26.Bölüm.
Korkut Korkmaz'dan.
Çıldırmak üzereydim. Uyandığımda Kumsal yanımda yoktu. Resmen deliriyorum şuan. En büyük rakiplerimden biri olan Ezer Ünal pezevengi karımı kaçırmıştı!
Yarım saat önce o itle konuşmuştum ve Kumsal ile de. Umarım bu kadar stresten sonra bebeğimize bir şey olmazdı. Umarım olmazdı. Umarım....
Salonda volta vuruyordum. Gizem, Ceren, Ömer, Ali, Esma ve ben salondaydık. Hepsi oturmuş bana bakıyordu. Ben ise salonun ortasında bilmem kaçıncı kez volta vuruyordum. Sinirden elim ayağım bir birine dolanmıştı. Yarım saat vardı ama ben nasıl dayanacağımı bilmiyordum.
"Ya kuzen bir otur Allah kitap aşkına lütfen! Başım döndü ya! Bir sakin olur musun?!"dedi Ceren çıkışarak.
"Olamam!"dedim bağırarak. "Olamam anlıyor musun? Benim karım ve doğmamış çocuğum şu an o piçin elinde ve ben hiç bir şey yapamıyorum! Olamam Ceren! Sakin falan o-la-mam!"dedim son kelimeni heceleyerek. Oflayıp pofladı.
"Abi anlıyoruz Kumsal kaçırıldı bulacağız elbette onu. Sağ salim burada yanımızda olacak. Ama düşünmek için biraz sakin olman lazım değil mi? Biraz sakin ol ve gel otur. Belki bir şey yapabiliriz. Hadi gel abim hadi."dedi Esma kırgınlıkla. Şuan hiç kimsenin sözünü dinleyecek halde değilim.
"Abicim ne oturabilirim şu an nede sakin olabilirim. Benim karım bu eve sapasağlam ayak basmaz ise ben bu evi de, bu ülkeni de hatta bu şehri de işte o zaman kana boğarım!"dedim sinirle. Başımı Ali'ye çevirdim.
"Adamları topla. En sağlam ve çabuk yıkılmayacak adamları al yanına. Erken gideceğiz oraya. Tek bir kurşun boşa heba olursa o boşa giden kurşunları size misliyle saplarım ona göre!"dedim ve Ali sertçe yutkundu.
"Tamam abi. Sen nasıl istersen."dedi ve tam ayağa kalkıp gidecekti ki benim konuşmam ile durdu.
"Evin etrafını ve bahçenin etrafını adamları dik. Tek bir kuş dahi uçmayacak Ali. Anlaşıldı mı?!"dedim dişlerimi sıkarak konuştum. Başını salladı.
"Koçum sen kızların yanında kal. Ali, ben ve diğerleri çıkacağız. Zaten evin etrafı adamlar ile dolu. Ama eğer ki bir şey olursa zaten silah kullanmayı biliyorsun. Benim çalışma odamda ki masanın sağ alt çekmecesinde silah var. Onu alıp kullanırsın. Tamam mı?"dedim Ömer'e bakarak.
"Tamam abi merak etme. Buralar bana emanet. Gözün arkada kalmasın."dedi ve elimi omzuna iki kez yavaşça vurdum. Gülümsedi ve arkasında ki masaya yaslandı.
Ali bende önce çıkmıştı. Ayakta olduğum için ondan bir kaç dakika sonra evden çıktım. Kapının önünde 7 tane siyah araba sırayla dizilmişti. Şoför koltuğuna oturdum. Arabanı çalıştırdığım esnada telefonum çaldı. İtini al çomağını hazırla. Arıyor şerefsiz piç!
"Ne var?!"dedim sinirle.
"A-aaa hiç yakışmıyor biliyor musun sana sinirli olmak. Şey için aradım. Karın için."dedi alayla gülerek.
"Seni bulunca öyle bir hale getireceğim ki ölmek için bana yalvaracaksın şerefsiz piç!"
"Lan oğlum küfür etme iki dakika dinle bir! Karın can çekişiyor yazık. Çabuk gel diyecektim."dedi ve pis sesiyle bir kahkaha atıp kapattı telefonu.
"AAAAAAĞĞĞĞĞ."diye bağırdım ve elimi direksiyona geçirdim sinirle.
Telefonum bir kez daha çaldı. YETER AMA YA!!!!
"Ne var!"diye bağırdım. Arayan Ali'ydi.
"Abi sureti biraz indir kaza yapacaksın yavaşla."dedi sakin sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Karısı | Yarı Texting
Historia Corta[Küfür ve şiddet-kavga- içermektedir. Rahatsız olanlar okumasın!] 10.08.1996 ~ Kumsal 25.08.1993 ~ Korkut 05.02.2022 ~ Karya 20.02.2023 ~ Kunt Kız: Heyyy ne yapıyorsun?? Kız: Canım sıkılıyor bir baksana ya! Erkek: Rahat bırak beni! Bunun sonu senin...