30.Bölüm.
Telefonuma gelen art arda bir sürü mesaj ile araladım. Bir kez çağrı geldi anında kapandı. Bu kimdi ya sabah sabah. Sabah değildi resmen saat 1'di! Ben niye bu kadar uyudum ya?!Korkut binbir tane mesaj atmıştı. Pffff!
Benimki🖤:uyuyor musun hala sen ya? Uyan hadi uykucu. Sabah oldu.
🦋Her Şeyim🦋: ya rahat bırak beni. Uyumak istiyorum ben belki.
Benimki🖤:yok öyle yağma. Kahvaltı hazır hadi aşağıya in. Hadi hadi.
🦋Her Şeyim🦋: offff tamam.
Benimki🖤:nişana gideceğiz değil mi?
🦋Her Şeyim🦋:elbette. Seni bilmem ama ben gideceğim. Gelsen de gelmesen de.
Benimki🖤:hı hı ben oraya gelmeyeceğim tam o sırada da Ali odamı basar🤣
🦋Her Şeyim🦋:iyi o zaman gideriz. Biraz uyuyup geleceğim.🥱😴
Benimki🖤:evet akşam alırım seni saat 8'de. Kalk ayağa Kumsal. Yemeğini ye daha sonra vitaminleri içmeyi unutma. Kendini yorulma, üzülme ve stres yapma. Anlaştık mı?
🦋Her Şeyim🦋:tamam patron yapmam.
Benimki 🖤:aferin böyle ol Kumsal reis.
Benimki🖤:emrine amade.
🦋Her Şeyim🦋: Korkut?
Benimki🖤:Her dudaklarının arasından çıkan kelime benim için emirdir. Söyle güzelim ne oldu?
🦋Her şeyim🦋:biz kızımıza isim düşünmedik ki ne koyalım?
Benimki🖤: bilmem hiç düşünmedim. Erkek ismini düşünmüştüm aslında ama erkek olmayacağı için rafa kaldırdım. Kız için bir isim gelmiyor aklıma. Var mı aklında kızımıza uyacak adının hakkını verecek bir isim?
🦋Her Şeyim🦋: Var.
Benimki🖤: ne peki? Söylesene.
......
Kocam: nereye gittin ya? Bir saattir yoksun. Kumsal cevap verir misin? Bir şey oldu diye endişeleniyorum.
Kocam: canım karıcığım acaba şu lanet olası telefona bakar mısın?
Kocam: Kumsal'ım lütfen bak şu telefona. Toplantını yarıda bırakıp çıkacağım şimdi o olacak.
Kocam:Biraz daha cevap vermezsen yapacağım.
Kocam:Yavrum neredesin sen?
Kocam:Esma'nı ararım kursta, Ömer'i aradım açmadı. Uyuyor eşek herif! Kumsal kurbanın olayım lütfen cevap ver bana.
Kocam: başına bir şey geldi diye endişeleniyorum. Hadi ama lütfen.
Canımın içi: ya ne oluyor?! Bir dur bir dur. Banyodaydım. Düş alınca nasıl yazayım sana canım? Bir sabret beğğ!!
Canımın içi:otur sen toplantıda hayatım. Bitince gelirsin. İyiyim ben.
Canımın içi: merak edilecek bir şey. Olsa haber ederdim biliyorsun beni.
Kocam: aklım çıktı kızım! İnsan bir girmeden önce haber eder 'banyoya giriyorum. Çıkınca yazarım.'diye.
Canımın içi: İyiyimmmmm.☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Karısı | Yarı Texting
Conto[Küfür ve şiddet-kavga- içermektedir. Rahatsız olanlar okumasın!] 10.08.1996 ~ Kumsal 25.08.1993 ~ Korkut 05.02.2022 ~ Karya 20.02.2023 ~ Kunt Kız: Heyyy ne yapıyorsun?? Kız: Canım sıkılıyor bir baksana ya! Erkek: Rahat bırak beni! Bunun sonu senin...