Nina..
Tako bi rado izbegla odlazak u školu ali ne mogu međutim moj mali braco me je uspešno ubedio da idemo zajedno u školu da je on uz mene da ćemo biti zajedno na velikom odmoru, tom mi je dalo snagu da izdržim časove u mom novom razredu jer me nisu baš svi odmah prihvatili jer ja nisam dostojna njih.
Veliki odmor
Moj mali braco je ispunio obećanje i bio uz mene čak samo zajedno išli u prodavnici po užinu dok smo se vraćali prema školskom dvorištu čuli smo Nikol kako priča nekom dečku i curi da sam ja elitna kurva , i da sam sigurno već spavala sa bratom samo sam tiho prošaputala bato ajmo kući a onda mi je onaj dečko prišao pitao koliko košta noć samnom ili ja biram bogate dečke kada san htela reći debilu to mi je brat i ja nisam taj tip devojčice nisam se ni snašla moj mali bato onog debila tukao čak sam panično počela da plačem i tražim pomoć.
Mihajlo
Onaj debil od Lukića mi je povukao živac kao i ona Nikol kada su moju sestru nazvali kurvom i da je ona najverovatnije spavala samnom, još je debil od Andreja pitao moju sestru koliko košta noć sa njom, ili bira samo bogate dečke poput mene na te reči sam poludio i počeo debila da tučem dok moja sestra plače i traži pomoć od debila da nas razvodoje ali niko joj ne želi pomoći, pustim debila priđem svoj seki i zagrlim je poljubim u obraz obrišem joj suze kažem joj volim te seko.
Ubrzo nakon toga je ušla policija sa socijalnom radnicom pitali koje Nikol Todorović jer mora da krene sa njima jer joj je tetka uhapšene zbog podsticaja na kazneno delo silovanja, a onda sam joj dobacio zlobno da će on uskoro biti on što je rekla za moju malu sestricu a onaj debili je pozvao svog oca Petra da ga brani od mene jer sam ja tatin mali sin i bahati huligana , uskoro su došli naši roditelji da vide šta se dogodilo ali moja mala sestrica je Nikol rekla da će tek sada osetiti čari pakla kada otkriju čija si ti zapravo kći i da će uskoro sam da progutaš gorku pilulu bola i patnje jer život u domu je zaista pravi ali pravi pakao na zemlji, ali ja ti ipak ne želim zlo.
Nina..
Ja sam zaista srećna i voljena sestra jer imam brata poput njega iako je mlađi od mene šest godina, ali onaj njegov stav i način kako me je branio od onog malog idiota zaista izgledao poput nekog super heroja ali mog super heroja , krajičkom oko primetim naše drage roditelje sa onim malim njegovim još drazim tatom koji će izgleda da popije batine jer gleda u našu mamu nešto je onaj malac rekao a onda nas pozvao moj otac pitao da mu ispričamo pravu ali pravu verziju priče iz školskog dvorišta.
"Ja sam otišla sa batom po užinu i sok"!
"Kada smo se vratili Nikol Todorović je rekla jednoj curici , i ovom huliganu da sam ja elitna kurva a zatim im je ovaj ovde prišao pitao me koliko košta noć samnom ili samo biram tatine sinove a onda ga je bato udario jer mene vređao".
"Uredu deco idite u auto".
Branislav..
Petre Lukiću ako se ti i tvoj sin se ne izvinite moj deci a pogotovo moj maloj curci, pred tvojim sinom ću reći da si i ti posećivao onu crnu sobu u domu i da si ti lično odgovoran za smrt jedne male devojčice kojoj si ti napravio dete ako kojim slučajem to sazna Nenad Milosljević smatraj se mrtvim čovekom, a onda će tvoj sin da završi u domu za decu ili ću ga poslati u popravni dom.
Andrej
Moj otac je pedofil moj voljeni otac spava sa malim curicama , a ja sam kao neki glupi idiot slušao Nikol koja je očito ljubomorna na nesrećnu Ninu koja imala sreće sa roditeljima, polako sam prišao njihovom autu i sa spuštenim pogledom sam rekao zao mi je malena zbog onog od malopre jer nisam znao da si ti bila u domu za decu samo se iskreno nadam da ti moj otac nije naudio u domu malena, a što se tiče onih batina druže u dvorištu možemo rešiti tako što ću ja reči da sam ja kriv za tuču samo ostanite od kraj na časovima danas.
Šta mislite o Mihajlovoj tuči u školi?
Da li če Nikol ostati u domu , hoće li proći kroz pakao?
Hm izgleda da Branislav zna nešto o Petru
YOU ARE READING
Ključ hrabrosti
RomanceOvo je priča o jednoj maloj devojčici ostavljenoj ispred vrata jednog doma na minus 10 , bez ikakvog trag koje njena prava mama, da bi se spasila treba pronaći svoj ključ hrabrosti a do tada će da preživi pravi pakao sve dok nije upoznala njih svoj...