1.Bölüm.
"Hadi bakalım tuşla şuradan bir numaraya ve ilk çıkana 'naber?'diye yaz. Hadi."dedi Gizem fikrini ireli sürerek.
"Başka bir şey yapsak olmaz mı ya başıma bela hiç almak istemiyorum."
"Mızıkçılık yapma Kumsal. Oyun oynuyoruz ve oyunu da kuralına göre oynamalıyız değil mi? Hadi başla bakalım."dedi Oğuz ısrarla yüzüme bakarak. Oflayıp pofladım ve sonunda razı oldum. Telefonu elime alıp rastgele bir numara yazdım.
(Kumsal'ın yazısını 'sen'diye yazacağım. Haber vereyim şimdiden.)
05** kişisini eklediniz.
Sen: Selam. Naber?
Yazdım ve telefonu kenara koydum. Yüzümü çocuklara tutup "Yazdım işte hadi devam edelim oyuna"dedim. Ve tam şu an telefonuma mesaj geldi. O numaradan gelmişti.
05**: Kimsin sen?
Sen: Ne yapacaksın kim olduğumu? Öylesine yazdım işte. Asıl sen kimsin?
05**: Deli misin nesin?! Bana yazan kişi sensin! Kim olduğunu öğrenmek istiyor! Beni tanıyorsundur sen kesin ama şu an aklıma bile gelmiyor kesin.
05**: Kimsin sen?!
Sen: Söylemiyorum ben ismimi. Tanımadığım kişilere ismimi söylemem.
05**: Çattık ya!
05**: Bak güzel arkadaşım! Eğer beni tanımıyorsan neden yazıyorsun?! Kafayı mı yedin sen!?
Sen: Keyfim ve kahyası öyle istedi! Var mı diyeceğin?!
05**: Var!
05**: Yazma bana bir daha! Senin için hiç iyi olmaz bunu bil!
Sen: Hı Hı. Tabi tabi!
Sen: Çok meraklıyım ha sana!
05**: Çok güzel! Git işine o zaman!
05**: Rahat bırak beni. Başıma bela olma!
Sen: Bende meraklı değilim kardeşim sana!
Sen: Çık git işine.
05**: Kızım bulaşma bana! Sonu sana dokunur ona göre. Uğraştırma beni hadi! Yazma bana bir daha!
Sen: Dur bir dakika!
05**: Yine ne oldu acaba?
Sen: Sen benim kız olduğumu nereden biliyorsun?!
05**: Çok yalnış kişiye bulaşıyorsun şu an bak!
05**: Son kez uyarıyorum seni. Eğer beni rahat bırakırsan sana bir şey yapmam.
05**: Yok diyorsun ki ben illa bulaşacağım sana, tamam öyle olsun!
Sen: Sen beni tehdit mi ediyorsun?!
Sen: Ayrıca, sen kimsin ki beni tehdit ediyorsun!?
↪️ Sen: Sen beni tehdit mi ediyorsun?!
05**: Nasıl anlamak istersen öyle anla!↪️ Sen: Ayrıca, sen kimsin ki beni tehdit ediyorsun!?
05**: Yakında öğrenirsin!...
05** çevrimdışı.
Sen çevrimdışı.
_______
Merhaba yeni hikayeye başladık. ✋🏻🤩
Umarım beğenirsiniz. 🤗🤗
Biraz kısa oldu ama olsun. Texting kısa olur zaten. Çok uzun yazmadım ki sıkılıp bırakmayınız diye.😉🥰
İyi okumalar canlarım. 🦋🤍
Görüşmek üzere canlarım.✋🏻🖤
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Kitaba başlayan herkes rica etsem başladığı tarihi yazar mı acaba buraya? Teşekkürler şimdiden.😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Karısı | Yarı Texting
Short Story[Küfür ve şiddet-kavga- içermektedir. Rahatsız olanlar okumasın!] 10.08.1996 ~ Kumsal 25.08.1993 ~ Korkut 05.02.2022 ~ Karya 20.02.2023 ~ Kunt Kız: Heyyy ne yapıyorsun?? Kız: Canım sıkılıyor bir baksana ya! Erkek: Rahat bırak beni! Bunun sonu senin...