Dora...
Moja majka opet dokazala koliko mrzi mog oca i to zbog glupe nesreće čak krivi tatu za nešto za šta nije kriv jer on nije kriv za glupi udes već ona, njoj nikad nije bilo dosta novca uvek htela više.
Flešbek...
20. 9. 2019
Pravim se da spava na zadnjem sedištu auta dok mama vređa tatu, govori mu da neće da rađa decu od jednog narkoman i pijanca odjednom prema nama ide kamaion ide na nas tata pokušava da izbegne taj kamion, odjednom sve oko nas bilo crno poput noči.
Budim se bolničkoj sobi pored mene su Mija i još jedna devojčica na apartima ustajem da potražim roditelje na hodniku, tata je bio zagrlio neku tetu ja sam onda porazila mamu kada sam je konačno pronašla onaj sa doktoricom dogvarala da abortus beba, pobegla sam u prvi wc počela da plačem od besa i nemoći da bilo šta da radim posle sam vratila u sobu i legla u nadi da če neko sprečiti mamu u njenom zloćinu, posle desetak dana smo otišli u Sarajevo gde je mama stalno krivila tatu zbog gubitka beba, a onda bi tata često bio pijan ili pod uticajem droga a onda se pojavila Nina koja bila moj beg od problema u moj kuči.
Kraj flešbeka...
Nina...
Ja, Lazar, Damjan več pola sata žovemo moju sestru koja sa puno ljubavi gleda moju majku iako bi volela da moji roditelji budu skupa opet ali isto tako znam da treba tati Miroslavu, nas četvoro planiramo da idemo negde na more a onda sam videla kako tata grli mamu i nežno je ljubi, a super tata Branislav je pričao sa teta Biljom i deluju zaljubljeno i srećno iako znam da ona potajno voli mog drugog tatu možda ih ćak spojim što se tiče Mije ona daje mrzi svog oca Igora, ja trenutno mogu razumeti i shvatiti jer je ona prošla isto sve kao ja u domu samo što ona nije bila u domu več u kuči svoje mame i trpila Vuka i Marka, da se i ja ponekad pitam da li sam ja oprostila svom tati sve?
Miroslav...
Sve ovo poput sna čak i lepše ponovo posle osamnaest godina ljubim nju, moju prvu ljubav i jednu, čak pored moje troje dece imamo Lenu, Emu uz nju sam opet onaj stari ja čak sam mislio da če se vratiti Branislavu kada je otišla Dajana od njega, ali ona je ostala uz mene našu decu.
Sa njom sve drugačije sa njom mogu sa ponosom otiči bilo gde reči ovo je moja supruga Nikolina, čak je prema mojim roditeljima divna čak ih gleda poput roditelja a mene je kupila onog dana kada je moju dušu moju sestru obukla u kapeli kao svoju sestru a njeno dete je prihvatila kao svoju kćerku, čak kada su je vređali pre našeg braka i zvali je kurvmo ona je bila uz moja tri anđela poput prave pravicate majke.
Nikolina...
Posmatram svog supruga koji negde odlutao mislim zbog čega sam odlučila da se malo na šalim sa njim i pitam da li je to možda na poligonu u Batajnici kao pre 18 godine, samo mi je privukao u poljubac tiho šapnuo da sam bar tada sa tobom ostao zajedno tada bi nas dvoje spasili našu sreću našeg malog anđela Ninu.
"Da smo tada ostali zajedno možda ne bi uspeli ko zna zbog čega je ovako najbolje mili"!?
"Mila sada kada bi ti Branislav ponudio da krenete ispočetka, bili me ostavila jedina moja"!?
"Ja tebe volim mili i za tebe imam jedno iznenađenje bičemo opet roditelji, ovaj put čemo imati tri anđela ljubavi moja"!
Branislav...
Slučajno sam čuo njegovo pitanje moj bivšoj suprugi kada mu je rekla da ga ne bi ostavila da če biti roditelji trojki ito u 41 godini, hteo sam da je pitam jeli ona normalna da postoji veliki rizici, ali sam na kraju ipak odustao od te ideje pogotovo kada sam video da se ljube a i ja ima neku vezu sa onom Biljanom ali je ne volim kao moju Nikolinu iako me svi uveravaju da ćemo nas dvoje opet biti zajedno, jer je to samo trenutni hir od Nine ali posle ovoga od malopre više nisam siguran u to.
18 godina ranije
Batajnica
Danas primamo nove pitomce na obuku izlazim na poligon, ugledam nju koja prelepa poput anđela nju kojoj sam bio prvi uzdah i sve a meni je tada bila avantura za jedno veče, a sada je opet tu pored mene ali izgled da ima dečka i to ni manje ni više već Miroslava u ovom trenutku je baš zelim jer sam shvatio da je volim i da to nije bila za mene samo avantura.
2013..
Doček nove godine ispred skupštine u Beogradu je konačno bila sama, onda smo se nas dvoje provocirali sa pesmama ali tada mi je bila baš slatka pred kraj većeri sam oteo, i opet je tada bila moja samo moja čak sam osetio svaki uzdah i drhtaj njenog tela, iako mi nije rekla volim te na glas njeno telo je govorilo suprotno posle par meseci su ona i onaj njen raskinuli, da uspeo dve godine kasnije 2015 da je imam onda pred kraj oktombra saopštila da čemo postati roditelji usred nekog sastanak sa oficirima, ali nisam mario puno za to.
Kraj sećanja..
Šta mislite o iznenadnim trojkama....
Nina izgleda srećno zbog roditelja ili ipak samo zbunjeno..
Mija ipak nije oprostila Igoru...
BINABASA MO ANG
Ključ hrabrosti
RomanceOvo je priča o jednoj maloj devojčici ostavljenoj ispred vrata jednog doma na minus 10 , bez ikakvog trag koje njena prava mama, da bi se spasila treba pronaći svoj ključ hrabrosti a do tada će da preživi pravi pakao sve dok nije upoznala njih svoj...