20.Bölüm.

179 10 22
                                    

20.Bölüm.

Gizem Ufuk'dan...

Ali'nin beni sevdiğini biliyordum. Ama şans verip vermemek arasında o kadar çok kararsız kalmıştım ki ne yapacağımı bilmiyordum.

Versem mi vermesem mi diye bir sürü soru var kafamda.

Bunalmıştım. Çantamı elime aldım ve hava almak için dışarı çıktım. Nefes alamıyordum. Kumsal bana bir şans vermemi söylemişti. Belki olur, denemekten zarar gelmez dedi. Olmazsa ayrılırsınız demişti.

Kafam çok karışık.

"Neden burada yalnızsın?"diye bir ses geldi arkamdan. Arkama döndüm ve Ali'yle karşı karşıya geldim. Çok yakındı bana. Kalbim neden bu kadar çok atıyordu? Yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.

"Sen neden buradasın?"

"Öylesine çıkmıştım. Çok sıkıldım. Sen neden yalnız çıktın?"diye bir kez daha sordu.

"Bunaldım içeride. Hava almaya çıktım biraz."dedim ve bir kaç saniye yüzümde gezindi gözleri.

"Yapa biliriz biliyorsun değil mi?"dedi bir an. Neyden bahsediyordu?

"N..neyden bahsediyorsun? Anlamadım?"

"Bizi diyorum. Bir şans sana bağlı. Eğer sorun mafya olmam ise sorun etme onu. Her şey çok güzel olur. Eğer sen evet dersen."dedi arabada söylediğinden farklı bir şey söylememişti.

Tama desem mi acaba? Bir şans versem mi? Mutlu ola biliriz mi?

Elini uzattı bana doğru ve "Var mısın benimle bir hayat yaşamaya?"dedi. Tereddüt ederek ve korkarak elimi uzattım.

"Varım. Ama eğer senin işin yüzünden benim başım ağrırsa o zaman sen kendi yoluna ben kendi yoluma. Tamam mı?"diye gülümsedim.

"Tamam tamam. Kabul etmen bile benim için büyük bir zafer zaten."dedi ve bir şey yaptı. Beni kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı.

Şaşırmıştım. Karşılık vermek isterdim ama şaşkınlık üzerimden çıkmak istemiyordu. Bu şaşkınlığı zorda olsa üzerimde attım ve küçük küçük karşılık verdim.

"Vayyyy. Birilerinden olmuş ha."diye bir ses daha geldi. Anında ayrıldık bir birimizden. Kapının önünde Korkut ve Kumsal vardı. El çırpıyordu ikisi de.

"Tebrik ederim kardeşim."dedi Korkut Ali'ye doğru bir adım atarak omzuna dostça vurdu.

"Tebrikler Gizem."dedi bana dönerek Korkut. Başımı salladım. Kumsal benim yanıma geldi ve kulağıma doğru uzanıp, "Eve gidince her şeyi bana anlatacaksın ona göre! Tamam mı?"diye fısıldadı gülerek. Konuşmak yerine başımı salladım.

Sonunda gün bitmişti. Mutluydum. Ama Ali'yle sevgili olduğum için mi yoksa başka bir şey için mi işte orasını bende bilmiyordum....

____________




























































































Merhaba arkadaşlar..🖐🏻🖐🏻

Nasılsınız?😃😃

Gizem ve Ali'den olurmuş demek ki. Değil mi?😁😁

Güzel bir çift olur bence bizimkilerden. 😉🤩

Umarım bölümü beğenmişsinizdir.❣️❣️❣️

Gelecek bölümde görüşmek üzere.🖐🏻🖐🏻

Beklemede kalın.🤗🤗

🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤🦋🖤

Mafya Ve Karısı | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin