32.Bölüm

101 4 64
                                    

32.Bölüm.

~ 4 ay sonra ~

Kumsal.

Koca 4 ay geçmişti. 8.5 aylık hamileydim. Sema hanımın dediğine göre 2-4 hafta arası doğum gerçekleşecek.

....

Gözlerimi karnıma giren acı ve şiddetli ağrı ile açtım. Gecenin bir vakti saatin kaç olduğunu bilmiyordum ama doğumun başladığını biliyordum çünkü suyum gelmişti. Korkut yanında bebek gibi uyuyordu ama hiç kusura bakmasın uyanacaktı.

"Korkut! Korkut uyan!"

"Hıığ. Uykum var!"

"Kızımız geliyor kalk Korkut!"

"Nereye geliyor ya gece gece?! Kalsın yarın gelsin benim uykum var. Uyu hadi kurban olduğum hadi!"dedi mızmız bebekler gibi. Sancı artmıştı.

"Lannnn kalk ayağa!!! Suyum geldi diyorum hala uyku diyor! Korkutttttttttt!"diye şiddeti artan sancı ile bağırdım. Yerinden anında sıçradı ve yere düştü yataktan.

"Ne oldu?"dedi şaşkınlıkla.

"Kızımız geliyorrrr!!!"diye bağırdım.

"Neeğğ!?! Dur bekle bir dakika. Seni hastaneye götüreceğim. Dur!"dedi ve aceleyle ayağa kalktı. Işıkları açmadan bir siyah t-shirt ve siyah bir pantolon giyinip koşarak yanıma geldi. Beni kucağına aldı ve hızla dışarı çıktı. İsminin Serkan olduğunu yeni öğrendiğim Korkuttan bir kaç yaş küçük olan adamı arabanı getirdi ve Korkut beni ön koltuğa koydu. Kendisi şoför koltuğuna oturdu ve son suret gaza bastı.

.......

"Derin derin nefes al ve ıkın."

Derin nefes aldım ve devamı kendiliğinden geldi zaten.

......

Korkut.

Gecenin bir yarısı Karya hanım gelmek istemişti. Ameliyathane'nin önünde Kumsal'ın çığlıklarını duyuyordum. Canımın canı yanıyordu. Canımın canı yandığı için kalbim acıdan var olup olmadığını bile bilmiyordu.

Telefonum çaldı. Ali arıyordu.

"Abi, yenge iyi mi? Bir şey olmadı, değil mi?"

"Bilmiyorum. Ali ben hiç bir şey bilmiyorum. Canımın canı yanıyor ama içeri dahi giremiyorum. Riskli olduğunu söylediler. Gerekmedikçe içeri giremem dediler. Ben delirmek üzereyim Ali! Ali, Kumsal'ım orada can çekişiyor, canı yanıyor ama benim elimden hiç bir şey gelmiyor."

"Sakin ol abi! Sakin ol bir! Geliyoruz biz yanını merak etme."

"Tamam."

.....

"Başara bilirsin sevgilim hadi."Kumsal beni yanında istemişti. Karya gelmek içinde, gelmemek içinde direniyordu. Ama eninde sonunda gelecekti ya onu biliyorduk.

"Bir kez daha."diye tekrar etti Sema hanım. Kumsal elimi öyle bir sıkıyordu ki tırnakları elimin içine ve dışına batıyordu. Ben onun her acısına ortak olmak istiyordum. Kanatmak için resmen tüm gücüyle bastırıyordu tırnaklarını.

Ve Kumsal'ın derin nefes alıp vermesi, birde dünyanın Kumsal'dan sonra ikinci güzel bir sesini duymam ile sevinç göz yaşları akıtmaya başladık. En güzel ses.

......

"Korkut?"

"Efendim sevgilim."

"Kızımız nerede? Niye getirmediler buraya? Ben ne zamandır uyuyorum?"

Mafya Ve Karısı | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin