23.Bölüm.

169 8 69
                                    

23.Bölüm.

~bir kaç ay sonra...~

Aradan fazla bir zaman geçmişti. Şu an neler mi oluyor?

Çok güzel şeyler oluyor. Çünkü Evlenmiştik. Şu an evlenmemizden bir hafta geçti. Mutluydum. Mutluyduk.

......

~İtalya - Milano~

Şu an İtalya'nın ikinci en büyük şehri olan ve Lombardiya bölgesinin baş kenti olan Milano şehrindeyiz. Çok güzel bir manzarası ve güzelliği vardı.

"Korkut?"

"Efendim?"

"Sen kaç dil biliyorsun?"

"5 dil. Neden ki?"

"Öylesine sordum. Hangileri peki?"

"Türkçe, İngilizce, Fransızca, İspanyolca ve İtalyanca."

"En çok sevdiğin hangisi peki?"

"Türkçe."

"Onu anladım zaten. Diğeri ne peki? Yani sırayla sevdiğinden zorla öğrendiğine kadar sayar mısın?

"Tabi. Sıralama şöyle olacak. Türkçe, Fransızca, İspanyolca, İngilizce, İtalyanca."

"Neden İtalyanca'nı sevmiyorsun?"

"Bilmem. Sıcak gelmiyor bana kelimeler. Fransızca daha iyi onun yerine."

"Hmm, bir kaç kelime söylesene."

"Bakarız hadi yürü geç kalacağız."

"Ya söyle işte ne var bunda. Hadi ama lütfennnn."dedim şirinlik ederek.

"Mon amour."dedi ve şevkatle yüzüme bakıp devam etti. "Ma seule raison de vivre. Que votre présence soit toujours à côté de ma présence. Je t'aime."dedi gülümseyerek. Tek anladığım mon amour oldu. Anlamı sevgilim demekti.

"Tercüme et benim için."dedim aynı şirinlikle.

"Sevgilim. Tek yaşama sebebim. Varlığın her zaman varlığımın yanında dursun. Seni seviyorum."dedi ve durdu.

"Bende seni seviyorum hayatım."dedim onun bedenine sarılarak.

"Bir şey sorucam. Sen kaç dil biliyorsun?"

"3 dil sevgilim. Türkçe, İngilizce ve İtalyanca. Bende severim Fransızca'nı. Ama senin aksine İtalyanca bana daha sıcak geliyor."

"Şu dil sevme işine çok bayılıyorsun. Hayranım bu hallerine."dedi ve utanmıştım.

"Gidelim mi artık?"

"Nereye gidiyoruz?"

"Benim evime."

"Ne?! Senin burada evin mi var?"dedim şaşkınlıkla gözlerim açıldı.

"Evet. Arada bazen şirket için iş olunca buraya geliyordum otelde kalmaktansa yeni bir ev aldım ve orada kalıyordum. Artık kalıyoruz."dedi gülerek. Bende güldüm.

....

Eve gelmiştik. İnterneti açtım ve art arda bir sürü mesaj geldi. Çoğu gruptan bazıları kızların olduğu gruptan ve birazı da Gizem'den.

Mafya Ve Karısı | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin