19.Bölüm.
Ne mi yapıyorduk?
Esma, Ceren, Gizem ve ben.
Bu gün akşam Esma'nın doğum günü partisi için kiyafet giyiniyorduk. Ben kiyafetimi bulmuştum. Gizem ve Ceren de öyle. Bir tek Esma kalmıştı.
"Tamam mı? İçine sindi mi?"dedim bıkkınlıkla.
"Kuzen bu 15.değişim ya. Yeter artık. Bıktım vallahi. Seç artık. Şunun şurasında bir saat kaldı partiye hadi ama ya."dedi Ceren sinirle.
"Öf tamam be. Hem seçtim ben elbisemi. İşte bu."dedi ve giyindiği elbiseye ayna karşısında dönerek bininci kez bakmış oldu.
"Çok güzel aferin sana. Çok güzel olmuş. Hadi artık. Gidelim. Erkekler ağaç oldu beklemekten."dedi Gizem.
"Tamam hadi."dedim.
Korkut🖤:Hazır mısınız sevgilim?
Sevgilim🦋: hazırız sonunda. İniyoruz şimdi aşağıya. Çok beklediniz mi?
Korkut🖤: eh yani biraz.
Sevgilim🦋: benim suçum değil. Esma 15 tane kiyafet değişti resmen.
Korkut🖤: Yuh! Eh insaf yani!
Sevgilim🦋: neyse geliyoruz şimdi. Gizem bizle mi gidecek yoksa Ali'yle mi?
Korkut🖤:fark etmez ama bence Ali'yle gitsin. Hem araları da yumuşamış olur belki. Ne dersin?
Sevgilim🦋: olur derim sevgilim.
Korkut🖤: oldu bil yavrum.
Sevgilim🦋: geliyoruz.🤭
Korkut🖤:gelin bakalım.😉
Sevgilim🦋: 🖤🖤
Korkut🖤: 🦋🦋
Birlikte asansöre binip aşağıya indik. Apartmandan çıktığımızda karşımızda Korkut, yanında Ömer, onun yanında ise Ali duruyordu.Korkut bana yıldız gibi parlayan gözlerini dikmişti. Baştan aşağıya doğru beni süzdü bir kaç defa.
"Ooooooo"dedi Ali. Gözü Gizem de idi. Aşk gözünü kör etmiş anlaşılan. Korkut'un beni, benimde Korkut'u sevdiğim gibi aynı.
Korkut bir kaç adım atıp bana yaklaştı.
"Bu güzellik ne hanımefendi? Hiç utanmıyor musun?"dedi gülümseyerek.
"Neden utanacakmışım?"
"Hmmm, o partide sana yaklaşıp yavşayan olursa anında yok ederim ona göre."dedi sinirle.
"Öf Korkut. Bende bir şey oldu sandım. E söyle bakalım. Güzel olmuş muyum?"
"Güzel kelimesi az kalır be yavrum. Tek kelimeyle muhteşem görünüyorsun sevgilim. Zaten her zaman muhteşemdin ama neyse."dedi ve güldü. Bende onun gülmesiyle güldüm.
"Hadi her kes arabalara. Ömer, Esma senle gelecek. Kumsal benle, Gizem sende Ali'yle gideceksin. Kadro tamam mı?"dedi emir verir gibi.
"Tamam abi."dedi Ali ve Ömer aynı anda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Karısı | Yarı Texting
Cerita Pendek[Küfür ve şiddet-kavga- içermektedir. Rahatsız olanlar okumasın!] 10.08.1996 ~ Kumsal 25.08.1993 ~ Korkut 05.02.2022 ~ Karya 20.02.2023 ~ Kunt Kız: Heyyy ne yapıyorsun?? Kız: Canım sıkılıyor bir baksana ya! Erkek: Rahat bırak beni! Bunun sonu senin...