Kitabımız her geçen gün büyüyor ancak oy ve yorumlar çok az, hayalet okurlarımı oy ve yorumlara bekliyorum
________________________________0554*******: O adam kim? (12.38)
0554*******: Ne konuşuyorsunuz?
0554*******: Bana cevap ver Gülce, neden onunla konuştun? Ne konuştunuz?
0554*******: Telefonu sessize aldın demek. Ben bunun hesabını sorarım sana.
Ekrandaki mesajlara baktım. Korku yine her tarafımı sarmalamaya başlamıştı. Gözlerim doldu. Kendimi yine o lise zamanlarımda ki gibi hissettim. Bazen konuştuğum, sadece yere düşen kalemimi veren bir erkeği bile kıskanmıştı. Bana böyle mesajlar atardı. Alışkındım bunlara.
Tabi bu mesajlardan sonra o erkeklere hiç bakmazdım, en çokta onların güvenliği için. Ama şimdi farklıydı. Yusuf'a arkamı dönüp gidemezdim hep benim etrafımda olacaktı.
Onun hiç üstüne gitmezdim, sinirini bilirdim alttan alırdım ama bundan sonra onun istediklerini yapmayacaktım aksine, tersini yapıcaktım. Ve bu beni şimdiden korkutmaya başlamıştı.
Ve tekrardan acaba yanlış mı yapıyorum düşüncesi sarmıştı dört bir yanımı. Kafamı iki yana sallayarak kendime gelmeye çalıştım.
Bugün Yusuf ile kafe'de konuşmuştuk. Sonra bizi evime bırakmıştı. Neva ile konuştuk. Bana az çok duyduğu halde yine de sordu konuştuklarımızı. Ona hepsini anlattım. Söz işini duyunca çığlığı basmıştı. Kendi kendine de ben görümce oldum diye geziyordu etrafta. Sonra hava kararmadan eve gitti.
Derin bir nefes alıp ekranımı kapattım, bakmak bile istemiyordum bu telefona. Ayağa kalktım ve mağaramadan çıktım. Salona girdiğimde ev ahalisine göz gezdirdim, annem ve babam oturmuş TV izliyorlardı, Oğuz ise bir koltuğa kurulmuş telefonuna bakıyordu.
Benim geldiğimi gören Oğuz, telefonu yüzünden uzaklaştırıp çatık kaşlarıyla beni bir yabancıymışım gibi süzdü. Sonra anneme dönüp "Anne bu kim?" diye sordu.
"Ha ha" yapmacık bir ses çıkarıp Oğuzun yanına oturdum. Annem ise Oğuza "Bırak gül yanaklımı, alırım ayağımın altına." diye bir tehdit savurmuştu.
Oğuz "Bu evde can güvenliğim yok." diye sitemle konuşup salondan çıkıp kendi mağrasına gitti.
Televizyonda oynanan diziyi izledim, o sırada annemle dizinin dedikodusunu da yapıyorduk. Böyle geçen bir saatin ardından diziden sıkılıp elime telefonumu aldım. Mesaj bildirimini görmemle uygulamaya girdim.
Mesaj Yusuf'tandı.
05*********: Kusura bakmayın, bugün galiba biraz sert çıktım, emrivaki yapar gibi senin kararını önemsemeden konuştum.
0530*******: Ama o adam hakkında konuştukça sinirleniyordum, sizin ondan korkmanız falan beni iyice sinirlendirdi dayanamadım. O yüzden öyle sert davrandım kusura bakmayın lütfen üzdüysem.
Ekrandaki yazıları yavaşça okudum. Aklıma sabah ki aynadan beni izleyişi geldi. Demek ondandı diye geçirdim içimden.
Unutmamış ve bana yazmıştı. Neden bu kadar önemsedi diye merak ettim.
Herneyse dedim içimden, sonra yazmaya başladım.
Gülce: Evet, bana bir anda emrivaki yaptınız ,üstelik daha kararımı bile veremeden. Ama hatanızı anlamanız ve bunun için yazmanız beni mutlu etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLCE
SpiritualEskiden yaptığın bir hata hayatını nasıl değiştirir? Gülce, arkdaşlarının gazına gelip onunla ilgilenen bir çocukla sevgili olmuştu. Herşeyin normal olduğunu sanırken, yavaş yavaş o kişinin gerçek yüzünü görmeye başladı. Ve onu asıl tanımaya başladı...