22.Bölüm.

164 8 58
                                    

22.Bölüm.

Korkut Korkmaz'dan...

Ali:Abiiiiii

Ali:Abiiiiiiiiiii

Korkut:Hay ben senin abinin amına koyayım Ali!

Korkut:Ne var?! Ne istiyorsun?!

Ali:Abi Allah aşkına al şu nişanlını benim başımdan kurbanın olayım!

Korkut:Kumsal burada mı?

Korkut:neredesin sen?!

Ali:benim odama gel hemen.

Korkut:bekle orada geliyorum.

Korkut:Ne halt yiyorsunuz çok merak ediyorum?!

Ali: Senin bu nişanlın benden ne istiyor ya?!

Ali: tutturdu ki Gizem de Gizem!

Ali: Senin bu nişanlın yüzünden ben en sonunda sevgilimden ayrılmak zorunda kalacağım.

Korkut:Öff Ali! Öfff!

Korkut: kim bilir ne yaptın da Kumsal bu kadar sinirlendi.

Korkut: Anne ve babana saygım sonsuz ama seni yaparken nerede yanlış yapmışlar acaba?

Korkut: Ne olmuş ki Gizem'e?

Ali: ne alakası var abi şimdi?!

Ali: Kız benim yüzünden üzüyor. Çünkü işler yüzünden bir türlü mesajlarına dönemedim.

Ali:nerede kaldın abi ya?!

Ali:Amerikadan mı geliyorsun ya?!

Korkut:Bir sus lan! Geliyoruz işte.

Korkut:Kapa çeneni! Gelince seninde hesabını sorarım ben! Ben bile yoğun olunca Kumsalı aksatmıyorum. Sen nasıl adamsın lan?!

Korkut: Sevgili olalı bir hafta ya var ya yok.

Korkut:şimdiden eğer ayrılmak istiyorsansa baştan olmayacaktın oğlum!

Ali: Abi sen ne anlatıyorsun ya?

Ali:Gel al şu nişanlını başımdan yoksa ben atacağım dışarı!

Korkut: sakın diyeyim ha!

Korkut: Şirketi başımıza yıkar.

Ali: çabuk ol o zaman!

Allah'ım neler ile uğraşıyorum ya?!

Ali'nin odasının önüne geldim ve hemen kapını açıp içeri girdim. Atışmalı bir sohbet vardı içeride.

"Kumsal?"dedim şaşkınlıkla. Benim seslenmem ile başını bana döndü. Sinire karışık yumuşak bir gülümseme belirdi yüzünde.

"Neler oluyor burada?"dedim. Ali konuşacağı esnada Kumsal sözleri ağzına tıktı ve kendi konuştu.

"Senin bu arkadaşın benim arkadaşımı üzüyor. Eğer böyle devam edecekse hiç olmasınlar daha iyi."dedi Kumsal sinirle Ali'ye bakarak. Birazdan üzerine atlayıp döverse hiç şaşırmam.

"Haberim var onun icabına ben bakarım. Gel biz seninle benim odama geçelim."dedim ve sözlerim ile yumuşayıp benim hareket etmem ile oda hareket etti.

"Gel hadi."

Birlikte benim odama geçtik ve ben koltuğuna Kumsal ise karşıma geçti.

"Benim birazdan toplantıya girmem gerek. Hani şu ihale vardı ya. Onun toplantısı olacak. Senden tek isteğim bir şeye ihtiyacın olursa asistanım Aslı hanımdan yardım ala bilirsin. Tamam mı sevgilim?"dedim. Masanın üzerinde duran mavi ve yeşil kapaklı dosyaları alıp ayağa kalktım. Yanına yaklaştım ve başına bir öpücük kondurup odadan çıktım.

Mafya Ve Karısı | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin