Sećanja na prošlost

12 2 2
                                    

Nina....

26.9.2019

Pošto sam ponovo bila pretučena silovana od strane nekog tipa odlučila sam da se osvetim onoj koja me je rodila tako što ču da joj lepo provelim u kenceleraju i to u večernjim satima, a ujutru ću da je nagovorim da me odavde u tržni centri a onda ću da je iznerviram da me povredi pred drugima samo ću se tako spasiti te hijene.

8: 30
Ušče

Uspela sam da je iznerviram ispred jednog izloga gde je su nalazile haljine, tiho sam joj rekla da uđe i pogleda a da ću je platiti životom samo je rekla uredu mala ja ću da izbarem najskuplju a tičeš da spavaš sa onim čovekom u kafiću i sav taj novac će biti tvoj a sada se malo tuda prošetaj i pazi šta radiš i sa kim prićaš inače ti sledi velika kazan, bez reći sam joj klimnula glavom da sam sve shvatila da ću biti dobra i poslušna curica malo sam odmkla zatim sam uzela iz rukava staklo i snazno ga stavila na svoj ručni zglob.

Dragana...

Gde je ta mala otišla još samo treba da se izgubi i da mi na vuče policiju za vrat dok ju trazila po trznom centru, od jedne žene je saznala da su neku curicu smestili kola hitne pomoći i da je umirala da joj pomogao jedan par sa decom i zetom a zatim mi je rekla da se ne petljam sa tim ljudima jer znaju opasne momke sa Dorčula, a da joj zet neki Francuz, da su dobri jako sa Cerovinama i da je ona jedva izvukla glavu zahvaljujući jednom čoveku, nakon tih reči sam samo otišla jer mi za vratom ne treba Cerovina tako da sam bez male vratila u dom neko drugi će da plati njenu skupocenu haljinu.

Bolnica

Nina...

Izgleda da sam spašena i u bolnici čujem glas starije žene koja ima isti glas poput one mlađe lekarke sa očima boje čokolada, ali ono što je dobro da je rekla da će da ona potrazi Nikolinu, jer poznaje njenog oca a pored kreveta mi je ostavila zutog medu sa lutkom, a zatim je rekla Slavice. P ovu malu mi pazi kao oči u glavi međutim ja sam znala da ću danas biti usvojena otići u neki topliji dom sa ljudima koji će me voliti i paziti.

Kraj sećanja..

26.9.2023

4 godine kasnije

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

4 godine kasnije

Danas dok sam lezala posle teške operacije setila sam se tih ljudi i pitala se gde su sada ti ljudi, zašto me je Daca pustila sa mojim roditeljima ako me je mogla mučiti sa Draganom ili im je neko pretio da me puste sa mojim roditeljima, a sada se mogu samo moliti da Mija ne preživi moju sudbinu ali ipak verujem u Miroslava iz mojih misli trgnula moja super baka koja me je spasila od sigurne smrti.

Ceca

Moja mala mrvica je nešto tiha i zamišljena tako da sam je tiho zovnula, pitala da li mogu da uđem da joj vidim zavoje , dobila sam osmeh od svoje unuke tiho mi je rekla da uđem , a onda me je pitala bili mogla naći jednu teta Slavicu sa VMA jer mi je jako stalo do toga posle terapije sam zaspala srećna jer sam ja jedna jako srećna curica i ne samo to već i voljena.

Šta mislite ko su ti ljudi...

Dragana je zbog nečega pobegla iz trznog centra

Ključ hrabrosti Where stories live. Discover now