Doručak

9 3 0
                                    

Nina...

Nakon što sam pozvala ostale na doručak koji smo ja moja mama sa puno ljubavi pripremili a onda sam pored svog jela primetila prelepu crvenu jabuku , ali sam se na neki način uplašila jer za mene jabuka prestavlja bol i patnju ali me je isto tako mamila poput zmije  da je uzme jer je bila tako lepa a naizgled je delovala ukusno , tako da sam ja tu jabuku jela sa očima jer je bila prelepa.

Nakon doručka smo se ja moj bato spremili za naš prvi dan škole , kada smo krenuli prema izlazu iz kuće moj mali bato mi je pruzio onu jabuku sa stola uz maleni smešak sa rečima da se ne plašim  jer je on tu da me štiti do kraja života, uz osmeh sam uzela onu jabuku i stavila u školski rusak.

Osnovna škola Sveti Sava

Nina ispred škole je bilo puno dece kada smo bili blizu kapije ugledala sam  malu curicu kako pruža ruke i pokušava nešto da objasni jednoj curici , ali očito nije uspela da joj bilo šta objasni jer je samo prošla pored nje a onda je ta curica počela da plače jer joj očito treba pomoć, a onda smo je prišli ja moj mali bato i pitali je zbog čega plače?.

"Ej malena zbog čega plačeš gde ti je mama"?

"Mama je otišla daleko gore na nebo"!

"A gde ti je tata malena"?

"Tata Robi ja loš prema meni jako puno tuče".

"Da li te jutros tuko puno"?

Nađa

Izgleda da su ovaj bato i seka dobre osobe bar tako deluju možda da im pokažem svoj stomak zato sam drhtavim rukama podigla svoju malenu majici gde je bila rana a preko njen nešto belo, čim sam podigla majicu ona curica je stavila ruku preko usta tiho zaplakala a zatim je tiho šapnula svom bratu da me je neko špricao sa spremom, zatim sam ja pitala šta je to samo mi se osmehnula rekla da će to uskoro da prođe ali da joj ja moram pomoći tako što ću joj reći koliko imam godina i kako se zovem da bi mi mogla pomoći da se spasim svog zločastog glupog tate.

"Mrvice koliko imaš godina"

"Imam tri godine i 6 dana  toliko prošlo od mog rođendan , i od dana kada sam zadnji put videla svoju mamu"!

"Kako se zoveš mrvice"?

"Nađa".

"Da li si gladna Nađa"?

"Jesam ali samo malo"!

Pogledala sam u svog malog batu tiho mu šapnula da zamoli onog ćuvara ispred škole da raspolovi naše jabuke i da ću ja zato vreme da pozovem mamu i tatu da dođu do škole , ubrzo nakon prvog zvona moja se mama javila na svoj telefon ja sam objasnila šta se dešava a onda mi je lepo objasnila da idemo do onog parka preko puta škole i da sve izgleda kao da se igramo sa Nađom dok ne dođe ona sa policijom i sa tatom , po povratku mog  malog bate ja sam sve objasnila ono što mi je rekla mama i da pazimo da nediramo Nađinu ranu niti dokaze ispred škole samo mi je rekao ok moja mala velika sestrice , u parku smo pokušavali Nađu da održimo budnom i pri svesti tako što smo kupili dosta vode a i sokova samo za tu malu mrvicu.

30 minuta kasnije

Naša se mama pojavila sa policijom koja je uzela otiske, a onda smo je odveli kod lekara gde smo svi ostali u šoku kada smo čuli da bi mala Nađa umrla da nije bilo nas a onda je doktorica uzela bris sa njenog malog stomaka predala policiji , zatim je ta ista doktorica rekla da joj nismo dvali vode i stalno umivali da bi umrla od sepse i gladi ali da isto tako mora u bolnicu a zatim će joj naći neki smeštaj ili rodbinu koja će se pobrinu ti za nju.

Po izlasku iz ambulante sam počela da plačem a onda me je mama pitala šta me muči, samo sam je zagrlila i kroz suze joj rekla hvala ti mama što postojiš i što si moja mama i hvala ti što si me primila svoj topli dom.

"Nema na čemu lane moje"!

"Znaš mama šta mi je Nađa rekla da ima tri godine i šest dana jer toliko prošlo od kada je slavila rođendan, isto toliko joj nema mame ona misli da joj mama na nebu"!?

"Ja mislim da to treba reći policiji mama".

Mesec dana kasnije

Celo vreme sam se pitala šta je malom Nađom i da li su našli njenu mamu i da li je na sigurnom, a onda sam ugledala svoju malenu Nađu koja je išla sa prelom mladom ženom prema našoj kući odmah shvatila da su mama i kći jer imaju obe crnu dugu kosu sa malim loknicama , potrčala sam prema mami rekla da nam ide Nađa u goste sa svojom mamom i da nađe moje stare igračke da to damo malenoj Nađi i nešto od sekine odeća za nju jer joj sigurno potrebno jer ko zna kako žive njih dve  trenuto, da li moze da nađe posao za Nađinu mami kao neki stan?

Šta mislite da li je reč o istom Robiju , ili je to slučajnost?

Koje opšte Nađina mama gde je bila ?

Ključ hrabrosti Where stories live. Discover now