12.Bölüm.
Ne mi olmuştu?
Görüştüğümüz günden tam 3 gün geçmişti ve ben dün şirkete Korkut'un yanına gittiğimde onu bir kızla yan yana, kahkaha atarak güldüğünü görmüştüm. Kıskançlık damarım tutmuştu. Mesajlara hatta aramalara bile cevap vermiyordum. 3 günde Korkut binlerce mesaj hatta arama yapmıştı. Ama hiç birine bakmamış ve geri dönmemiştim.
Ceren ve Esma bana neden telefonlara bakmadığımı sordular bende bakmak istemiyorum bir kaç gün dedim. Yani yalan söyledim onlara da.
Canım çok sıkkın. Saat akşam 11'di. Kiyafetimi giymiş kafa dağıtmak için gece kulübüne gidecektim. Tabi bundan ne Korkut'un nede diğerlerinin haberi vardı. Olmasında zaten!
Instagrama girdim ve bir tane fotoğraf paylaştım. Zümrüt yeşili, dar, kısa, V yaka dekoltesi ve ince ipli bir elbiseydi.
Kumsl_Öztrk: Eğlence günü.💃🏻
Krkt_Krkmz: Yavrum sen neredesin? 3 gündür neden cevap vermiyorsun telefonlarıma? Meraktan gebermek üzereyim artık.
Krkt_Krkmz: Kumsal cevap ver lütfen. Yalvarırım cavab ver telefonlara.
Gizom_Ufk: bende geleyim mi?
↪️Kumsl_Öztrk: çok isterdim ama biraz kafa dağıtacağım. Başka zamana sözüm olsun tamam mı?
↪️Gizom_Ufk: tamam canım nasıl istersen. Sözünü aldım sıkıntı yok.Taksi çağırmıştım. Taksiye bindim ve gece kulübünün önüne geldi araba. İndim ve kapının önündeki adama pasaportumu gösterdim. 24 yaşında birisi için girmek çok kolaydı. Ama 18 yaşından aşağılar için mümkünatı yoktu giriş.
İçeri girdim ve bar tarafa geçtim. Bir bar masasına oturdum ve barmeni çağırdım.
"Votka"dedim ve başını tamam anlamında salladı ve getirmeye gitti. Bir kaç dakika sonra elinde votka ile geri gelmişti.
"Teşekkürler."dedim ve bir yudum aldım Votka'dan.
Telefonuma mesaj gelmişti. Elime aldım ve gelen mesaja baktım.
🖤 kişisi Pislik olarak değiştirildi.
Pislik: Yavrum neredesin?
Yavrum: Cehennemin dibinde! Sanane?!
Pislik: Ne demek banane ya?! 3 gündür telefonuma cevap vermiyorsun. Meraktan ölmek üzereyim ki acaba sana bir şey mi oldu dedim kendi kendime. Delirmek üzereyim ben Kumsal!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Karısı | Yarı Texting
Short Story[Küfür ve şiddet-kavga- içermektedir. Rahatsız olanlar okumasın!] 10.08.1996 ~ Kumsal 25.08.1993 ~ Korkut 05.02.2022 ~ Karya 20.02.2023 ~ Kunt Kız: Heyyy ne yapıyorsun?? Kız: Canım sıkılıyor bir baksana ya! Erkek: Rahat bırak beni! Bunun sonu senin...