24.Bölüm.

155 7 54
                                    

24.Bölüm.

~1 ay sonra...~

~Türkiye - Ankara~

Uzun hatta upuzun bir ay geçmişti. Her şey çok iyiydi.

Balayı bitmişti. Bir hafta önce Türkiye'ye ayak basmıştık. Evimizi özlemiştim. Kızları, erkekleri çok özlemiştim. Tabi bu esnada odamızı ve evimizi bile özlemiştim.

Şu an evde oturuyordum. Korkut ise işi yoğun olduğu için şirkete gitmişti. Bu sıralar mafya işinde aksaklık yoktu ama çok fazla yoğundu. Sabah 6'da gidiyor akşam 12'den 3'e kadar sürüyor işi. Bu gece için sürprizim vardı ona. Kızların haberi vardı. Söz verdiğim gibi ilk onlara haber vermiştim. Ali'nin, Ömer'in ve Korkut'un hiç bir şeyden haberi yoktu. Kızları tembihlemiştim.

Evet. 2 haftalık hamileydim. Bunu Milano da olunca anlamıştım. Gece yarısı Korkut ağır uyuyordu, çok yorulmuştu çünkü. Midem bulanmıştı. Tabi kusmuştum ama denemekten zarar gelmez deyip gecenin bir yarısı tek başıma eczaneye gidip hamilelik testi almıştım. Korkut hala uyuyordu ama. 4-5 dakika bekledikten sonra çift çizgi görmem ile mutluluktan gözlerim dolmuştu resmen. Haberi kızlara söylemiştim. Onlara dediğim gibi erkekler bir oyun ile öğrenecektir.

Grupa girdim ve mesaj yazmaya başladım.

Kumsal'ım🦋: bu gün her kes akşam bizim evde toplansın. Sürprizim var size.

Kocacığım🖤: tamam karıcım da(!) Ne sürprizi bu şimdi?

Kumsal'ım🦋: hmm gelince öğrenirsiniz. Bu arada akşam oyun oynayacağız itiraz istemiyorum ona göre! Sevgilim bu en çok senin sevineceğin bir şey ama akşam öğrenirsin. 😉

Kocacığım🖤: hadi hayırlısı. Akşam eve erken geleceğim. 8-10 arası gibi evde olurum ben.🙂

Kumsal'ım🦋: tamam sevgilim. Kolay gelsin.

Kocacığım🖤: teşekkür ederim.

Ali:akşam sizdeyiz yenge.😉

Ömer:emrin olur yengem. Geliriz akşam.

Ceren:zaten biz bildiğimiz için sıkıntı yok.😉😁

Kumsal'ım🦋:evet. Söylemek yok erkeklere söz verdiniz. Tamam mı?😁😉

Kocacığım🖤:şimdi gerçekten çok merak ettim ya.😐

Esma:akşam seni çok güzel bir şey bekliyor olacak abicim.😁

Gizem:benim çenem sıkıdır zaten. Ölsem söylemem.🤐

Kumsal'ım🦋:sizlere güveniyorum. Erkeklerden biri erken öğrenirse sizi gebertirim😠.

Esma:🤐

Ali:ne oluyor ya?! Biri bize de söylese mi acaba?

Ömer:katılıyorum🖐🏻

Kocacığım🖤:ilk defa doğru bir şey dedin Ali. Bende katılıyorum vallahi🖐🏻.

Kumsal'ım🦋:akşam saat 9'da herkes bizde olsun yeter. Başka bir şey istemiyorum sizden. Sende erken gel canım.

Mafya Ve Karısı | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin