Nina...
Stalno sam na nekim ludim pretragama radi operacije , i te nalazi me izluđuju kao to što znam da moja mama krišom plače kada ostane u sobi sama dok ja radim sve on silne pripreme za moju operaciju, za koju sam ja jako svesna da može da završi smrtnim ishodom ipak se radi o srcu još jedino da se pojavi onaj Miroslava i dovede mi moju malu Miju, a onda sam krišom posla poruku svoj teta Neni da bude uz moju mamu jer sam ja svesna da može u bilo u kom trenutku da se desi da moje malo srce stane i da ja odem svojoj Zorani.
Negdev oko pola osam pre moje operacije ušao je on Miroslav sa Mijom koju sam jako zagrlila i izljubila tiho joj šapnula da spreči moju mamu da uzme sa mog kreveta laptop , a onda sam joj rekla oko se ja kojim slučajem ne bih probudila da bude uz moju mamu, a najviše uz Miroslava i da mu veruje svim svojim srcem da će je spasiti od brata i njenog ludog oca , ustala sam sa svog bolničkog kreveta i pruža ruku svoj baki a onda sam krišom videla suze u očima moje mame jer Nikolina i jeste moja ja za drugu ne znam , izašla sam uz suze krenula sa prema životu ili smrti pre ulaska u salu rekla sam baki tiho da ne bi čule ostale , a to je da ako se desi da mi stane srce da se ne bore jer znam da ga je ona zmija uništila sa drogom i da kaže mami da je jako volim i da sam bar na trenutak imala porodicu i da ih sve jako puno volim i da ću ih zauvek čuvati poput malenog anđela, i da spreči mamu da ne ubije onu zmiju.
Po ulasku u operacijonu salu sam legla na onaj sto pre nego što sam utonula u san samo sam rekla teta Dajani , da kaže tati Miroslavu da sam mu sve oprostila i pre nego što sam stigla da kažem da kažu Mihajlu da mi jako puno ali puno čuva moju Doru i da je voli kao ja.
Snovi..
Negde sam između života i smrti i vidim moju lepu Zoranu u beloj haljini koja trči sa Andrijanom Emilijom , Gogom a pored njih je beli zeko kojeg maze Sanja , Sonja i one se srećne pružam ruku Zorani jer želim da sam sa njima, ali ona me je samo poljubila rekla vrati se svojoj porodici pre nego što sam vratila rekla sam Andrijani da sam odrzala svoju reč samo rukama napravila srce, a onda mi je bacila crvenu ružu rekla idi svojoj mami ona te čeka nakon toga sam vratila u svoje telo , čak sam čula kada su rekli imamo je opet nazad a sada se pokrenite imate još pola sata ni sat više ni manje.
22: 23
Čujem glasove oko sebe polako se budim jer su mi oči još teške, ali ja ne bi bila ja kada ne bi malo gunđala i zezala tako da sam pozvala samo svoju mamu i tiho joj rekla da legne pored mene i pre nego što zaspem čujem onog mog spadala od brata,koji poziva mog Lazu i kažem jesi li se zete isplakao uz Matića
i moja sestra samo moj anđeo, ali te nazovem zbog već da ti kažem da je Nina tek izašla iz sale ali i da si dobio bar dve konkurencije večeras da znaš samo kako su slatke poput najlepšeg meda.Lazar..
Kada me je Mihajlo pozvao i rekao da je moja pčelica dobro , ali kada je rekao da sam dobio još dve konkurencije koje su slatke poput meda samo sam nasmešio kao da ja ne znam da su kod nje Elena , Mija mene je hteo da pravi ljubomornim kreten jedan blesavi sve ću ovo da mu vrati kada se zaljubi onako pravo.
Pred jutro
Više nisam mogao da izdržim čekanje tako da sam poput pravog lopva ušunjao u njenu sobu a onda sam ugledao kako spava poput najlepšeg anđela, tiho legao pored nje zagrlio oko struka ali sam pazio na njen mali ozuljak samo se na kratko pomerila i kroz san rekla joj Lazare neka ti je Bog upomoći ujutru od ona moja dva meda.
Jutro
Pošto je moja mama ušla u moju sobu promenila mi zavoj, dala antibiotik i vitamine samo mi je na kratko namignula rekla da probudim dragog pre nego što u sobu uđu dva ljutita meda a ja sam se samo nasmijala i rekla da ja imam lek za ta dva moja meda i da mi zove moje pčelice u sobu da čitamo Janu koja je za mene poput neke super jake snažne kraljice.
Šta mislite da li je Nini na trenutak stalo srce ili je sve to bio san ?
Lazar poput lopova ulazi u Ninu sobu...
Mihajla čekaju batine od Nine kada se oporavi jer joj zeza za Lazu ....
YOU ARE READING
Ključ hrabrosti
RomanceOvo je priča o jednoj maloj devojčici ostavljenoj ispred vrata jednog doma na minus 10 , bez ikakvog trag koje njena prava mama, da bi se spasila treba pronaći svoj ključ hrabrosti a do tada će da preživi pravi pakao sve dok nije upoznala njih svoj...