yok.
Ben şey için yazmıştımSiz; Ne için?
Boğaç; Boş isen birlikte birşeyler yapalım mı?
Siz; Ne gibi?
Boğaç; Bisiklet sürmek,sinemaya gitmek, lunaparka gitmek gibi
Siz; Bisiklet sürmeyi bilmiyorum. Kalabalık ortamlarda geriliyorum. Lunaparkı da hiç sevmem.
Ve misafirim var.
Hoşçakal.Boğaç; Hoşçakal Laçin.
Telefonu kapatıp Asel'e döndüğümde bana 'malsın' bakışları atıyordu.
'ne oldu' dercesine kafamı salladığımda kafama vurdu."Salaksın kızım sen. Çocuk seninle flört etmeye çalışıyor. Sen çocuğu tersliyorsun. Hem biz misafirmiyiz?"dediğinde tek kaşımı kaldırdım.
"Değil misiniz?" dediğimde bayık bir bakış attı.
"Salak. Biz temelli geldik ya. Hem buraya 10dk mesafesinde bir eve."dediğinde güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laçin /Gerçek Ailem ( Gerçek Serisi 1. Kitap.)
HumorMonoton bir bir hikayemi istiyorsunuz? O zaman bu kitaptan hemen çıkın! Çünkü burası hayatı hem yalan hemde macera ile yaşayan Laçin'in evreni. Hayattan ümidini kestiği an kitapları ve müziği bulan, Acılarını içine gömen, Yaralarını sarmayı kendi öğ...