Nadanje

50 6 7
                                    

Nina...

Posle izlaska iz bolnice teta Daca me je smestila  u moju hladnu sobicu sa jednim tankim čebetom na trenutak sam htela reči da će mi biti hladno jer sam imala po prilično tešku operaciju, ali sam se ugrizla za unutrašnju stranu obzira da ne bi primetila moje suze kao i očaj samo sam molila Bogu da teta iz centra dođe što pre pronađe
one ljude oni su moja poslednja nada i spas.

2 meseca ranije

Tiho sam šapnula Renati da polako pogleda prema onom vojniku koji zbog nečeg došao u naš dom očito je da nekoga traži ja odoh do tog vojnika da mu zatražim pomoć , a ti odi do Dace reci joj da ću i ja kao vi da radim ono.

"Nina ne budi blesava ko zna ko je taj čovek zbog čega je ovde , za to nemoj da luduješ već miruj jer sam čula da su iz centra ovde sa nekim ljudima možda te usvoje"!

"Stvarno su iz centra tu"?

"Najstvarnije ne bih te lagala nikada Ninuška"!

Posle dvadesetak minuta  ono zlo od Dace je izašlo u dvorište i pozvala me je u svoj ured , kada sam ugledala onog čika i tetu iz novina mislila sam da sanjam i da ću se uskoro probuditi ali jedno znam ovo moram pametno da odigram i da spasim iz ovog pakla , a onda joj se obratilo ponovo ono zlo od direktore koja me je pitala da li je tačno ono što je rekla radnica iz centra za socijalni rad.

"Da tačno je gospodin Branislav je moj biološki otac"!

"Ako lažeš u vezi ovoga znaj vrlo dobro da ću te kazniti zbog laganja".

Pogledala sam u njegovu suprugu a zatim sam joj oprezno prišla tiho joj šapnula molim vas da mi pomogne ona žena će me ubiti , a onda je ona meni takođe šapnula da će sve biti u savršenom redu jer  ja nisam lagala i da je njen suprug moj otac.

Kada sam htela reči da sam legla da bi se samo spasila, ono zlo nas sve troje izbacilo iz doma a zatim mi je ispred noga bacila crnu kesu sa mojim stvarim samo sam još jednom pogledala u pravcu crne sobe iz koje su čuli krci, htela sam da se vratim i da spasim moju Gagu , Renatu, Anu ali nisam znala kako da ih spasim kada sam i sama lagala da se spasim.

Nikolina..

Koliko god da sam bila besna u ovom trenutku na svog supruga, ali kada mi je malena prišla i tiho šapnula molim vas da me spasite jer će me ubiti u tom trenutku sam joj samo nežno šapnula da će biti sve u savršenom redu i da nije slagala.

Kuća Savićeviča

Ispred kuće su nas čekali pretpostavljam njeno majka dvoje mala dece ali zato sam dobila po prilično ljutiti pogled od dečka, koji sigurno ima šest ili sedam godina dok je devojčica koja je imala najvernije dve godine bila je nasmijana čak mi je o...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ispred kuće su nas čekali pretpostavljam njeno majka dvoje mala dece ali zato sam dobila po prilično ljutiti pogled od dečka, koji sigurno ima šest ili sedam godina dok je devojčica koja je imala najvernije dve godine bila je nasmijana čak mi je odmah prošla da me upozna dok je onaj mali dečak i dalje bio ljut i nije bio raspoložen za upoznavanje, što znači da me i ovoj prelepoj kući čeka pakao tako da bi bilo najbolje da se odmah vratima u dom i da priznam svoju malu laz svima njima a onda mi je onaj mali dečak prišao rekao dobrodošla.

"Čao ja sam Mihajlo tvoj mlađi braco , a ovo je naša najmlađa seka Helena i uskoro puni dve godine, da ti nešto u poverenju kažem važno za našu seku a to je da zna biti ponekad pravi davez jer uzma moje video igrice".

"Čao i tebi Mihajlo ja sam Nina tvoja starija seka i drago mi je što imam brat i sestru".

Dok su deca upoznavala razočarana Nikolina je optužila supruga da je gori od Ivane, a zatim je napustila kući a pre toga je deci rekla da ide na posao umesto da ode na posao ona je otišla u noćni klub svog bivšeg vernika , jer je zela da se napije i da sve zaboravi.

Nikolina (Club Maximus)

Sedim za šankom i pijem po ko zna koju čašu vina a onda mi je prišao moj bivši verenik , kada mi je pitao zbog čega pijem i zašto sam plakala samo sam mu besno rekla da me je suprug prevario ali da ta prevara nije klasična prevara jer se desila pre mene , ali da ću mu se zbog toga osvetiti pošto sam znala da sam trudna odlučila sam da vratim suprugu tu prevaru i izdaju jer je sto puta gori od one koja mene po hiljadu puta izneverila i ostavila samu na milost i ne milost moj sudbini , a onda me je i on slomio kao lutku od stakla jer me je lagao.

Jutro...

Ujutru sam probudila u krevetu svog bivšeg vernika bez odeće samo sam ustala i tiho obukla svoju odeću, pobegla iz njegovog stana poput kukavice tek u autu sam upalila telefon videla sam oko sto propuštenih poziva isto toliko poruka.

U ovom trenutku sam se osećala toliko nevernom i prljavom , kada sam stigla ispred kuće samo sam udahnula vazduh i izašla iz auta ušla u kuću poput lopova sam ušla u kupatilo istuširala obukla bademantil , a potom sam ušla u spavaću sobu legla pored supruga koji se probudio kada hteo da mi kaže da mu je žao samo sam stavila prst na usne nežno rekla spavaj mili tu sam , ali kada me je povukao u zagrljaj i poljubio htela sam na glas da vrištim kako ja ne zaslužujem njegovu čistu ljubav niti opuštaj jer sam ja uprljala našu čistu iskrenu ljubav sa drugim.

12:30

Posle doručka smo svi otišli u kupovinu za malu Ninu, koja je bila jako tiha u tržnom centru kada sam je pitala kakvu sobu želi samo je tiho rekla da joj svejedno jer ćemo je sigurno vrati u dom jer nas je sve lagla.

"Nikolina ja sam vas sve slagala moj otac nije vaš suprug"!

"Zbog čega si nas lagala dušice"?

"U onom domu se dešavaju jako ružne stvari , teta Daca nas prodaje za novac i tuče".

"Znaći li to da je ona tebe tukla ili možda povredila na neki način"?

"Da ona me je pokušala ubiti, sasvim slučajno sam videla vaše slike u novinama slagala tetu iz centra jer to je bio jedni način da se spasim od sigurne smrti"!

"Da li je postoji šansa da neko od curica prijavi tu vašu direktorku"?

"Mislim da bi je mogla prijaviti Ana, Vanja , Reneta , samo me nemoj te vrati u dom molim vas teta Nikolina"!?

"Naravno da te neću vrati u dom malena"!

A sada idemo u jedan ludi šoping , i da malo trošimo novac sa kartica a zatim idemo u banku da otvorimo tvoj štedni račun pa da se upišemo
u školu na reč škola samo   je brznula plač i molila da je ne vraća u staru školu jer je u toj školi teraju da dečacima gleda tu je progutala knedlu u grlu jer nije znala kako to da kaže, međutim njena teta Nikolina ju pitala da li su je toj školi trali na seks ili možda da drugim dečacima dira penis.

"Ne nismo terali na seks ni ti da im diram penis međutim sam morala da gledam, jer je jedan od tih dečka rekao da će to biti moj budući posao"!

Onda ćemo tražiti neku novu školu za tebe a sada idemo da vidimo gde su tata i braco i seka , kada su konačno pronašali ostak ekipe u kafiću kada su ušli u kafić , jasno je mogla da primeti da je njen suprug tužna i tih zbog nečega , a zatim je Ninu zamolila da mlađe odvde u igraonicu preko puta jer ona tata moraju da razgovaraju o nečemu važnom i da kasnije idu svi na bazen , ili u luna park a usput mogu da kupe sladolede ili sokove nakon što su deca otišla u igraonicu samo ga je tiho zovnula i pitala da li je dobro, i da joj jako zao.

"Mili da li si dobro"?

"Ne nisam mila jer imam osećaj da te gubim"!

"Nećeš me izgubiti mili nikada jer te volim"!

"Volim i ja tebe srećo moja želim da znaš da ja nisam kao Ivana"!

"Znam mili da nisi kao ona, ja sam ta koja treba da te molim za oproštaj"!

Samo ju čvrsto zagrlio i nežno poljubio, a zatim joj nežno rekao da je upotpunosti razumje i da bi možda isto postupio.

Šta mislite hoće li Nikolina nastaviti da vara supruga?

Hoče li zbog toga Nina hteti nazad u dom?

Ključ hrabrosti Where stories live. Discover now