Dolazak Elene

5 1 0
                                    

Nina...

Deda je opet nestao na tri dana poslom kao da ja to ne znam, ali će usput će mi dovesti Elenu koja je pomalo zaljubljena u mog dragog braca , ali će mi prijati prisustvo moje Elene posle operacije koja će uskoro biti jer nešto nije uredu sa mojim srčanom venom jer sam rođena kao heroinska zavisnica i to zahvaljujući onoj hjeni od moje biološke majke.

Dora ...

Mihajlo je tako prelep pogotovo one njegove svetlo zelene oči, kada me pogleda kao ljutito radi Nine ja umesto te ljutnje vidim ljubav koju ja osećam prema njemu zato ću nešto da preuzme po tom pitanju, tiho sam ušla u njegovu sobu kao da ga nešto pitam onda sam ga poljubila u obraz kada sam htela samo da pobegnem iz njegove sobe , on me je uhvatio za ruku povukao na zid
a onda pitao zar sam stvarno mislila da ću da mu pomognem poput neke male bebe a onda mi je ukrao poljubac sa usana koji bio lep i ne samo lep već čaroban.

"Ti si stvarno prava mala pčelica mislila si da ćeš da bocneš medu, a da medo ne ukrade meda sa tvojih usana"!?

"Ja sam mislila da ti mene ne voliš kao ja tebe medo"!

"Ko kaze da te ne volim pčelice moja"?

"Niko samo sve pomalo bezveze , tvoja seka je i moja sestra pa sam se malo prepala da me ti nećeš voleti zbog moje porodice medo"!

Elena...

Jedva sam čekala da dođem u Sarajevo i da budem uz moju Ninu desetak dana posle njene operacije, ali pravi razlog je njen brat u kojeg sam zaljubljena čim smo ja i Nin deda stigli ispred kuće moje drugarice koju sam jedva čekala da je vidim i zagrlim umesto da odmah odem kod Nine u sobu, ja sam otišla do Mihajlove sobe pošto su vrata bila otvorena ja sam ugledala u njegovoj sobi drugu curicu koju onaj koga volim grlio sam sam uplakano otišla do Nine da joj se izjedam zbog njenog brata koji ima drugu curu pored sebe , po ulasku u sobu svoje Nine samo sam je zagrlila čvrsto počela da plačem u njenom toplom zagrljaju, kroz suze sam joj rekla da joj brat pravi kreten koji ne zaslužuje da ga volim jer ima rep poput prave lisice jer je lukav poput lisice i lažov koji mi je dao nadu da me voli kao ja njega.

"Nemoj plakati Elena on ti je pomalo kaza nova i voli da menja cure , ali nikada nije ni jednu doveo u kući ili kod sebe u sobu zato se smiri i obrši suze sa lica"!

"Ali njegovoj sobi jedna curica koja pomalo liči na tebe Nina , i on je nju grlio i ljubio a ona njega i izgledali su zaljubljeno".

"Uf izgleda da je moj brat sa mojom sestricom po ocu , pričam ti sve a sada idem do njih vraćam se brzom nazad"!

Ulazim poput nekog tonarda u bratovu sobi koji grli Doru koja je zaspala u njegovoj sobi tiho sam ga pozvala da izađe iz sobe , pozvala u svoju rekla mu izvoli lepo objasni Eleni sve o tebi i Dori , za razliku od Dore meni je Elena bila poput prave pravicate sestre zato razgovoraj sa njom poput pravog dečka ili odjebi od nje, ili dok je Elena tu ostavi Doru jer hoću u ponedeljak da budem mirna za vreme operacije, a i sestrici za ljubav budi uz Elenu.

Razgovor

"Čao Elena kada si stigla"?

"Pre pola sata možda više ali sam zato onog koga volim , videla sa drugom kako se ljubi".

"Došlo je do ne sporazuma ona je sestra moj sestre , samo smo se tešili zbog Nine operacije ništa više vidimo se kasnije sada moram ići u školu pa na trening ".

Kraj razgovora..

Ninin flešbek..

Andrijana zbog čega si tako tiha i mirna a znaš da će opet doći oni ljudi sa Kosova , mirna sam jer ti odlaziš a i znam da će nas tvoji novi roditelji spasiti ako mi se nešto desi pre dolaska tvojih roditelja, obećaj da ćeš biti uz moju sestru dok bude mojim očima videla sve boje ovog sveta , jer ja svoju sestricu prvo ću da ostavim Bogu a onda tebi u amanet, jer znam da ja neću izaći odavde kada postanem punoletna jer će me Daca prodati nekom tipom sa Kosova još nešto, pobrini se da moja beba i sestrica budu uz mog oca , moj otac je dr . Nenad Milosljević on je oftomolg na VMA i reci mu da ga volim puno i još nešto da voliš moju sestru kao svoju sestricu i nemoj da joj dozvoliš da plače zbog muškarca nikada.

Kraj flesbeka...

Na put do škole

Mihajlo

Uf radi sestre moram da izgravam dečka tatinoj princezi , šta umljiša ona Elena da će samo da me pogleda onim svojom svetlo plavim okicama i ja sam već njen , vamo moj sestri glumi tamo nekog ranjenog laneta kao da sam ja glup pa da nisam sabrao dva i dva shvatio da Arija nije od Magdalene već njena jer nema starije sestre za to ću ja lepo kod bake dok je princeza u moj kući.

18 : 40

Elena...

Celi dan sam prespavala jer me je put iscrpio ali tome neće sprečiti da se sredim za Mihajla , po ulasku u trpezariju opet sam ga videla sa onom curicom čak su i krofnu deli zajedno, a onda mi je hladno predstavio toj curi sa rečima ovo je moja devojka Elena , da vas upoznam ovo je Dora sestra od moje sestre.

Dora..

Do škole mi je objasnio celu situaciju oko Elene ali zbog naše sestre mora da toj razmazenoj kozi glumi dečka, a da od mene traži samo da mu verujem i da ne sumnjam u njega i njegove osećaje prema meni da ga čekam u sobi , jer će se brzom rešiti te klinke a da ja svojima javim da ću da prespavam kod Nine jer joj moram objasniti nešto u vezi gradiva koje će ona pohađati onlajn.

Šta mislite hoćeli Mihajlo nešto zabrljati ili ne ?

Elena će sigurno da iskoristi Ninu datu reč njenoj sestri...

Đa li je Nina obećala bilo šta Andrijani ?

Ključ hrabrosti Where stories live. Discover now