Laçin Aden Faris
1hafta sonra
"Anne!"diye bağırarak anneme doğru koştum."Laçin, kızım... Kaç.Git buralardan kızım. Başına birşeyler gelmeden uzaklaş o ülkeden. Kötü şeyler olucak Laçin. Kurtar kendini kızım."diyerek kenarına geldiği uçurumdan atladı.
"ANNE!!"diye bağırarak uçurumun kenarına koştum.
"Anne! Hani hiç yanlız bırakmıyacaktınız beni?! Neden yanlızım ben şuan?!"Karanlık ormanın sonu olan uçurumun kenarında çığlık çığlığa ağlıyordum. Gökyüzünü kaplayan karanlık,beni de içine almaya çalışıyordu.
"Laçin,"diyen sesle omuzumda bir el hissettim.
"Laçin, kalk, uyan."diyerek sarsmaya başladı beni o ses.
Ben ise hâlâ ağlayarak 'anne' diye sayıklıyordum.
"Laçin, kalk, kabus görüyorsun."diyerek daha çok sarstı beni ses.
Sıçrayarak rüyamdan uyandım.
Yanımda beni sarsan Alaz'a döndüm.
"İyimisin?"
Sorusunu kafamı sallayarak yataktan kalktım.
"İyiyim. Sadece kabus gördüm."dediğimde o da kafasını salladı.
"Tamam. Üstünü değiştir aşağıya gel."diyerek kapıya yöneldi.
Sonra bir anda durdu ve bana döndü.
"Buarada,biz kahvaltı yaptık. Annem bırakın uyusun dedi. Aseller geldi diye kaldırmaya geldim seni."
Saçlarımı topuz yaptıktan sonra kafamı sallayarak banyoya yöneldi.Fakat aklıma takılan soru ile geriye döndüm.
"İzemler de geldi mi?"dediğimde imalı bir gülümseme peyda oldu yüzünde.
"İzem'ler' derken?"dediğinde gözlerimi devirdim.
"İzem ve onun sığ görüşlü ikizi işte."dediğimde kaşlarını çattı.
"Neresi sığ görüşlü benim kankamın pardon da?"
"O mağara kaçkını lunaparka gittiğim akşam kızların kıyafetlerine karışıyordu! Ben susturmasaydım, kızlara kıyafetlerini değiştirmelerini söyleyecekti!"
Alaz bu dediğimde alayla güldü.
"Haklıydı ama! Kızlar için gerçekten kısaydı! Sen uzun giyerken neden onlar kısa giyiyorlar ki! Özellikle de İzem! Kaç kişiyi dövmek için zor durdum farkındamıydın!"dediğinde şaşkınca baktım ona.
Ardından gülümsedim.
"Sen İzem'den mi hoşlanıyorsun?"dediğimde eli ayağı birbirine girdi.
"Ne? Ben İzem'den hoşlanıcam öyle mi? Hahayt! Güleyimde boşa gitmesin."diyerek dışarı koştu.
Onun bu haline kıkırdadım. Sonra bu kıkırdama yerini buruk bir tebbesüme bıraktı.
Yarım saat sonra
Üstümü giyindikten sonra kollarıma krem sürdüm. Kollarımdaki çoğu morluk geçmişti. Nerdeyse iyileşmişti.
Üstüme giydiğim gri kazak ve siyah plazzo pantolomu düzelttim. Bugün hava yağmurlu olduğu için kalın giyinmiştim. Ek olarak ta siyah hırkamı giydim. Evin klimaları açık olmadığı için çok soğuktu.
Ya da ben üşüyordum.
Adımlarını merdivenlere yönelttim.
Aşağıya indiğimde salondan gülüş sesleri geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laçin /Gerçek Ailem ( Gerçek Serisi 1. Kitap.)
HumorMonoton bir bir hikayemi istiyorsunuz? O zaman bu kitaptan hemen çıkın! Çünkü burası hayatı hem yalan hemde macera ile yaşayan Laçin'in evreni. Hayattan ümidini kestiği an kitapları ve müziği bulan, Acılarını içine gömen, Yaralarını sarmayı kendi öğ...