Nina...
Od pre ćetri godine ja sam bila siroče bez porodice bez igde i koga svog, moje srce i duša je puna bolnih ozuljak koji su vidljiv i ne vidljivi zato ne volim da mi kopaju po osećajima jer ja svoja osećanja krijem da ne bi bila povrđena jer smo mi ljudi poput pravih zveri zeljni kriv onog drugog, ja ne znam da li ču moći da volim jednog dana, jer ja umesto srca imam u grudima kamen trenutno se borim sama sa sobom jer zelim da volim i da budem voljena zato dajem priliku novom tati i njegovoj porodici da priđu ovoj ranjenoj zveri u meni.
Porodična kuća Cinco
U kuću mog oca je bilo puno stričeva sa porodicama, kao tetki sa svojim porodicama i svi oni zele da upoznaju samo mene, mogu ja sve da razumem da je moj tata do pre par dana mislio da sam mrtva radi one hijene koja me je rodila pa me je kasnije mučila sa sestrom u domu kao neku životinju , pogledom sam potražila moju super mamu Nikolinu koja nešto pričala sa suprugom mog pravog oca, dok sam ja sa svojim mislima sa svojim tatom Branislavom koji negde sada na granci sa Kosvom bori se protiv drugih hijena, a onds je do mene došlo malo crno mače koje tuzno mjauče jer ga je sigurno mama zaboravila u nekom zbunju čak šepa na jednu nogicu polako sam ga uzela u naručje povela prema kuči, dok sam išla prema kuči sudarila sam se sa Davidom koji mi je rekao da mi moze pomoći oko male mace, a onda mi je prišla još jedan dečak sa sestrom rekao čao ja sam Mališa, a ovo je moja sestra Sara mi zelimo da se nas troje upoznamo, smo sam udahnula i rekla ok može.
Nakon što samo se pobrinuli za macu, ja sam se opet na neki način izolova, a onda su mi prišli Dora, Mija pitali jeli sve ok Ninuška samo sam kratko rekla da je sve uredu.
Miroslav
Vidim da moju curicu nešto mući ili joj ovo sve za nju previše iako ima podršku od Nikoline, Branislava da budem uz nju iako sam ja svestan da neče nikada da ima moje prezime, radi njene sigurnosti ali bar mogu biti uz nju kao otac.
"Šta muči moju malu princezu"?
"Brinem to da li ču se ja svideti tvojoj porodici".
"Hočeš da ih zajedno upoznamo princezo"?
"A da mi isprićaš neku priču tata"!?
Stari je hrast živio na rubu velike šume. Nevrijeme i godine istodobno su se obarale ne njega, ali njega je to jačalo. Rastao je u svojoj uspravnosti odolijevajući svemu što ga je lomilo i kršilo.
No, dođe vrijeme i hrast oboli. Isprva su oboljele i sasušile se tek neke njegove grane. Potom se bolest počela širiti cijelim njegovim bićem. Naposljetku, gotovo se čitavo stablo sasušilo. Tek su vršci njegovih najmlađih grana sačuvali životne sokove.
S hrasta je svake godine padalo mnoštvo žirova. Neke su pojele šumske životinje, neki su tijekom vremena istrunuli i tiho postali zemlja. Iz nekih su iznikli mladi hrastovi. Rasli su i počeli negodovati što im on oduzima životni prostor, otežava suncu da prodre do njih i sve više ih opterećuje svojom starošću.
– Najbolje bi bilo da te ljudi uklone – rekoše jednom.
– Možda im još poslužiš za nešto.Jednoga dana, kao da su čuli njihovo mrmljanje, ljudi su došli, oborili stari hrast, uklonili s njega dijelove koji im nisu bili od koristi, a sve što su mogli iskoristiti odvezli.
No, dok su obarali stari hrast i uklanjali njegov panj i korijenje, uništili su niz mladih hrastova. Uskoro se na taj kraj oborila oluja i polomila mnoge mlade hrastove koji su se zatekli nezaštićeni na rubu šume...
Nakon što mi je tata ispričao pričao o starom hrastu koji uprkos svemu borio se protiv nevrema, dok se nije razbolelo dok ga nisu ljudi iz šume posekli ali mi nije bilo jasno da li mi je moj tata sa tom pričom hteo reči da se oslobodim prošlosti, ubrzo sam počela da se druzim sa rođacima, a onda me je sasvim slučajno Barbara pitala zašto ja nemam prezime njenog strica a mog oca, a zatim krenula da me vređa govori da sam ja samo jedno malo bedno kopile od jedne kurve i njenog strica a onda je prišao moj otac i rekao joj da izađe iz kuće zajedno sa svojom majkom.
Samo sam se nasmešila jer sam shvatila da su moja dva meda od očeva zapravo moj stari hrast, i da će biti uz mene sve dok ja moje seke i brace ne budemo spremni da se sami staramo jedni za druge, od danas u mom životu samo pesma i igra.
Celi dan sam se smejala pevla, igrala kao nikad pre dok su moj dečko i bato celo vreme škripali zubima, ja sam se danas ponovo rodila više mi nije važno da li sam Marič, Savičević, Cinco, ili neko treči bitno je da živim sa ljudima koji me vole zbog mene same, ali ni ovaj dan nije mogao proči bez krize.
Dora..
Konačno sam ostvarila svoj san da imam sestre, a pored njih imam Nenada više mi nije važno da li Mihajlo voli mene ili moju sestru od tetke jedino bitno da pored Mije koja mi je sestra od tetke da imam pravu sestru moju Ninu, a pored Nine imam Nenada, ja sam zaista srećno dete jer imam veoma veliku porodicu, po malo čudu ali moju porodicu, a onda mi je pozvala Barabara da bi se izvinila Nini a ja sam joj samo rekla odjebi Barabara.
Šta mislite da li je ovo zatišje pred buru?
Ko če pokušati da dođe do Nikoline i da ugrozi porodicu maloj Nini?
VOUS LISEZ
Ključ hrabrosti
Roman d'amourOvo je priča o jednoj maloj devojčici ostavljenoj ispred vrata jednog doma na minus 10 , bez ikakvog trag koje njena prava mama, da bi se spasila treba pronaći svoj ključ hrabrosti a do tada će da preživi pravi pakao sve dok nije upoznala njih svoj...