Nina..
Tek sada mogu da paloko analiziram neke stvari u ovoj bolinčkoj sobi , pa čak da se zapitam ko su zapravo moji roditelji jer ispred moje sobe dvojica najboljih ljudi iz dedinog obezbeđenja čak je moja mama promenila moju doktoricu , tako da je moj slučaj preuzela od Elene pomajka čak sam čula da su mama , Dajana i teta Magdalena pričale da će me sutra operisati jer je rizično čekati ponedeljak jer je neko pobegao iz zatvora a i da se nešto dogodilo u Mostaru , iz straha sam zvala drugo tatu ali se nejvlja na telefon a isto tako znam da ja imam rešenje za kraj agonije zvani dom u Zvečanskoj u obliku lančića koji u svom medaljonu krije dokaz dešavanja u tom domu od prioda 89 . pa do 2019 godine i taj lančić je u radnoj sobi mog deke čak sam deki rekla samo u slučaju da mi se nešto desi može mami dati onaj papir iz medeljona.
Nikolina..
Posmatram kako moja mala curica sa puno koncentracije piše , ali isto tako ima zamišljen pogled malu Elenu čak nije ni ti pogleda samo je par puta pitala gde je Miroslav kada će da dođe i da ona bez njega neće ući danas na ultrazvuk srca, niti će sutra otići na operaciju jer ju opet napustio kao pre mnogo godina dok sam ja u sebi psovala sve Miroslavu jer ga još nema u bolnici a obečao je da neće nikada povrediti mog malenog anđela, ubrzo sam svi začuli njegov glas u sobi a ja sam tiho šapnula da od rezultata ultrazvuka zavisi kada je operacija jer su otkucaji srca slabi i da je sam zagrli i kaže da je voli beskrajno mnogo.
Miroslav..
Moj put u Mostar je bio uzaludan jer je moja draga sestra rekla da su devojke umislile, a onda sam pitao Mije koja mi je tiho šapnula da je vodim kod Nine , Dore da je ni po cenu života ne vrati u Mostar, dok sam vozio prema Sarajevu to jeste prema bolnici gde je moja mala mrvica a isto tako znam da ću tražim pregled od malene Mije ako se ispostavi da ju neko zlostavljao teška srca ću sestri oduzeti kćerku , tražiti od suda da kćerku moje sestre dodele meni kao njenom ujaku moj ženi po dolasku u bolnici sam dobio vesti da je moj kćerki loše da su joj slabi otkucaji srca , da mora na ultrazvuk srca i da od toga zavisi kada će biti operacija jer je njeno maleno telo preslabo da čeka ponedeljak ujutru nikada nisam bio baš neki vernik , ali danas ću po prvi put da molim Boga da mi ne oduzme moju Ninu jer ću onog trenutka kada nje ne bude prvo da ubijem Draganu , pa sebe jer moj život bez moje Nine je ravan nuli jer sam ja bez njen mrtav kao pre mnogo godina kada sam mislio da ju kuja ubila.
Ultrazvuk..
Nina..
Vidim da se mama , Dajana, Magdalena nešto gledaju a zatim su njih tri saglasno donele odluku da moja operacija neće biti ujutru već večeras u 20 : 00 , jer je moje malo telo slabo kao to da je moja vena od srca slaba i da pored operacije moram primiti tri doze matičnih ćelija koje nisu starije od godinu dana moja mama je rekla da ona ima rešenje jer je sačuvala te čelije od moje male sestrice, i opet će mi Bog podariti sestru po krvi i to moju malu Sofi.
Po povratku u moju bolničku sobu sačekalo me je iznađenje u obliku Mije , koju sam odmah zagrlila počela da ljubim po licu a onda je mog dragog tatu pozvala doktorica rekla da će Miji biti potrebana pomoć psihologa odmah sam znala o čemu je zapravo reči tiho sam šapnula u ovoj priči biti jedna pesmica , niko ne sme od naših doći do latopa ako kojim slučajem umrem da da ovaj ključ moj mami , ili Miroslavu.
Pesmica
Mama kaze zlato moje oči su nam iste boje a srca čista poput zlata, a duša poput dijamanta.
A tati je glavni štos da mi kaže ti si kćerko tatin sin.
Deka kaže da sam ja princeza njegova , i da će mi kupiti krunu od zlata sa dva crvena rubina.
Baka kaže ti si moja mudrica najlepša...
A ja kazem da su oni moji najveće blago na svetu , i da ni zlato ni dijamanti nisu poput njih jer su im srca čista....
Kraj pesmice...
Lazar..
Toliko sam besan na sve jer mi nedaju kod moje male princeze, ali ću ja naći način da joj kažem da je volim najviše na svetu i da se mora boriti za mene svoju porodicu.
Idemo anđela
Ja nisam rekao nikad glasno
I možda sada za sve je kasno
Samo sa tobom ljuba sam hteo
Za život ceo cvete moj
A sada suza mi lice kvasi
Jer znam da sve se u tebi gasi
Ne daj se samo ti moja rano
Još ovu noć
Da zavoliš me nije bilo lako
Ne ostavljaj me samog sada tako
Znam život nije fer al ti se ipak smej
O proći će sve to živote moj
Idemo, idemo anđele još samo malo
Ni do kog nije mi ovako stalo
Možda će krenuti ljubav za nama
Možda je sreća tu tu iza kraja
Idemo ljubavi uz mene budi
Najjači ostaju i kad se gubi
Samo me zagrli i ništa ne pitaj
S tobom želim da dočekam kraj
A sada suza mi lice kvasi
Jer zam sve se i tebi gasi
Ne daj se samo ti moja rano
Još ovu noć
Da zavoliš me nije bilo lako
Ne ostavljaj me samog sada tako
Znam život nije fer al ti se ipak smej
O proći će sve to živote moj
Idemo idemo anđele još samo malo
Ni do kog nije mi ovako stalo
Možda će krenuti ljubav za nama
Možda je sreća tu tu iza kraja
Idemo ljubavi uz mene budi
Najjači ostaju i kad se gubi
Samo me zagrli i ništa ne pitaj
S tobom želim da dočekam kraj
Idemo idemo anđele još samo malo
Ni do kog nije mi ovako stalo
Možda će krenuti ljubav za nama
Možda je sreća tu tu iza kraja
Idemo ljubavi uz mene budi
Najjači ostaju i kad se gubi
Samo me zagrli i ništa ne pitaj
S tobom želim da dočekam kraj....
Nina je zabrinuta oca
Miroslav je održao obećanje doveo Miju
Hoće li Nino preslabo telo izdržati većeras operaciju..
Imali Nikolina dovoljno snage da pomogne kćerki ?
ESTÁS LEYENDO
Ključ hrabrosti
RomanceOvo je priča o jednoj maloj devojčici ostavljenoj ispred vrata jednog doma na minus 10 , bez ikakvog trag koje njena prava mama, da bi se spasila treba pronaći svoj ključ hrabrosti a do tada će da preživi pravi pakao sve dok nije upoznala njih svoj...