Šamar istine

12 2 0
                                    

Miroslav...

Moja mala devojčica mi je pukla šamar istine kada mi je pokazala svoja leđa puna ožiljaka ali ona najveći od neke operacije, a zatim ispod njenog grudnog koša bio je isto jedan veliki ožiljak od operacije, kada sam je pitao šta joj se desilo sam me pogledala sa svojim lepim krupnim plavim okicama koje su ovom trenutku bile pune suza samo mi je rekla kako se usuđuješ pitati šta mi se desilo oče godine , i pre nego što odeš kući njima svoj porodici dobro još jednom pogledaj u ove suze jer ih nećeš više videti nikada Miroslave.

"Malena sačekaj nemoj ići napolje , ostani malo želim da ti objasnim sve"?

"Ne želim da te slušam idi od mene Miroslave ne bi ti bio prvi put"!

"Kako misliš ne bi mi bio prvi put"?

"Nije važno Miroslave".

Nina ...

Sada ja njega ostavljam i idem u zagrljaj mog super heroja mog tate a on neka se pita kada me je prvi put ostavio , dok sam ja zabavlja u ovom trenutku u zagrljaju svog oca nešto je puklo poput stakla u onom velikom vinskom podrumu a onda se pojavio iz onog podruma sa staklom u ruci očito je slomio nešto.

Ja ne bi bila ja kada ne bi bila bahata samo sam ga pitala imali novca da plati štetu , ako nema da pita one Dace i Dragane koji su zarađivale na moj muci i bol i ja sam nekad ovako krvarila ali moj bolni krik nije niko čuo jer sam od rođenja bila predviđena za bol bar mi je tako Daca govorila dok me je udarala bićem bez milosti, niko od njih ne zna koliko puta je moje malo srce poželelo da umre jer mu je bilo dosta svega, ali ipak moja bol mi je poklonila njih za roditelje koji me vole svim srcem kao ja njih.

Nikolina....

Kako bih volela da je sada moj tata tu kao ovaj čovek ovde , ali ipak je moja mama tu dok ja razmišljam o tome od jednom čujem vrisak od Vere koja je razbila flašu od vina a u ruci je imala grlo od flaše koje imala okrenuto prema stomaku u tom momentu sam sam potrčala prema njoj, dok je ostatak naših prijatelja samo stajalo i gledalo u Veru koja slomljena i tuzna, prišla sam joj i onaj komad od flaše sam izbila iz njene male ruke.

"Seko pogledaj me to sam ja tvoja seka"!

"Seko ja sam tako sama i ne samo to već sam ja beznačajna , jer upravo mi moja simpatija rekla da sam ja kurva koju je jebo stric, a ti seko znaš da ja nisam htela reci mi da mi veruješ seko molim te"!?.

"Verujem ti ljubavi sekina jer sam sve videla a što se tiče tog dečka on je na gubitku , a ne ti"!.

Nina....

Izgleda da je neko moju tetku povredio kao i mene , možda da pitam Miroslava za pomoć kao i onda pre par godina ili ipak ne , ali želim da pomognem svojoj tetki kada sam okrenula da ga potražim i pitam ponovo za pomoć on je otišao kući svoj porodici, a do malopre hteo da mi bude tata i prijatelj očito je lagao jer želi novac od mojih roditelja, samo sam tiho prišla mami i pitala zašto tetka plače.

Šta je mislila Nina kada je rekla Miroslavu da mu nije prvi put da je ostavi?

Ko je tajstveni dečko od Vere?

Nina će uskoro upoznati jednog dečka koji ima sličnu sudbinu kao i ona..

Ključ hrabrosti Onde histórias criam vida. Descubra agora