Uvod

106 7 14
                                    

Ja sam Nina Savićevič odrasla sam u domu za decu bez roditelja, jer me jednog junskog dana na minus 10 deset ostavila ona koja me je rodila i nakraju me je ostavila poput neke potrošne stvari ili neke krpene lutke , ali ja sam bila hrabra pronašla svoj ključ hrabrosti odnosno njih svoje roditelje iz srca koji su mi pružili ljubav i sreću i pravu porodicu.

28. 6 . 2012

Dom za decu u Zvečanskoj

Jedna bezdušna žena je ostavila jednu malu bebu koja bila toliko malena krhka, imala je samo 2 . 859 kg jedva da je mogla samostalno disati imala je svega 6 dana, dok je padala hladna junska kiša u jednoj malenoj korpi je ostavljena ispred doma da umre ali ju je pronašla ona zločasta veštica iz doma Daca i spasila sigurne smrti bar da nije jer će mi osma godina kasnije naplatiti petrostruku svoju dobru volju i to što mi je kako ona kaže spasila život.

8 godina ranije

Danas bila kažnjena i zatvorena u podrum jer sam uzela komadić više čokolade , pre nego što me je zatvorila prvo me je istukla bićem po mojim malim krhkim leđima, sve dok moja bela haljinica nije bila umrljana krvlju , a zatim me je bacila u podrum i rekla da sam ja kopile tamo neke kurve i da zaslužuje smrt jer me niko ne želi i da od mene  nema koristi, nakon tih njenih reči pozelila sam da umrem spasim se muka i odem dobroj vili na nebo da me štiti.

Mesec dana kasnije

To zlo me je odvelo do tržnog centra, a ja sam zaljubljenim pogledom gledala u jednu lutkicu u dečijoj prodavnici , a ja sam slučajno na glas poželela tu lutkicu a onda me je to zlo gurnulo na staklo nekog izloga i pobegla ostavljajući me da umrem , oko mene je odjednom svuda bila ta neke tama konačno sam pomislila to je to odoh dobroj vili međutim Bog je imao druge planove za mene i ja sam preživela i pronašla svoj ključ hrabrosti, odnosno moja vila mi je rekla šta treba da uradim da bi se ja konačno spasila te žene.

Dva meseca kasnije

Opet sam u domu kada je došla socijalna služba u dom ja sam slagala da je neki poručnik moj tata jer sam ga videla na tv sa suprugom i decom , kada  me je socijalna pitala ko je on ja sam rekla da se zove Branislav Savićevič.

Socijalna radnica je otišla  ja sam molila boga da me ti ljudi uzmu , i da moja laz uspije nisam ni slutila da ću možda nečije rane iz detinstva probuditi i da će taj neko uništi sve pa čak možda ljubav.

Dobro došli u moju priču , i da saznata šta je bilo samnom i da li sam bila prihvaćena ili ne, ova priča će biti 80 moje istine a 20 posto moje mašte...

user06724092

Uživaj te priči jednog malog zvrka

Ključ hrabrosti Where stories live. Discover now