Nina..
Kada smo prešli granicu krenuli prema našem zajedničkom odredištu to jeste prema Sarajevu , a onda sam prebacila svoj pogled na svoju mamu koja je bila tiha i tužna samo sam joj prišla i tiho rekla mami znam kako se osećaš zbog povratka u Sarajevo ali imaš mene.
"Mami nemoj biti tužna imaš mene"!
"Mila naravno da sam te čula dođi kod mene u zagrljaj, zajedno sa Astrom".
Nikolina...
Stanemo ispred velike kuće sa bazenom ali moj pogled odlutao prema jednoj kući preko puta naše , samo tiho nečujno rekla evo me majko evo me da pitam zašto me nisi volela a onda me je moj anđeo poljubio u obraz obrisao suze sa lica a onda mi je tiho šapnula volim te mama od davde puta beskonačno, volim i ja tebe puno milo moje.
Jutro tržni centar Bingo
Dok sam sa svojom malom mrvicom bila u kupovini za kuću , iza svojih leđa sam čula kako govore vratila se kći od one kurve Ivane a onda mi je prišao dečko koji od mene mlađi dve godine pitao me koliko košta noć samnom moj pogled je bio na moj curici koja me je panično stiskala ruka tiho šapnula bojim se , i taman kada sam tog lika htela sastaviti sa podom neko drugi je to uradio.
Neven..
Na početku nisam hteo da se mešam bez obzira što sam braku sa njenom sestrom ali neka me je sila uvukla prema njoj njenoj kćerki, ali kada je malena rekla bojim se mama a i njene oči boje čokolade su bile na rubu plača prišao sam liku sa leđa sastavio sa zemljom.
"Jeste li dobro"?
"Dobro smo hvala ti Nevene"!
Po dolasku kući sam samo narmenice slagala u frižidere dok sam tiho plakla govorila zašto me nisi volela majko , zašto me nisi želela a onda me je tup bol presekla u predelu stomaka nakon čega sam pala u nesvest.
Budim shvatam da sam na poliklinici Sunce a pored mene je ona moja strina moja druga mama tiho sam prošaputala tu jednu reč mama , kako su moje bebe dobro su zlato znaš li ko sam ja dušo?
"Znam moja najdraža strina Ceca i moja mama po mleku".
"Tako je zlato moje malo čekate porodica da te vidi na kratko jer ćeš noć provesti ovde"!
Moja mala banda je ušla u moju sobu da budu malo samnom ali zato sam primetila pogled mog voljenog koji bio tužna, samo sam se nasmešila pitala zašto su moje najlepše zelne oči tužne umesto odgovora samo je pitao ko te je povredio od tih ološa?
"Niko me nije povrdio ljubavi od Smiljanića"!
"Ako nisu oni ko te je onda povredio"?
"U tržnom centru su me napali sa našom malom curicom, ali me je Neven spasio sve je uredu"!
U moju sobu je ušla ponovo moja strina i rekla moj porodici da moraju ići da ću ja biti dobro, čim je moja mala banda izašla ja sam tiho pozvala pitala da li može ostati samnom i da me ujutru odvede do Ivane koja u zatvoru, bez reći je legla pored mene a ja sam poput malene bebe ušuškala u njen topli zagrljaj i pospanoj rekla da miriše poput majke.
Jutro...
Nikolina..
Obavestila sam supruga da idem sa strinom na jedno mesto i da smo ja i bebe sigurne uz moju strinu i Nevena , samo je rekao čuvaj se mila jer ja toj ženi ne verujem kao ni njenom sinu samo sam kratko rekla da je on moj ljubomorko mali i da ga volim da sam za manje od sat vremena kući.
Zatvorska jedinica Kula...
Po ulasku u prostorije za posetu ugledala sam nju Ivanu koja izgleda poput živog leša po moj proceni i znanju mogla sam da shvatim da umire , ali ja za to nisam marila samo sam joj rekla da ću ja da je pitam a ona da mi odgovara.
"Zašto me Ivana nisi volela"?
"Čuj da volim dete koje sam ukrala"!
"Hoćeš reći da mi ti nisi mama , već neko drugi"?
"Tako je tvoja majka je upravo pored tebe".
Pogledala sam u svoju strinu pa ponovo u tu ženu, samo samo joj rekla mrzim te Ivana mrzim te jer mi nisi bila majka, mrzim te jer si dopustila svom mužu da muči ali si zato danas rekla jednu istinu a to je da mi je strina majka i jeste mi više majka nego ti , samo ne razumem kako je Bog tebi dao decu ološu jedan uskoro će te celo Sarajevo mrziti kujo a onda sam rekla svoj strini idemo odavde mama a njoj neka Bog sudi namerno sam joj pred Ivanom rekla mama ali bez straha, jer sam ja zaista osećala sigurno i zaštićeno pored Cece.
Ceca..
Kada joj moj mala srna rekla da sam ja njena mama a ne strina iz nekog čudnog razloga sam verovala da je ona videla pravi Dnk test, ili je to rekla da bi je na neki način povredila a onda mi je opet rekla mama i tiho rekla i kroz suze da zna da sam ja njen mama, da je vreme da upoznam svoje unuke i da dobijem svoje mesto kao njena majka i baka njenoj deci i da je vreme da deca upoznaju ujaka i tetku , samo je zagrlila tiho rekla vreme je kćeri.
Bila si hrabra, snagu si smogla
Al’ samo reci kako si mogla
Bez mene sve do sadBila si hrabra, snagu si smogla
Al’ samo reci kako si mogla
Da me ne vidiš, bar ponekadZnam da je otac, priča za sebe
Često je pijan psovao tebe
Čuo sam ja
Možda je bolje što si otišlaVeruj mi ja te razumem sada
Htela si život bila si mlada
Kaješ se znam
Ne brini majko sve ti opraštam..Šta mislite ko će biti protiv toga da Nikolina zove Cecu majkom od njenih roditelja?
Da li će neko opet napasti porodicu Savićevič i ko?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ključ hrabrosti
RomantizmOvo je priča o jednoj maloj devojčici ostavljenoj ispred vrata jednog doma na minus 10 , bez ikakvog trag koje njena prava mama, da bi se spasila treba pronaći svoj ključ hrabrosti a do tada će da preživi pravi pakao sve dok nije upoznala njih svoj...