Prva svađa

38 5 2
                                    

Branislav..

Skorom više od dva meseca radi stalno noćne smene , ali kada je kod kuće uglavnom šuti ili je u šetnji do kasno kada je pitam šta se dešava i zbog čega sve to radi i da li je svesna da zbog toga trpe naša deca, na reč deca samo je počela da se dere kako nemam pravo da joj govorim da je loša majka da se ona brine za svoju decu, a ja da se brinem za svoje dete.

"Hoćeš reći da se ja brinem za svoju kći"?

"Upravo to želim reći dragi moj, a pošto si ti kao moja majka koja me je ostavila da umrem tako da se ti ne znaš brinuti za to jadno dete"?

"Da si odmah povukla svoje reci dušo"?

"Ne pada mi napamet da povlačim svoje reći i još nešto imam drugog"!

"Hoćeš reći da imaš ljubavnika"?

"Da imam ljubavnika i njegovo ime je Luka"!

"Reci mi da me lažeš ljubavi?

"Ne ne lažem te dušo"!

Nina...

Malo sam razmišljala i odlučila sam da ponovo krenem u školu, kada sam izašla iz sobe da to kažem svojoj mami da želim u školu ona i tata su se svađali oko nečega a onda je ona njemu rekla da se ona brine za svoju decu , a da se on brine za svoje dete nakon toga sam se vratila u svoju sobu napisala sam jedno pismo za njih a zatim sam u torbu stavila samo svoje stare stvari i tiho sam napustila tu lepu kuću , dok sam se pitala šta sada da radim gde da idem i od koga da tražim pomoć ili spas od onog demona od Dace.

Nikolina..

Posle svađe sa onim debilom od mog muža spakovala sam svoje stvari, nakon pakovanja sam otišla od male Nine da se pozdravimo kada sam ušla u sobu da je potrazim na njenom krevetu sam pronašla pismo koje bilo na moje ime , odmah sam uzela to isto pismo počela čitati.

Draga mama

Držala sam te za ruku čvrsto onaj dan po izlasku iz onog doma jer sam htela da se uverim da si stvarna i da nisi plod moje mašte, plakla sam svaki put kada bi išla na posao jer sam htela da si uz mene još koji minut jer se plašim da ćeš nestati poput leptira u nebo samo zbog toga sam te duže držala za ruku mama , jer po prvi put sam tebi rekla mama.

A danas sam shvatila da ja nemam pravo na dom ni na porodicu, od tebe samo jedno želim a to je da ne ostavljaš tatu , batu Mihajla , seku Helenu ako jednog dana do tebe dođe vest da sam mrtva nemoj sebe kriviti za to.

Voli te tvoja Nina!!!

O moje Bože ja sam to malo nevino dete oterala od sebe ja sam gora od svoje majke, samo sam izašla iz njene sobe a zatim potražila i onog dobila od mog muža koji izazvao svađu pronašla sam ga za šankom kako pije , a onda sam besno pitala gde je ti je dete oče godine ili bolje da kažem idote jer si upravo uspeo svojom vikom da to malo dete oteraš iz kuće i ko zna gde je sada na ovoj zimi zato odmah polazi da je tražimo moli Boga da je dobro i da nije opet otišla u onaj užasni dom.

"Oprosti draga ali moram da te ispravim ti si ta koja se svađala samnom a ne ja sa tobom draga"!

"To nije ni važno u ovom trenu, koliko je važno da nađemo Ninu i vratimo kući".

Petnaestak minuta kasnije

Nas dvoje smo se vozili po parkovima, a onda sam u jednom trenutku ugledala Ninu na jednom mestu kako stoji na samom vrhu tako da sam svom dragom rekla da koči, pošto nije obraćao pažnju na mene ja sam sam po sebi otvorila vrata od automobila i skočila iz istog zadobila udar u predelu stomaka ali to me nije sprečilo da ustanem i da odem do male Nine koja je stajla na vrhu mosta, oprezno sam joj prišla a zatim je zagrlila oko struka da bi je samo povukla u svoj zagrljaj uveliko sam osećala bol u predelu stomaka ali nisam želela da ostavim Ninu samu.

"Ej lepotice zašto si otišla od kuće"?

"Zato što me ti ne voliš mama"?

"Zbog čega misliš da te ne volim"?

"Zbog što si tati rekla da on brine samo za mene a da ćeš ti brinuti za batu i seku"?

"Izvini zbog današnje svađe, kao i zbog mojih reči lepotice"!

"Nema potrebe da se vi meni izvinjavate , ja vam i onako nisam ništa".

"Ko ti je rekao da si ti niko i ništa za mene"?

"Nije mi niko rekao samo ne želim da smetam"!?

"Ti meni nesmetaš lepotice , jer si ti moja mala kčerkica i volim te najviše na svetu a sada idemo našoj kući a tu crnu torbu možeš da ostaviš jer ćemo kupiti još lepih stvari za tebe".

Dok smo vraćali prema auto ostila sam kako mi se ona bol pojačava, a zatim primetila mali trag krvi što mi je dodatno otežavalao hodanje, a onda nam je prišao i moj dragi pomogao nam da dođemo do auto ali ja sam na pola puta od auta izgubila svest, nakon čega se apsolutno ničega ne sećam jer oko mene svuda je tama i neki jako čudni zvukovi oko mene.

Risan Hospital...

Polako dolazim sebi i shvatam da sam u bolnici a onda mi dođe do svesti da sam krvarila, i da postoji mogućnost da sam izgubila naše bebe.

"Ljubavi je si li dobro"?

"Valjda sam dobro ne znam"!

"Šta ti je rekao doktor"?

"Da ćete biti dobro ali da moraš da miruješ i da uskoro ulaziš treći mesec samo me zanima , koliko dugo si planirala čutati
o trudnoću"?

"Ja nisam planirala da krijem trudnoći samo sam mislila da mi nećeš verovati da su bebe tvoje zbog onog sa Lukom , ja se jako kajem zbog onog od danas jer me je sve ono sa Ninom posetilo na moje detinstvo i Ivanu".

"A sada želim da ti meni veruješ isto kao ja tebi mila , želim da znaš da te volim beskrajno puno"!

"Volim i ja tebe mili a sada mi reci gde je moja kćerkica"?

"Tu sam mamice".

"Dođi kod mene loptice"!

"Dolazim mamice".

Još uvek ne mogu da verujem da sam zbog svoje gluposti mogla da izgubim porodicu, nakon što je moja lepotica legla do mene i zagrlila me i tiho rekla volim te mame a ja sam njoj isto rekla da je volim, nakon toga sam joj šapnula da ode do automata po dve tople čokolade, a dok se ti ne vratiš tata će da me pazi.

Nakon što je Nina otišla po dve tople čokolade ja sam tiho pozvala svog voljenog , a zatim sam mu ponovo rekla da ga volim i da mi je jako ali jako zao zbog svega i da želim da istražim onaj dom gde je bila Nina.

Šta mislite hoće li Nina opet pokušati pobeći?

Da li je bilo uredu što je Nikolina u jednom trenutku napravila razliku između dece?.

Pišite vaša mišljenja ko je bio glavni krivac za ovu svađu , jeli uredu da prebaciju krivicu jedno na drugo

Ključ hrabrosti Where stories live. Discover now