3.Bölüm.
Bir garip hissediyordum. Sanki biri üzerime oturmuş beni boğuyor gibi. Zorla nefes alıyordum. Sıkıntı basıyordu bana.
Neden? İşte onu bende bilmiyorum.
Neler oluyor onu bile bilmiyorum. Neden şu an böyle hissettiğimi de anlamıyor ve bilmiyorum.
Sıkıcııııı. Sıkıntıdan patlıyordum. Gizem evde değildi. Banu ise bir saat sonra gele bileceğini söylemişti. Bende tamam demiştim. Acaba şu Ruh Hastası diye kaydettiğim kişiye bir kez daha yazsam mı? Yazayım ya. Ne olacak ki sanki? Sıkıntıdan öleceğim yoksa en sonunda.
Telefonu elime aldım ve çevrimdışı olduğunu görüyordum.
Sorun değil biz geri getiririz bu ruh hastasını. Hiç sıkıntı yok.
(Erkek karakter Kumsalı "Deli kız" diye kaydetti. Şimdiden bilin yani. :D)
Deli kız: Heyyy naber? Napıyorsun? İş mi çalışıyorsun yine?
Deli kız: Artık banada ismini söyler misin? Ona göre hitap edeceğim de sana.
Ruh hastası: İş Kumsal, iş. Evet iş çalışıyorum.
Ruh hastası: Bak şu an gerçekten merakımdan soruyorum. Sadece meraktan ha yani. Meraktan.
Ruh hastası: Sen benim ismimi öğrendiğinde eline ne geçecek çok merak ediyorum gerçekten. Ne geçecek eline ismimi öğrendikten sonra?
Deli kız: Adil olmak önemlidir. Sen biliyorsun benim sicilimi. Ama ben senin adını dahi bilmiyorum. Söyleyecek misin artık?
Ruh hastası: Of Kumsal, of! Offf!
Ruh hastası: Korkut.
Deli kız: Ha?
Ruh hastası: İsmim diyorum Korkut!
Deli kız: Ha anladım. Dur bir dakika!
Ruh hastası: Yine ne soracaksın? Sor hadi dinliyorum.
Deli kız: Sen şu ünlü iş adamı Korkut Korkmaz değilsin değil mi? ;)
Ruh hastası: Tam üzerine bastın. Güzel tespit. Demek beni tanıyan biri daha. En azından sicilimi bilmesen de ismimi ve soy ismimi bilmen iyi olmuş Kumsal.
Deli kız: Hı hı..
Ruh hastası: Çalışmam lazım Kumsal. İşim gücüm var. Rahatsız etme beni! Hadi kaybol Kumsal'cığım. Hadi!
Deli kız: Tamam be! Vaktine tüküreyim senin ben! Umarım o gömülüp gömülmediğini bilmediğim dosyalara öyle bir girersin ki inşallah hiç çıkamayasın. Amin!🤲🏻
Ruh hastası: Yemin ederim sen gerçekten delinin tekisin! Sıyırmışsın sen!
Deli kız: Bedduam çok çabuk tutar ona göre ayağını denk al canım!
Ruh hastası: Git çizim falan yap sen Kumsal! Hadi rahat bırak beni kurbanın olayım hadi!
Deli kız görüldü.✔️✔️
Deli kız çevrimiçi...
Ruh hastası çevrimdışı..________
Merhaba arkadaşlar. ✋🏻✋🏻
Yeni bölümde görüşmek üzere. 😏🥰
Sorularınız varsa ala bilirim. Her türlü soru kabul ediyorum. 😁😁
İyi okumalar.✨🖤
Gelecek bölüm görüşürüz. 🖤🦋
Çok çok çok hoşça kalın canlarım.✋🏻✋🏻
🤍🤍🤍🤍
✨✨✨
🦋🦋🦋🦋
🖤🖤🖤🖤
💫💫💫
🦋🦋🦋🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Karısı | Yarı Texting
Conto[Küfür ve şiddet-kavga- içermektedir. Rahatsız olanlar okumasın!] 10.08.1996 ~ Kumsal 25.08.1993 ~ Korkut 05.02.2022 ~ Karya 20.02.2023 ~ Kunt Kız: Heyyy ne yapıyorsun?? Kız: Canım sıkılıyor bir baksana ya! Erkek: Rahat bırak beni! Bunun sonu senin...