2.Bölüm

1.1K 45 38
                                    

2.Bölüm.

Dünkü konuşmadan sonra biraz tırsmıştım.

Adam resmen benim kız olduğumu biliyor. Acaba benim hakkımda daha neler biliyor?

Merak ettim. Sormadan duramayacağım.

Sorsam ne olur ki?

Yani en fazla ne ola bilir ki? Çok abartıyorum bence. Öyle çokta önemli bir şey olmaz bence. En fazla ne olacak ki yani? Ne yapa bilir ki bana?

Şu an ki devirde her yer polis. Polisi aramam saniyeleri bile almaz. O yüzden endişeye gerek yok bence.

Neyse ya içim içimi yiyeceğine yazar öğrenirim yani. Nedir ki bu kadar ?

Sen: Selam. Naber?

Sen: Hey bir bakar mısın? Bir şey soracağım sana.

05** çevrimiçi...

05** yazıyor...

05**: Ne var?

05**: Ne istiyorsan söyle ve defol git! Uğraşamam kızım ben seninle işim gücüm var benim.

Sen: Tamam be! Kızma hemen.

Sen: Yemedik o kıymetli vaktini. Soru soracağım sadece.

05**: Sor ne soracaksan, sor! Daha sonra rahat bırak beni çalışmam lazım.

Sen: Şey, sen benim hakkımda neler biliyorsun? Yani benim hakkımda olan bilgilerin ne kadarını biliyorsun?

05**: Hmm, bir düşüneyim...

05**: Mesela, isminin Kumsal olduğunu, 24 yaşında olduğunu, 10.08.1998 doğumlu olduğunu, moda tasarımcısı okuyup bitirdiğini, senden 5 yaş küçük kız kardeşini iki yıl önce olan trafik kazasında kaybettiğini, sevgilin olmadığını, ailenin şu anlık tek çocuğu olduğunu e yani başka sayayım mı? 😏

Sen: EE YUH ARTIK! Sen resmen benim sicilimi araştırmışsın.

Sen: Doğru bir şey değil bu! Suç bu yaptığın! Benden izinsiz beni araştıramazsın sen!

05**: Suç olup olmadığına ben karar veririm bu bir, işime burnunu sokma bu iki, beni rahat bırak, rahatsız etme ve buda üç! Şimdi uza hadi! Yazma bana bir daha!!!

Sen: Ay aman! Sana yazanda kabahat be! Defol git! DESPOT!

05**: Bana bir daha yazmazsan sevinirim Kumsal!

Sen: Haksızlık bu!

05**: Neymiş acaba o kafamda kurup da haksızlık dediğin şey? Banada bir anlatır mısın Kumsal?

Sen: Sen benim ismimi biliyorsun ama ben senin ismini, bırak ismini bilmeyi yüzünü dahi görmedim. Haksızlık olan bu! Sen beni her türlü zaten görmüşsün haksızlık bu işte. Çok can sıkıcı bir şey! İsmini banada söyleyeceksin!

05**: Bir dakika bir dakika! Sen bana emir mi veriyorsun?!

Sen: Rica etsem şu ünlem işaretini çok fazla kullanmadan yazsan olur mu? Kafayı yemek üzereyim şuan. Senin yüzünden sanki biri tepemde dikiliyormuş gibi hissediyorum. Yeter yaaa!

05**: Deli ya bu. Yemin ederim delinin tekisin sen şu an! Nereden bulaştın kızım bana? Rahat bırak beni artık hadi git işine kurbanın olayım hadi!!!

Sen: Neyse, sana iyi çalışmalara artık ne çalışıyorsan.

05**: Sağ ol Kumsal, sağ ol.

05** kişisini Ruh Hastası diye kaydedildi.

Ruh hastası çevrimdışı...

Kumsal çevrimdışı...

____________

Merhaba arkadaşlar. ✋🏻✋🏻

Kısa bölümler oluyor biliyorum. Ama adı üstünde texting. Hem ben siz sıkılıp bırakmayın diye birazda kısa yazıyorum.🤗☺️

Elimden geldiğince 800-900 kelimelik yaparım sizin için. ✨🤍

Şimdilik hoşça kalın.✋🏻✋🏻

Gelecek bölümde görüşmek üzere canlarım.🥰🥰

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Mafya Ve Karısı | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin