Beg od problema

12 2 9
                                    

Dajana...

Miroslav me je opet razočarao i uzeo ono belo smeće, a taman sam se ponadala da neće posle one automobilske nesreće gde smo svi mogli da poginemo i zbog koje sam ja pre osam godina morala povezati janike, čak je Dora jedva prezivela tu nesreću jer je imala par preloma na ruci i tada mi je obećao da će da prestane sa drogom i sa tom jebenom drogom, čak mu je mala devojčica odlučila dati šansu kao o ocu i prijatelju za Ninu je najbolje da ode od tog bolesnog gada isto kao ja ovog trenutka, ali mu Miju i Doru, Nenada neču ostaviti čim nađem stan ili kuću ja ću da uzmem svoju decu a on neke se jebe sa Draganom ili Nikolinom ja odoh u hotel bar večeras jer ga ne mogu više gledati jer mi se gadi.

Nina...

Ušla sam u sobu svog tate nakon što mu je moja super mama ušila ranu i stavila gazu na prvu sam osetila strah, ali onda sam setila da je to moj tata Miroslav legla sam pored njega i zagrlila, a zatim ga poljubima u oba njegova plava oka i obraze i tiho sam ga zovnula po prvi put tata i rekla mu da ga volim i da mi se jako sviđa njegov poklon, ali da nju male stvari čine srećnom.

"Ja nisam hteo da te kupim sa poklonom, samo sam hteo da imaš nešto vredno od mene za prvi poklon"!

"Znam tata da me nisi hteo kupiti sa poklonom, samo sam htela da ujutru budeš pored mene kada se probudim, a tebe nije bilo".

"Ja sam mislio da ćeš biti ljuta ujutru za to sam otišao na posao"!

"Oboje smo progrešili tata sinoć, ali za to mi obečaj da nećeš više uzmati drogu i piti".

"Obećavam ti srećo tatina a isto tako zelim da znaš da bi te spasio iz doma, da sam znao da si ziva"!?

"Verujem ti tata".

Miroslav

Moja mala ljubav je uz mene i u mom zagrljaju tako je lepa i nezna dok spava u mom zagrljaju, izgleda poput male princeze u jednom trenutku je ušla i Mija pitala mogu li ona i Nikolina leći pored nas, samo sam nasmešio rekao naravno da možete i vas dve leći pokraj nas dvoje zar ne tatino jer se bila na kratko probudila samo se slatko zasmijala rekla da mogu ali ako sazna sultan ode glava.

Branislav...

Pošto mi je supruga javila šta je onaj magarac uradio jutros, čim smo imali pauzu a oni mladi vojnici su od nekle doneli jabuke, samo sam nadam da nisu od ovih šiptara mamu im jebem opet napadaju na Srbe, još da mi se dokopa ti onih što su mi dete povredili da im se na tenane na jebem majke a sada moram zvati u Sarajevo da onog magrac naučim pameti, zovem prvo svoju ljubav preko video poziva javlja se odmah kad on pored nje magarac i one dve mudrice, malo sam prvo pričao sa svojim kraljicama a onda sam ovog magarca napao radi onog što je uradio jutros, ma jebao sam mu ono pleme hercegovčko.

"Jeli ti opet po starom stari magarče"?

"Nije opet sve po starom druze"!

"Nije kurac moj po starom sada me dobro slušaj ako opet čujem da si uzeo drogu ili alkohol, završićeš sa dva ispaljena metka jer si mi dete prestrašio majmune glupi".

"Obećao sam Nini druze da neću više, i to obećanje da odrzim i do kraja života neću okusiti alkohol"!

"Boljeti je a sada mi daj ženu da joj nešto kažem".

Još malo sam pričao sa suprugom, i rekao da joj volim najviše na svetu i da se vidimo uskoro da pazi na decu i sebe od raznih zmija i da moram ići jer se nešto dešava na graničnom prelazu, još jednom rekao volim te od prvog dana našeg poznastva, vole ću te dokle god budem disao a onda je on meni rekla da me voli i da se pazim jer sam ja njen vazduh koji diše i da je moj zadatak da se vratim ziv jer zeli još jednu moju mali mini kopiju, a ja sam njoj rekao da je zelim njenu nakon toga sam prekinuo prvi poziv jer bi me njene suze dotukle poput metka.

Nikolina...

Stvarno ne razumem ovu Dajanu najlakše je da se ode i zalupim vratima, to sam i ja uradila kada sam tek čula za Ninu jer sam mislila sve najgore o mom suprugu čak sam ga prevarila sa bivšim dečkom, on mene sa nekom starletom u Sarajevu ali smo mi jedno drugo oprostili sve to, a zatim sam odlutala u prošlost a i lomime strah jer je Mirajna pobegla iz zatvora u kojem je bila zajedno sa ostalim zločincima iz doma.

Sećanje 5 godina ranije...

Po dolasku u Sarajevo ja sam otišla u posetu Ivani sa svojom pravom majkom i pitale je zašto me je otela od prave majke, samo je rekla da ako moj otac Goran nije bio njen da nije mogao biti ni od moje majke, ali kada mi je rekla da sam ja 2013 trebala da budem mrtva na Bozič umesto moje male drugarice Mine, koju ubio njen dečko Robret uzela sam noz i sa nekom ludačkom snagom sam smestila noz u stomak pre nego što je umrla u mukama na zatvorskom podu rekla mi je da će se njene kćerke meni osvetiti i da moj Sandra ima putera na glavi, da je ona znala koje bila maja majka celo vreme.

Kraj sećanja...

Mija...

Već neko vreme zovem teta Nikolinu da joj kažem da je vreme za terapije, a onda me je samo zagrlila ja sam joj tuzno rekla da hoću da idem za Mostar kod strika Igora samo me je još više zagrlila rekla da će se moja ujina vratiti, ali ja sam opet na trenutak osetila onaj lepi mirs majke isti onaj koji imala moja draga mami.

Šta mislite da li je Nikolino sečanje na Ivanu dobro ili ne?

Nina je po prvi put rekla Miroslavu tata...

Rip

Moj maloj mini Maki je ovaj deo sećanja na Ivanu je posvećen mom lepom anđelu počivaj u miru sa anđelima, uvek ćeš biti u mom srcu....

Ključ hrabrosti Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang