~ Özel Bölüm - 2 ~
Ali & Gizem
Ali.
Hayat bize güzeldi be! Karım ve oğlum yanımda, biri yolda. Kız olmasını isterdim. Ama malum yaradan bizi ve beni dinlemeden kaderini yazıyor önceden. Bu yüzden erkek olacaktı. Daha geçen hafta erkek olduğunu öğrendik.
İsmi bile vardı. Soner Erdal. Evet ismi Soner'di.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Gizem.
"Oğlum gel buraya. Hazırlanıp Kumsal teyzenlere gideceğiz hadi dedim Aras!"diye kızdım. Söz dinlemiyordu ki.
"Ama anne ben gitmek istemiyorum."
"Nedenmiş o beyefendi?"
"Karya beni odasından kovalıyor ders çalışıyorum diye. Kunt sakin ve sessiz oyunları seviyor. Ben Karya ile oynamak istiyorum!"diye mızmızlandı Aras.
"Karya senden büyük Aras. Ve bir kız. Eğer Kunt sakin ve sessiz oyunlar oynamak istiyorsa sende öyle oyna. İllaki savaş, kavga, bağırış ve bir şeyleri bir birine çarptırma sesi olmalı mı ha?"diye sordum. Başını varla yok arasında salladı.
"Hadi bakalım giy şunu. Mızmızlanmayı da bırak oğlum. Yoruluyorum sizin peşinizden koşarak. Yeter!"demem ile ayağa kalkmam bir oldu. Ayağa kalkma esnasında Aras'ın kapısı yavaşça açıldı ve içeri Ali girdi.
"Gele bilir miyim?"diye sordu kibarca.
"Tabi gel bakalım."
"Bu bey niye dudak büzüyor peki?"
"Gitmek istemiyormuş."
"Neden peki?"
"Karya ile oynamak istiyor ama Karya ders yaptığı için oynamıyor. Kunt da sessiz ve sakin oyunlar oynuyor. Bende Aras'a sende öyle oyna dedim o yüzden böyle yapıyor."diye söyledim Ali'nin kelimelerinin karşılığı olarak.
"Anladım."
Telefonumu cebimden çıkardım Kumsal'a yazdım.
Gizem: kumsal. Evde misiniz?
Kumsal:evet neden ki?
Gizem:ailecek size geleceğiz de o yüzden.
Kumsal: tabi tabi gelin. Bekliyoruz. Sabırsızlıkla.
Gizem:gelirken bir şey lazım mı alalım? Eksik gedik bir şey varsa söyle yani çekinme alırız.
Kumsal:yok her şey tam siz gelin yeter. Her şey var. Sizin gelmeniz yeterli.
Gizem:tamam canım. Görüşürüz orada.
Kumsal:bir şey yok değil mi? Konuşman biraz sıkıntılı gibi.
Kumsal:canın sıkkın gibi. Sen hep neşeli konuşursun.
Gizem:çok önemli bir şey değil.
Gizem;her zamanki Aras işte. Gelince konuşuruz. Olur mu?
Kumsal:tamam anladım. Olur olur tabi. Her zaman dinlerim. Gelince konuşuruz o zaman.
Gizem:tamam konuşuruz. Görüşürüz.
Kumsal: görüşürüz canım.
....
"Ee anlat bakalım. Neymiş Aras konusu?"diye sordu Kumsal.
"Şöyle ki size gelmeden önce buraya gelmek istemiyordu."
"Neden peki?"diye sordu bu sefer Korkut.
"Çünkü, 'Ben Karya ile oynamak istiyor ama o hep ders çalışıyor. Kunt ile de oynamak istiyorum ama o sessiz ve sakin oyunları oynuyor. Ben öyle oynamak istemiyorum.'gibi şeyler söyledi. Derdimiz bu işte. Bir şeyi zorla elde etmeye veya alı koyuyormuş gibi yapmak istiyor. Halbuki böyle bir şeyi ne ima ediyor nede yapıyor."dedim yan yana oturan Kumsal ve Korkut'a bakarak.
"Olur öyle şeyler çocuk bunlar daha. Düzelir sıkma canını."dedi Kumsal. Başımı salladım öylece.
"Neyse boş verin. Başka bir şey konuşalım. Şeyi soracaktım ben. Ceren'i. Kaç gündür ortalıkta yok. Bir şey olmadı inşallah."
"Merak etmeyin. Her şey yolunda. İyi Ceren."dedi Ali.
"Bok yolunda evet! Nesi yolunda kardeşim ya?! Ceren için hava hoş tabi! Piç sevgilisinin yanında. Onun için her şey iyi. Endişe eden benim! Ben!"dedi Korkut sert çıkışarak.
"Ne olmuş ki sevgilisine?"diye sordu Kumsal, Korkut'a yüzünü çevirerek.
"Yavrum soruyu yalnış sordun. Ne olmamış ki o piçe diye sora bilirdin! Ama sordun cevaplayayım."dedi Korkut.
"O piç senle tanışmadan önce yani tam 11 yıl önce, Ceren'i aldatmışdı. Ve bunu benim gözlerimin önünde yapmıştı. Ben bunu Ceren'e söyledim. Ama inanmadı. Yapmaz o öyle şey bana dedi. Bende ona eğer bu ikinci kez yaşanırsa o adamı yaşatmam bunuda o küçük aklına iyice sok dedim! Şu anlık bir şey yok. Ama adamı göz altında tutuyorum. Adamlar her hareketini takip ediyor. Her saat başı ve ya bir kaç saat arayla bana o piçin yaptıkları geliyor. Daha bir şeye rastlamadım. Rastlarsam anında mezarı boylar zaten."diye devam etti.
"Sen gerçekten Ceren'e bu kadar değer veriyor muydun?"diye sordum.
"Elbette hayatım. Esma ve Ömer, Korkut'un nasıl canından çok sevdiği kardeşi ise Ceren kuzeni değilde hep üçüncü bir kardeşi gibiydi. Onuda Ömer ve Esma gibi sakınır ve çok sever."diye Korkut'a sorduğum sorunun cevabını Ali vermişti. Anladım diye başımı salladım.
.......
Ben her zaman bir şey için şükrediyorum. İyiki yıllar önce Kumsal'ı dinleyip Ali'ye bir şans vermişti. İyiki...
İyiki tanımışım. İyiki....
___________
Merhaba arkadaşlar.🖐🏻🖐🏻
Nasılsınız?🙂🙂
Bu bölümde bitti.🥺🥺
Ben 5 özel bölüm diye düşünmüştüm. Ama özel derslerim başlıyor. O yüzden 3 tane olacak. Bu ikinci özel bölümde. Bundan sonra biri daha olacak. Ve son olacak.🥺🥺
Umarım beğenmişsinizdir.⭐⭐
Kendinize iyi bakın canlarım.🖐🏻🖐🏻
Beklemede kalın.🤭🤭
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌞🌞🌞🌞
.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Karısı | Yarı Texting
Cerita Pendek[Küfür ve şiddet-kavga- içermektedir. Rahatsız olanlar okumasın!] 10.08.1996 ~ Kumsal 25.08.1993 ~ Korkut 05.02.2022 ~ Karya 20.02.2023 ~ Kunt Kız: Heyyy ne yapıyorsun?? Kız: Canım sıkılıyor bir baksana ya! Erkek: Rahat bırak beni! Bunun sonu senin...