Bjeg od prošlosti

12 2 2
                                    

Jovan..

Pošto smo uspeli da spasimo Nevanu i malu Nađu od onog manijaka od Robija , međutim ja sam poput malog deteta pobegao od sestre da ne bi morao objašnjavati gde sam bio i šta sam radio sve ove godine dok me nije bilo u njenom i Nikolijinom životu jer me ni jedna od njih ne bi mogla razumeti , čak bi me optuzele da sam i ja gori od svog oca i majke.

Nikolina..

Taman kada sam bila spremna da ga kao sestra saslušam i saznam gde je bio sve ove godine bio i zašto se nije javljao ni meni ni Nikoliji , umesto da razgovaramo kao brat i sestra o prošlosti i o njoj ženi koja odgovorna za mnoge loše stvari u mom a i u njegovom životu jer ta žena očito nije znala da bude majka ni meni ni svoj deci koju imala sa svojim ljubavnicima čak sam zapitala da li ta žena umesto srca ima kamen u grudima kada je mogla da svoju decu uništi na najgori način, iz tog mog sumornog razmišljanja me je trgnuo glas moje male hrabre mrvice.

Nina...

"Mama sutra bi trebali zakazati pregled kod lekara, zbog mojih bolova u predelu grudi"?

"Naravno da ćemo zakazati pregled mrvice jer si mi ti najvažnije u životu malena, a sada te vodim na jedno mesto gde sam često išla kao mala devojčica".

"Mama ja bih volela da pozovemo i tatu da ide sa nama na to mesto, ali ja mislim da neće hteti jer me ne voli kao ti mama"!?

"Zbog čega to misliš malena"?

"Jer mi nikada nije rekao tatina princezo , a onda sam ja prestala da njega zovem tatom kao što sam ga zvala ranije"!

"Očito da vam treba malo vremena da se naviknete jedno na drugo".

Mirjana...

Konačno posle pet godina uspela da dođem u Sarajevo iz Francuske i da vidim majku pre nego što umre , ali i da joj obećam da će mi skupo ona Nikolina platiti jer ju smestila u zatvor zato ću da oslobodim Robija Mitrovića i da pozovem onog Robija F...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Konačno posle pet godina uspela da dođem u Sarajevo iz Francuske
i da vidim majku pre nego što umre , ali i da joj obećam da će mi skupo ona Nikolina platiti jer ju smestila u zatvor zato ću da oslobodim Robija Mitrovića i da pozovem onog Robija Filipovića u Sarajevo jer postoji mala mogućnost da je ona mala Nina negde sa tom Nikolinom i sa njenom porodicom , pošto sam stigla da se oprostim sa majkom pre nego što je umrla nas dve smo uspele da napravimo plan kao da naškodimo mom bratu i toj Nikolini zbog toga ču je pratiti da bi imala uvid njen život i život njenog seksi ali baš seksi zgodnog muža koji će uskoro biti moj jer ja sam ta koja zaslužuje da imam njen život i njenu porodicu a pre toga ču da uništim svog voljenog batu tako što ću mu ubiti dete , a kasnije cu da se rešim dece od te Nikoline i za sva ta ubistva će biti kriv moj brat i ta žena.

Branislav...

Nakon što su me moje cure pozvale u šetnju po gradu i od zoološkog vrta a ja sam međuvremenu smislio i odlazak na bazen sa mojim curama dok smo šetali imao sam osećaj da nas neko prati zbog toga sam pozvao obezbeđenje , a onda je malena Nina počela da vršti i govori da je ona tu da će da je povredi opet.

"Koga si videla malena"?

"Nju Dacu i Draganu sa onom Majom ili Mirjanom ne sećam se imena te žene".

"Samo se smiri sada ćemo pozvati policiju a ti ćeš morati da veruješ kao ocu i prijatelju".

Nina

Samo sam ponovila onu reč koju toliko želim opet da kažem a to je tata i zato ću da pobedim svoj strah , odjednom sam ga samo zagrlila i rekla mu verujem ti tata i volim te jako puno jer si ti moj super tata i moj princ.

Šta mislite hoće li Nina moći da svedoči protiv Dace?

Da li je moguće da je Mirjana odgvrna za prodaju dece?

Ključ hrabrosti Where stories live. Discover now