Napad panike

10 2 0
                                    

Nina..

Moj pogled je i dalje na vratima naše kuće i sa nestrpljenem čekam da se ta ista otvore , ali kao za inat su dalje zatvorene iako je tata rekao da će se moja mama vrati brzom i da je morala otići na neko mesto sa strinom i sa njenim sinom ali da će se vratiti uskoro a ja već počinjem da se plašim da  je otišla od nas , jer je zbog mene doživala taj glupi stres ja sam za to kriva i zaslužujem da me kazni i ostavi opet u dom za decu jer sam ja ustvari nakaza bez srca u tom trenutku počinjem da se gušim i plačem poput male bebe , toliko sam plakala da sam imala osećaj da će mi stati pluća ali ne želim ni svoj lek da popijem jer želim da umrem i da me nema negde između jave i sna čujem glas svoje mame.

"Lane moje malo pogledaj me tu je mama"!

"Mama ti si vratila i ni si otišla od mene"?

"Naravno da nisam otišla od tebe srno moja"!

"A bebe jesu li dobro"?

"Savršeno su dobro kao njihova seka a sada idemo popiti tvoje lek".

Ceca...

Gledam u svoju malu curicu kako brine o svoj maloj princezi dok mene brine kako će reagovati na činjenicu da sam ja ljubavnica njenog oca već par godina i da sam trudna sa njim, sve dok moja mala curica nije rekla uredu je mama i nema potrebe da se ti stideš već on i znam da je Vera moja mala sestrica a ta beba će se roditi jer ja želim zdravu majku a ja ću svom ocu očitati jako dobru lekciju o moralu.

"Nemoj mamino da se svađaš sa ocem"!

"Neće su ja svađati sa njim mama , ali će on morati da bira između nas tri i te bebe"!

Branislav...

Čujem moju suprugu kako nekom govori mama a taj neko njoj govori mamino pomislim
u sebi epa neće moći ove noći Ivana nedam ti da opet slomiješ srce mojoj voljenoj , taman kada sam hteo da kažem na glas Ivana napolje iz moje kuće a onda sam stao na pola rečenice kada je moja duša rekla dođi ljubavi moja da te upoznam sa mojom super mamom i mojom kraljicom i mojim malim bratom Nevenom , koji ujedno muž moje sestre Nikolete a onda je pitala a gde je moja mala Vera?.

"Gde je moja mala Vera"?

"Oteta je seko pre desetak dana mislio sam da te pitam za pomoć"?

"Naravno da ću pomoći ali naša majka mi mora reči da li mi je prišla zbog Vere , ili zbog mene jer sam joj hvalila sve ove godine"?

Gledam u svoju novu punicu odnosno stariju verziju svoje supruge a zatim sam čuo slomljeni glas svoj punice koja joj govori volim te najviše na svetu lane mamino i nikada te ne bi povredila isto onoliko koliko mi je Vera kći toliko si mi ti i želim da znaš da te voli tvoja mama, dok su njih dve bile u zagrljaju i tiho plakle iz sobe se pojavila naša malena mudrica koja je besno počela da rukama udara svoju baku i govori pusti moju mamu čuješli me veštice.

Nina...

Posle nekog vremena sam došla sebi i izašla iz sobe a onda je neka teta govorila moj mami da je voli , međutim moja mala  ljubomora pobedila i iz sve snage sam počela da tu ženu udaram govorim skloni se veštice od moje mame , pusti moju mamu ti glupa odvratna veštice.

"Nina, Nina ljubavi mamina tu sam smiri se diši molim te mamino"!

"Mama ne mogu da dišem bole me pluća".

"Gde te boli ljubavi"?

Pokažem drihtavom rukom predelu oko srca a onda me ona teta pita moguli ja pogledati tvoja pluća, samo tiho šapnem možete pokušati i zao mi je zbog onog malopre a onda mi je ona teta rekla uredi je bakino pile malo a sada dođi kod bake da ti ispričam jednu priču.

"Koju priču bako"?

"O tome gde je tvoja mama volela da spava"!

"A gde je mama volela da spava bako"?

5.5. 1990

Cecino sećanje

Slučajno sam prolazila pored kuće svog ludog devera kada sam začula plač njegove curice koja je bespomoćno plakala i tražila nju svoju majku koja nije marila za nju svoju kći, ušla sam poput furije u tu kući i ugledala tu malu mrvicu koja je plakala na pod ispred svog krevetića dok joj je majka ležala drogrina i premorna od seksa sa mojim dragim divnim deverom , samo sam u svoje naručje uzela tu malu krhku curicu moju malenu Nikolinu povela prema svom autu i bez obzira na zakon ili bilo koju drugu silu na svetu.

Vozila sam prema samo jednom gradu a to je Beograd odnosu na VMA da je pregledaju, kada sam čula da ju ta kučka drogirana tukla i da joj povredila kukove i da je neuhranjena samo sam rekla onoj Kosi da sam joj  majka da smo bežale od nasilnog muža, samo mi je rekla da pukašam moju malu Nikolinu da nahranim odnosno da je podojim pošto sam imala mleka od moje malene bebe koja nije preživela niti jedan dan, kratko rekla uredu uzela je na svoje grudi i kroz suze rekla ajde ljubavi moja mala počni da sisaš moje grudi ajde mamino smogni snage ajde moja mala lavice onda je snažno zasisala i krenula da sisa hlapljivo kao da je tek tu na mojim grudima našla svoj mir odnos svoj mali raj , borile smo se nas dve skoro godinu dana a onda mi je suprug rekao da smo dobili privreme strateljstvo na tri godine.

1. 5. 1992

Tek posle tri jebene godine onaj skot od mog devera setio da ima dete i tražio da je vidi , naravno da sam dopustila a onda ju skot hteo napastovati a ja sam je uspela nekako da je odbranim od tog manijaka i da dobijem batine ali ne žalim zbog tih batina, a onda su 3. maja uhapsili tog idiota i manijaka a njegovu su majku ubili a pre toga su je silovali moju mrvicu su povredili oštricom u predelu nogice , ali se moja mala lavica borila protiv bola u nozi i došla do mene i mog dragog devera tužno mi rekla mama boli tvoju mrvicu noga moj drugi dever ju odveo u bolnicu a iz te bolnice nestala sa mojim bivšim dečkom, a sada je ponovo samnom posle 32 godine sa svojom decom i suprugom kojim se i baš ne sviđa , zbog čega je moja kći bila u bolnici.

Iz mojih misli me je trgnuo glasić moje male unuke, koja me je pita gde je njena nama volela da spava samo sam rekla na mojim grudima jer je tu bila sigurna i zaštićena od svih nevelja i boli.

"Bako znam da se ti plašiš da tata tuče mamu i da je zbog toga bila u bolnicu , ali to nije tačno bakice nasu napili u Bingu i rekli da je mama kći jedne kurve i drolje".

"Hoćeš li reći baki ko je to rekao mami"?

"Neki dečko sa crnom kosom, ledeno plavim očima"

"Reši će baka tog malog razmaženog dečka iz Binga"

Nikolina...

Uspela sam da od brata saznam ko vodi slučaj od moje Vere , a onda sam uspela da brata nateram da me uključi u slučaju i spoji sa tim inspektorom koji vodi slučaj naše male petnestogodišnje sestre i da me odmah vodi kod tog nesposobnog idiota.

3 sata kasnije

Nasilje Mladice...

Uspela sam da pronađem sestru na napuštenom gradilištu kako plače i grli svoja gola kolena i plače, lagano sam joj prišla nežno rekla da je sve gotovo i da je vodim našoj mami na reč mama samo je gorko zaplakala i rekla onaj striček mi je rekao da će jednog dana da siluje tebe i mamu da se uveri koja je bolja od nas seko , samo sam joj rekla da je taj striček u paklu pomogla sam joj da ustane dala joj svoju jaknu povela prema autu našeg brata čim sam je smestila u auto prišla sam onom inspektoru zapretila ako ikome kaže da sam ubila onog gad od Vojina Smiljanića da će on njegova porodica da plivaju Miljackom a zatim sam sam sela u bratovo auto , zatim sam ocu sa bratovog telefona posla poruku da me je neko oteo da ima 72 sata da dođe do Sarajevo i da zajedno sa majkom svoje kćerke dođe na određenu adresu bez policije ili će biti bam, bam , bam i da će naći ostatke od kćerke.

Nina je imala prvi napad panike jer se uplašila za mamu..

Šta mislite da li je Nikolina uspela da zastraši inspektora kao i svog oca..

Da li je Vera bila silovana ili ne ...


Ključ hrabrosti Where stories live. Discover now