Mostra

9 3 4
                                    

Nina...

Pošto mi je bilo dosadno u autu pristala sam da malo prošetam sa onom Dajanom do mosta, dok smo šetali čisto iz dosade sam pitala da li je on puno patio dok je mislio da sam navodno umrla po rođenju ili me je jako brzom zaboravio jer je imao vas pored sebe?.

"Jako je puno patio dušice za tobom čak smo te i tražili u domu , ali te nije bilo nigde na spisku kao da nisi bila rođena"!

"Kako to mislite teta Dajana"?.

"Ali ja i jesam bila u Zvečanskoj u domu jedino ako me je Daca iskrivala po njenom nalogu , ma usuštini nije ni važno ajmo nazad kući jer moram popiti terapiju a i malo sam i gladna samo ne znam da li smijem da jedem"?

"Zašto ne bi smela maleno , ajmo polako kući kod tate da jedeš"!

Dajana..

Ako je bila u domu kako to da je nismo pronašli mora ću ovo dobro da proverim i da saznam istinu tek onda ću da kažem Miroslavu za ovo da Dora nije jednom rekla da je Nina bila u domu , da je jako liči na tetku Violetu nikada ne bi povezali da je ona kći mog muža ali zaboga zašto me je pitala da li smije da jede u kući svoje porodice, ko zna šta je sve preživela pre nego što je došla od Nikoline i njenog supruga moram pod hitno da obavim par poziva u Beograd jer ne želim da se moj suprug previše nada šta ako ona nije njegova kći, ali mi je drago što je pokrenula Miroslava i što konačno ima volju da se leći od akohola zbog ove male tvrdoglave dušice ali opet ima nešto u njoj što me podseća na Miroslava čak je tvrdoglava isto kao on , luckasta je na Doru.

Nina..

Po povratku kući sam upoznala njegovu celu porodicu, on nije forsirao da me mazi to mi je bilo dovoljno da analiziram tu svoju porodicu iako je ne vidim kao svoju pravu porodicu jer me oni nisu nikada želeli pored sebe.

Violeta...

Lepa plavuša sa prelepim nebo plavim očima ona je super samo izgleda kao da nije tu , jer je tiha čak sam promenila par modrica na njenom licu kao da je neko tuče ili je muče poput mene u domu čak razmišljam da to kažem Miroslavu ili ipak ne , zbog čega bi je ja štitla ni njen brat mene nije zaštio od onih veštica ni ti mu je bilo zao zato što sam u domu.

Vanja - druga baka

Pa ona je dosadna i nije nimalo kul poput mojih baka , sa njom ne mogu da pričam o psihologiji medicini , ekonomiji tako da mi deluje po prilično dosadno za nekoga koje pravnik po zanimanju.

Dragutin - drugi deka

On je po prilično cool poput mojih deda jer mi priča o dešavanjima u svetu, samo manje da me gnjavi glupim pitanjima.

Vuk - teča

Uf pa on je po prilično strašan i jako ga se bojim jer podseća na Robija i Vasilija, zato ću da se od njega sklonim potražim zaštitu kod drugog tate.

Marko - brat od tetke

On ima od prilike 14 ili 15 godina deluje kao oni likovi koji si dolazili u dom on je kopija svog oca , čak imam osećaj da me jebe na suvo što mi se nimalo ne sviđa samo se nadam da će me onoj moj drugi tata zaštiti.

Mija - sestra od tetke

Ona je jedina koja me je osvojila na prvu jer jako puno ličimo , čak imam osećaj da delimo istu sudbinu zbog nje sam odlučila da ostanem večeras jer će tada bar malo duže da spava.

Igor - brat od Vuka

Pa on je jedini koji me je oduševio iako je čovek sa invaliditetom , trudi se da bude pozitivan čak se šalio na svoj račun i pitao hoćeli da me provoza sa svojim kolicima pa da kažem ko ima bolje auto on ili moj tata, što mi je zmamio osmeh na lice.

19 : 49

Ušli smo u kuću ja sam otišla da sam igram sa Mijom , a onda je ušao Marko poljubio svoju malu sestricu u usta a zatim ju naterao da sedi na njega jesam videla da je otkovčao pantalone.

"Hej šta to radiš Marko to nije u redu ona je tvoja sestra , treba da je štitiš a ne da je mučiš na takav način i da ti uživaš u tome što ona sada plače"!

"Mala začepi tu svoju gubicu, jer si ti sledeća posle njene da vidim šta zna kopile mog ujaka".

Dora..

E sada je dosta sada ću da mu pokažem ko je ko i da niko moju sestru neće zvati kopiletom , jako sam ga gurnula na pod počela da ga udaram dok nije počeo da gubi svest u međuvremenu je Nina pobegla pretpostavljam u dnevni boravak kod tate.

Nina...

Tečo molim te pođi samnom do Mijine sobe jer ju Marko ljubi , čak ju naterao da mu sedi na penisu čak je pomera dok ona plače , samo me je cinično pogledao rekao pa šta dečija posla tako da sam u panici rekla baki da pozove mog super tatu a pre toga sam rekla Miroslavu da mu je porodica gomila ludaka.

Moja kuća

Nina po povratku kući sa bakom i tatom samo sam čutala , a onda sam kroz prozor od auta ugledala auto od Miroslava samo sam rekla svom tati da ubrza jer sam zelila što pre kod mame, kada smo stigli ispred kuće samo potrčala u kuću a zatim kod mame u sobu da me čvrsto ali baš čvrsto zagrli , tek kada sam legla kod svoje mame u zagrljaj moje malo srce je našlo svoj mir i stabilnost ni sam osećala strah više.

Jutro

Ujutru sam ostala u šoku moj tata i onaj Miroslav su spavali na trosedu a Dajana i Dora na drugom delu kauča, odmah sam ujutru potražila utehu u pisanju sa svojom teta Nenom koja mi je dala par saveta , čak mi je rekla da bi bilo najbolje da kažem Miroslavu da bi pomogla Miji ali me je mučio strah i pitanje šta ako je i Miroslav kao Vuk ipak me je ostavio sa one dve veštice u domu da me muče , zato sam odlučila da ipak malo testiram Miroslava jer želim da saznam da li me je Dragana lagala ili ne?.

Šta mislite da li će događaji iz Mostara ostaviti neki trag na Ninu ?

Dajana je Nini otvorila novo pitanje a Nina je Dajani ..

Hoće li Miroslav uspeti dokazati kćerki istinu..

Ključ hrabrosti Where stories live. Discover now