6.Bölüm.

689 36 43
                                    

6.Bölüm.

Onun bir hafta önce mafya olduğunu öğrenmiştim. Korkuyor muydum? Evet korkuyordum. Bana bir şey yapa bilir diye içim içimi yiyip bitiriyordu.

Mafya olduğunu öğrendikten sonra ona yazmamıştım. Benim yazmadığımı gördüğü için kendisi yazmıştı bu bir haftada neredeyse her gün. Bende görüldü atıyordum.

Sonunda sabrım kalmamıştı. Yazıyordu ve insanı sinir ediyordu. Evde yalnız kalıyordum doğru ama bu beni rahatsız edeceği anlamına gelmiyordu.

Benim ona yazmam en başından çok kötü ve gereksiz bir hareketti bunu kabul ediyorum. Ama o benim yazmadığımı gördükten sonra neden rahat bırakmak yerine yazmaya devam ediyordu? Neden her gün bir ton mesaj yazıyor, sabahtan akşama, akşamdan sabaha kadar mesajlar hala devam ediyor. Ama o, ona yazmamama rağmen halada yazmaya devam ediyor.

Engeleyemiyorum bile. Nasıl kurtulacağım onu bile bilmiyorum.

Bu gün 30 tane bakmadığım ondan gelen hatta hala gelmeye devam eden mesajlar var. Bıkmıştım artık. Dayanamadım ve telefonu elime alıp 10 tane en son yazdıklarına baktım.

Korkut: Kumsal rica ediyorum bir şey yaz. Merak ediyorum başına bir şey mi geldi de okuyup cevap vermiyorsun.

Korkut: Biliyorum. Biliyorum sen ekrandan mesajı okuyorsun ama bana cevap dahi vermek istemiyorsun. Neden?

Korkut: Neden Kumsal, Neden?

Korkut: Neden bana bunu yapıyorsun?

Korkut: Bunu bir kez daha yaşamak dahi istemiyorum. Sana en başından demiştim ben!

Korkut: Ben sana bela olursam başın çok ağrır demiştim. Ama sen.

Korkut: Ama sen bunu bilerek benim iyi biri olmadığımı söylememe rağmen bunu bilerek bana mesaj atmaya devam ettin.

Korkut: Kumsal mesajlarıma cevap vermemeye devam edersen o evinin adresini bulup kapına dayanırım!

Korkut: Yaparım bunu haberin olsun yani!

Korkut: Kumsal. Yoruldum artık Kumsal ben. Yoruldum. Mesaj yazmaktan, terk edilmekten, korkarak yaşamaktan. En çokta hayattan yoruldum ben Kumsal. Lütfen. Bak ben kimseye bu hayatımda lütfen demedim. Lütfen cevap ver...

Bir sürü mesaj yazmıştı. En son yazdığı canımı yakmıştı. Neler yaşamıştı ki acaba? Hayattan yorulacak kadar ne yaşamış ola bilirdi ki? Onu kim terk etmişdi ki? Neyden korkuyordu?

Dayanamadım ve günler sonra yazdığı bu mesaja cevap verdim.

Baş bela'm: Neden yoruldun sen? Neler yaşadın ki sen? Çok abartıyorsun bazı şeyleri.

Korkut: Abartmak(!) mı?! Dalga mı geçiyorsun benimle Kumsal?

Korkut: Eğer şakaysa hiç komik değil. Bunu yapmayı kes!

Baş bela'm: Bu kadar acı olacak ne yaşamış ola bilirsin ki sen?! Sen mafya değil misin?

Baş bela'm: Hani mafyaların duyguları olmazdı? Hani mafyalar; hiç bir duygusu olmayan, ruh gibi gezen ama bir o kadarda sinirli ve asabi bir kişiliktiler?

Mafya Ve Karısı | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin