35.Bölüm. - FİNAL!

202 5 79
                                    

35.Bölüm - FİNAL!

Kumsal.

Yıllar önce nereden bile bilirdim ki Korkut gibi birisiyle karşılaşıp, konuşup, evleneceğim. Aklımın ucundan bile geçmezdi böyle bir şey.

Ama iyiki o numaranı çevirip de Korkut'a ulaşmışım. İyiki...

...

"Ne düşünüyorsun?"diye yanımda, kucağında Kunt'u tutan Korkut soru sordu bana. İrkildim birden bire.

"Hayatımızı düşünüyorum. İyiki yıllar önce seni bulup yazmışım diyorum. İyiki yapmışım diyorum. Hiçte pişman değilim. Hiçte pişman olmam bu konu ile alakalı."demem ile yüzünden derin bir gülümseme oluştu. Gülümsemesi daha da derinleşti. Başını salladı yavaş yavaş.

"Yalan söylemeyeceğim. Bende pişman olmayacağım bu konu ile. Sen yazmayı bırakınca iyiki sana yazmaya devam etmişim. İyiki..."dedi parlayan gözleriyle ve derin gülümsemesiyle.

"İyiki sen sevgilim. İyiki sen..."dedim. Dedik aslında. Çünkü aynı anda söylemiştik.

"Anne. Baba."dedi Karya 3 yaşında olmasına rağmen bazı sözleri kolay bazılarını zorlukla söylüyordu. Çocuk yani. Normaldi.

"Efendim babacığım?"

"Annem? Bir şey mi oldu canım?"

İkimizde aynı anda benim kucağımda olan Karya'ya baktık ani bir tepkiyle. İşaret parmağıyla bahçeyi gösteriyordu.

"Dışarı mı çıkmak istiyorsun anneciğim??"diye sordum Karya'nı kendi tarafıma çevirerek.

"Hı hı."

Evet.

"Gezmek mi istiyorsun?"diye sordu gülümseyerek Korkut.

"Hı hı."

Evet.

"Tamam o zaman gidelim bakalım. Sevgilim Kunt'u sen al, Karya'nı da ben alıyorum."dedim ve ayağa kalktık birlikte.

"Yaşaşınn!"diye bağırarak ellerini bir birine vurdu Karya.

"Evet yaşasın! Dışarı çıkıyoruz."dedim onu taklit ederek. Kapını açtık ve dördümüzde dışarı çıktık.

Dışarıda olan bir ağaçta salıncak vardı. Sağlam ve kalın ipleri vardı. Birde ipe bağlanan dikdörtgen bir tahta vardı. Karya'nı oraya oturdum.

.....

Kumsal.

Kumsl_Krkmz: iyiki varsın güzel kızım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kumsl_Krkmz: iyiki varsın güzel kızım.❄️🦋

Krkt_Krkmz: iki tane güzeller güzeli beyaz kuğu görüyorum fotoğrafta. Ve çok güzeller.🤩🤩
↪️Kumsl_Krkmz: teveccühün sevgilim.😉

Mafya Ve Karısı | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin