Jahorina

13 4 0
                                    

Nikolina

Posle onoga što mi je rekla moja mala mrvica samo sam je povukla u zagrljaj, tiho joj šapnula da je volim najviše na svetu i da je ona moj mali svet i da meni moze reći apsolutno sve , ni sama ne znam u kom trenutku sam jako stegla u svoj topli zagrljaj jer sam u jednom momentu osetila da nas dve delimo istu ili sličnu sudbinu, a onda me je njen tih mali glasić vratio u stvarnost kada me je pitala zbog čega je striček Branislav tužan?

Pre nego što sam odgovorila videla sam supruga kako ulazi kod nas u kafić, da mu znak odnosno signal da sedne i da ništa ne govori još.

"Šta ti malena misliš zbog čega je moj suprug a tvoj striček Branislav tužan"?

"Možda jer sam ja nešto loše napravila"?

"Ne nisi ništa loše napravila malena"!

"Zašto je onda striček Branislav tužan"?

"Jer ga se ti malena plašiš bez razloga i beziš od nas malena, ponekad imamo osećaj da se plašiš da nam kažeš mama , tata"!

"Ali ja vas ne zaslužujem za roditelje".

"Naravno da nas zaslužuješ malena jer si ti naša kćerka"!

Nina..

Nakon razgovora sa mojom mamom o mojim strahovima, ja sam malo razmisla o svemu kao i o našem razgovoru sve dok
ja nisam ugledala za našim stolom ostatak moje porodice, dok je moja mala sestrica ne umorno skakala po krilu striček Branislav ali zato je mene moj bato grlio a zatim me je pitao da li želim da se sankam sa njim , tiho sam pa skoro ne čujno rekla moramo da pitamo tate da li nas pušta na polje a i mora da mi iznajmi sanke da bi se mogla sankati sa tobom bato, a onda smo oboje rekla u glas tata.

Branislav...

Na trenutak sam ostao iznenađen kada sam čuo da mi je rekla tata , u tom  trenutku sam pružio svoju malu vragolanku njenoj mami , a ja sam samo ustao prišao toj maloj curci a pre toga sam svom sinu dao signal da se odmakne da bih ja mogao sesti između njih.

Lagano sam je zagrlio oko leđa i privukao u zagrljaj kada je htela da izbegne moj zagrljaj, u tom trenutku sam joj uzeo za ruku stavio na svoje srce , a njenu glavu na svoje grudi a zatim sam joj tiho i nežno rekao da sam ja njen tata isto kao njenom batu i seki , ali kada mi je kroz suze pitala kako mogu da volim lazljivicu koja je lagala centar da sam joj ja tata, ali sam i dalje držao njenu malu ruku na svom srcu a onda sam joj rekao da je upravo sa svojom rukom na mom srcu ona izlečila sav moj bol koji sam imao zbog toga što nisam odrastao uz mamu a onda mi je moja mala mrvica opet rekla onu prelepu reč tata, uskoro sam u svom zagrljaju držao svoja četiri anđela moju decu i nju ženu koja bila moja svetlost u tami, koja mi je pokazala šta znači ljubav.

Dok su oni uživali u taj isti kafić ušla njena sestra sa svekrvom i mužem, seli su preko puta njihovog stola a onda je Nikoleta rekla svom suprugu da ide da se javi sestri koja je tu sa porodicom, a onda je njena svekrva pogledala prema stolu gde je bila petočlana porodica , i samo tužno uzdahnula jer želela zagrljaj od Nikoline od svoje male curice za koju je mislila da je umrla na porodu za nju je saznala od one sotone od Ivane jer smo bile u istom zatvoru samo interesuje šta je bilo sa onim dnk testom od pre pet godina,

Ceca...

Baš danas za doček nove sam ugledala nju moju prvu radost moju prvu sreću , još uvek se sećam onog dana kada je imala svega četiri meseca kada ju ona sotona istukla i povredila kukove onako malu sam je uzela skoro pa kindapovala i odvela na VMA kod moje jedne prijateljice Kose kada mi je rekla da su je njeni roditelji matletirali , i da mora ostati na vežbama i da ima slabu kilazu i da će umreti ako ne bude sisala, pošto sam imala još uvek mleka od moje male mrvice uzela sam je i prinela je nezno svoje grude, a onda se desilo čudo i to najlepše od svih ta mala krhka bebica je prihvatila da sisa, u tom trenutku sam imala onaj čudan osećaj kao da u svojim rukama držim nju svoju malu Nikolinu , a onda je policija tražila od mene da optužim njene roditelje ali u tome me je sprečio moj bivši muž Gojko , samo da sam ih tada prijavila možda bih je mogla zaštiti od onog što će joj se desiti , ali i onda sam je uspela  spasiti od silovanja i tada sam dobila batine od  mog devera ali se ne kajem zbog tih batina.

Polako dolazim sebi i priđem njihovom stolu i sa nekom dozom straha je zovnem Nikolina dušo ali kada me je pogledala u oči samo se osmehnula ustala i krenula prema meni , a onda me je njen zagrljaj iznenadio više
od svega jer taj zagrljaj je za mene bio poput sna.

Uzela me je za ruku i povela kod svoje male porodice , a onda je rekla da sam ja njena mama po mleku što znači da je neko falsifikova onaj test od pre pet godina ali ko?

Dve nedelje kasnije

Crna Gora

Nikolina je vodila svađu sa ocem oko Sarajeva jer ona radi posla mora da počne život sa svojom porodicom u tom gradu gde je rođena , ali kada joj otac rekao da bira između svog supruga i onog kopileta sa toliko ga je besa pogledala i rekla da ona nije poput njega jebena kukavica , i kada joj mislio reči da je ona živa zahvaljujući njenoj strini Ceci a ne njegovoj ženi koja joj bila poput majke a zatim mu je rekla da ona za razliku od njega bira one koje voli a nakon toga je zalupila vrata njegove radne sobe, dok je ženi koja bila poput majke rekla da će pronaći svoju prvu majku a nju zauvek izbrisati iz svog života.

Nina je uspela da pobedi strah i da kaže tata...

Šta mislite zbog čega Nikolinin otac ne želi da mu kćerka ode u Sarajevo?

Kakvo iznađenje u Sarajevu čeka porodicu Savićevič...

Ključ hrabrosti Where stories live. Discover now